Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

poes schreef:En dat topic van dat meisje die zo'n zware operatie had gehad na een val van een paard, en toen kwam uit dat ze helemaal niet van een paard gevallen was maar zelf van een brug gesprongen was, vond ik ook hartverscheurend.
Marocje schreef:poes schreef:En dat topic van dat meisje die zo'n zware operatie had gehad na een val van een paard, en toen kwam uit dat ze helemaal niet van een paard gevallen was maar zelf van een brug gesprongen was, vond ik ook hartverscheurend.
Babootje schreef:Door mijn onderschrift destijds heb ik een paard teruggevonden dat ik op een vervelende manier ben kwijtgeraakt. Een bokker meende haar te herkennen en dat bleek inderdaad zo te zijn.
Haar eigenaresse heeft daarna contact met mij opgenomen en ik heb haar opgezocht. Altijd contact gehouden en nog. Het paard is eigenlijk op een heel goed plekje terecht gekomen. Daar was ik heel blij mee.
. Dat was een leuk paard en die dochter ook, maar die werd niet goedgekeurd).ikkedus schreef:Babootje schreef:Door mijn onderschrift destijds heb ik een paard teruggevonden dat ik op een vervelende manier ben kwijtgeraakt. Een bokker meende haar te herkennen en dat bleek inderdaad zo te zijn.
Haar eigenaresse heeft daarna contact met mij opgenomen en ik heb haar opgezocht. Altijd contact gehouden en nog. Het paard is eigenlijk op een heel goed plekje terecht gekomen. Daar was ik heel blij mee.
O ja, dat weet ik nog!
Ik ben toen via jou naar een dochter van dat paard gaan kijken toen ik een paard zocht. ( en donderde er vanaf. Dat was een leuk paard en die dochter ook, maar die werd niet goedgekeurd).
Of heb ik nu een andere merrie in mijn hoofd?