Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suzanne F. schreef:Dat is niet mooi. Dank voor de snelle actie.
Ik heb mijn wachtwoord veranderd. Deze gebruikte ik niet voor andere websites dus dat scheelt alweer. Ik baal wel dat mijn e-mailadres is buitgemaakt. Dat is mijn e-mail die ik voor veel dingen gebruik. Ik hoop niet dat we dan ladingen spam krijgen etc.
Maar meteen mailadres en wachtwoord maar even aangepast, bedankt voor de snelle en open communicatie
Vientje schreef:Eens moet de eerste keer zijn, mijn gegevens zitten zoals het er uitziet ook erbij. Balen. Gelukkig blijkt het wel met mijn antieke mailadres en een uniek wachtwoord te zijn welke beide al heel lang verder nergens (meer) in gebruik zijn, dat scheelt weerMaar meteen mailadres en wachtwoord maar even aangepast, bedankt voor de snelle en open communicatie
_San87_ schreef:Vientje schreef:Eens moet de eerste keer zijn, mijn gegevens zitten zoals het er uitziet ook erbij. Balen. Gelukkig blijkt het wel met mijn antieke mailadres en een uniek wachtwoord te zijn welke beide al heel lang verder nergens (meer) in gebruik zijn, dat scheelt weerMaar meteen mailadres en wachtwoord maar even aangepast, bedankt voor de snelle en open communicatie
Hoe weet je dat jouw gegevens erbij zitten?
BartVB schreef:@Marije_jiplover; je kan je email adres hier aanpassen zolang je je wachtwoord weet.
Ik zal je @bokt.nl adres in ieder geval verwijderen.
BartVB schreef:Eerst de andere dingen van de lijst. Het versturen van email naar zoveel mensen is niet bepaald makkelijk (of betaalbaar).
Maar als het goed is ontvang je ook een mail als je bent getroffen
Suzanne F. schreef:_San87_ schreef:Ah, okay, even kijken. Misschien handig die update in de OP te zetten als dat niet al gebeurd is.
In totaal heeft Bokt er ruim 334.000 dus het grootste deel is gehackt. Ik denk zomaar iedereen aangemeld tot 2013 ofzo.