25 jaar 'de kracht van Bokt': meest bijzondere actie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

swatch

Re: 25 jaar 'de kracht van Bokt': meest bijzondere actie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 10:10

En ik kan me nog de slipjas van/voor Marlene nog herinneren.
Was ook een mooie actie.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 12:16

En dat topic van dat meisje die zo'n zware operatie had gehad na een val van een paard, en toen kwam uit dat ze helemaal niet van een paard gevallen was maar zelf van een brug gesprongen was, vond ik ook hartverscheurend.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 12:48

Die staat bij ook bij, vooral omdat ze ook in Assen woont/woonde. Ze post al een tijd niet meer en is ook al een paar maanden niet online geweest.

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 15:13

poes schreef:
En dat topic van dat meisje die zo'n zware operatie had gehad na een val van een paard, en toen kwam uit dat ze helemaal niet van een paard gevallen was maar zelf van een brug gesprongen was, vond ik ook hartverscheurend.

Weet je toevallig hoe dat topic heet?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 16:07

Het topic is verwijderd zie ik.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 16:46

poes schreef:

Edit: naam weggehaald.
Laatst bijgewerkt door Marocje op 16-01-26 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 17:05

Marocje schreef:
poes schreef:

Ik refereerde eerder ook al aan haar. Maar misschien is het voor haar fijner om haar naam hier niet meer terug te zien.

*edit* heb de naam nu ook uit de quote gehaald.
Laatst bijgewerkt door ikkedus op 16-01-26 17:30, in het totaal 3 keer bewerkt

Gombal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 17:13

Het topic is ( misschien met reden) verwijderd, vindt het ongepast dan een naam neer te zetten.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 17:15

Gombal schreef:
Het topic is ( misschien met reden) verwijderd, vindt het ongepast dan een naam neer te zetten.

Maar er is niks meer van haar te vinden dus wat maakt het dan uit?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 17:22

Door mijn onderschrift destijds heb ik een paard teruggevonden dat ik op een vervelende manier ben kwijtgeraakt. Een bokker meende haar te herkennen en dat bleek inderdaad zo te zijn.
Haar eigenaresse heeft daarna contact met mij opgenomen en ik heb haar opgezocht. Altijd contact gehouden en nog. Het paard is eigenlijk op een heel goed plekje terecht gekomen. Daar was ik heel blij mee.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 17:22

ikkedus schreef:
Ik refereerde eerder ook al aan haar. Maar misschien is het voor haar fijner om haar naam hier niet meer terug te zien.

Heb mijn bericht gewijzigd.

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 17:32

Babootje schreef:
Door mijn onderschrift destijds heb ik een paard teruggevonden dat ik op een vervelende manier ben kwijtgeraakt. Een bokker meende haar te herkennen en dat bleek inderdaad zo te zijn.
Haar eigenaresse heeft daarna contact met mij opgenomen en ik heb haar opgezocht. Altijd contact gehouden en nog. Het paard is eigenlijk op een heel goed plekje terecht gekomen. Daar was ik heel blij mee.

O ja, dat weet ik nog!
Ik ben toen via jou naar een dochter van dat paard gaan kijken toen ik een paard zocht. ( en donderde er vanaf :j . Dat was een leuk paard en die dochter ook, maar die werd niet goedgekeurd).
Of heb ik nu een andere merrie in mijn hoofd?

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 17:35

Ik heb zelf ook trouwens via Bokt een paard van mij weer teruggevonden. Dat was ik helemaal vergeten. Die werd herkend op een manege nadat een Bokker hem van mij had overgenomen dmv een afbetaalregeling en ineens was hij foetsie.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 17:39

ikkedus schreef:
Babootje schreef:

O ja, dat weet ik nog!
Ik ben toen via jou naar een dochter van dat paard gaan kijken toen ik een paard zocht. ( en donderde er vanaf :j . Dat was een leuk paard en die dochter ook, maar die werd niet goedgekeurd).
Of heb ik nu een andere merrie in mijn hoofd?

Kan best die zijn hoor. Was het een adres in Ede waar je toen bent gaan kijken?

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-26 21:28

Zou zo maar kunnen. Je ging zelf ook mee. _O-