Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lijsken schreef:Ik zou nieuws over wolven ook graag lezen op VN. Ik voel me niet op mijn plek in het algemene wolventopic. Het is daar veel te fel en niet op feiten gebaseerd. Prima om daarnaar door te verwijzen voor reacties, maar nieuws graag op VN.
Geen behoefte aan opiniestukken en podcasts en dergelijke, enkel nieuws. Ik ben graag op de hoogte, gewaarschuwd indien nodig, maar heb geen behoefte aan discussie hierover.
josien_m_ schreef:Omdat wolvenaanvallen in Nederland van belang zijn, vind ik juist wel dat ook buitenlandse aanvallen genoemd worden. Zo kijk je wat verder dan alleen de eigen regio en zie je zaken meer in perspectief.
Onali schreef:Alsjeblieft:
Een krantbericht met een bericht over de podcastmakers
https://www.denieuwsbode.nl/lokaal/acht ... chmq-6NjCA
Ze bestaan dus gewoon, zijn echte mensen. Net als de bewuste podcast.
Citaat:Dat verschil gaf hij inderdaad aan, wat ik ook al benoemde. Daarom is zijn zienswijze verklaarbaar.
En om de een of andere reden kan ik zijn eerlijkheid daarin heel goed hebben. Ik ben het er niet mee eens, maar hij draait niet om de pot.
En heeft er ook geen belang bij, wat bijvoorbeeld iemand die afrasteringen plaatst wel heeft
Ods schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie denken hoe we daar met elkaar een andere draai aan kunnen geven?