Bokt te streng?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-04 19:24

Lindy schreef:
Dan moet je ook niet zeuren, je kiest zelf om hier te komen.

Ja daar kies ik idd zelf voor... mag ik dan niet even mededelen dat ik het dom vind dat leuke topic gesloten worden, want mischien zijn er meer mensen die dat dom vinden, en mischien kan er dan wat minder streng gehandeld worden in topics sluiten enzo Verward

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 09:56

runningkawa"]
[quote="Valerie schreef:
Waarom zou ik naar een ander forum moeten volgens jou dat slaat echt nergens op, dus als je het niet eens ben met de regels dan moet je maar op pleuren.. Scheve mond

Zou leuk wezen
Alle mensen die zich storen in Nl aan de regels moeten ook maar opzouten ?
Word het best rustig in NL, want een pakje kaugom jatten is je al niet aan de regels houden.
Wanneer gaan we het invoeren? Haha! Knipoog
[/quote]
Zeg ik dat je moet gaan dan? Ik zeg alleen dat als je geen zin hebt om je aan de regels te houden, dat dat een mogelijkheid is... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 10:04

?
heb je dat nu tegen mij?
Ik reageerde alleen maar op het bericht van valerie, dat daar tegen gezegt is dat ze dan maar op moet zouten en dat ik dat raar vind.

Lindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 10:06

Valerie"]
[quote="Lindy schreef:
Dan moet je ook niet zeuren, je kiest zelf om hier te komen.

Ja daar kies ik idd zelf voor... mag ik dan niet even mededelen dat ik het dom vind dat leuke topic gesloten worden, want mischien zijn er meer mensen die dat dom vinden, en mischien kan er dan wat minder streng gehandeld worden in topics sluiten enzo Verward
[/quote]

Ja natuurlijk mag je dat mededelen. Maar als het overgrote deel van bokt dat niet met je eens is, kun je moeilijk vragen om de regels van bokt om te gooien omdat het JOU toevallig niet zint. Dus heb jij in dat geval pech, en kun je kiezen tussen bokt incl haar regels, of weggaan.

(en ik neem aan dat ze dat niet tegen jou had RK)