Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Licor schreef:Marjo schreef:Voor de mensen die vinden dat er van een mug een olifant gemaakt wordt; dit gaat natuurlijk niet om dit specifieke logo. Dit gaat om het feit dat Mariett dit topic in juli geopend heeft, omdat het logo ineens veranderde zonder enige vorm van toelichting. Daar werd vanuit de moderators op gereageerd dat dit inderdaad beter anders aangepakt had kunnen worden.
Nu zijn we 3 maanden verder, en gebeurt het gewoon weer. En dit zie je vaker, gebruikers geven wat aan en worden daarin gewoon niet serieus genomen. Denk aan de updates over Flarum etc.
Dit wegzetten als "drama om niks" is dus niet helemaal terecht, het probleem zit hem imo veel breder, en met name in het feit dat er bokkers zijn die kritisch meedenken over het forum, maar daarin niet gehoord worden.
En nee, we hoeven niet te blijven, er zijn genoeg alternatieven voor Bokt te vinden. Maar zou het niet slim zijn vanuit beheer om dit soort dingen gewoon eens serieus aan te pakken? Zonder gebruikers, geen Bokt
Dat iets aangekaart wordt door kritisch meedenkende bokkers, betekent natuurlijk niet dat er ook iets mee gedaan moet worden.. feedback geven kan, maar het is aan de ander wat die er mee doet..
En misschien zijn ze er achter de schermen ook wel mee bezig.. weten wij veel.. het is ook niet verplicht om ons te vertellen wat er allemaal speelt toch?
En ach soms kan communicatie beter, soms gaat t goed of is het haast te veel, soms worden er fouten gemaakt.. t zijn ook allemaal maar mensen he.. die dit ook nog eens vrijwillig doen.. je kan t nooit voor iedereen goed doen.. de beste stuurlui staan aan wal.. en soms maken die dingen ook groter dan ze zijn..
Ibbel schreef:We hebben hier een directeur van een bedrijf, die een keer in eigen persoon een opening zou moeten komen verrichten. Dat is gebruikelijk bij bedrijven, toont betrokkenheid van de directeur bij het bedrijf, het personeel en de klanten.
Firelight schreef:Wij zijn in overleg hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat er nu volkomen aan voorbij wordt gegaan aan hoe mooi dit logo is.
Moderator NadjaNadja heeft hier enorm haar best op gedaan.
Firelight schreef:Wij zijn in overleg hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat er nu volkomen aan voorbij wordt gegaan aan hoe mooi dit logo is.
Blue_flower schreef:Firelight schreef:Wij zijn in overleg hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Maar waar lees ik dan wie deze gemaakt heeft? En waar zou ik waardering kunnen uitspreken of een hartje geven voor hoe mooi het logo is?
Er is daar geen topic voor en er is nergens bekend gemaakt door wie het logo gemaakt is en waarom.
Duswat wil je nu precies?
Danielleeee_ schreef:Firelight schreef:Wij zijn in overleg hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Mee eens, ik vind het een hartstikke leuk logo.Die mag wel wat meer waardering krijgen!
Daarnaast vind ik dat sommigen ook wel van een mug een olifant maken. Ja, het is leuk als het nieuwe logo en bijbehorende topic tegelijk online komen. Maar nee, de wereld vergaat niet en Bokt ook niet jongons. De modjes hebben ook nog een leven naast Bokt.
Blue_flower schreef:@Nicole ; maar dat zie je alleen als je de link legt tussen beide. Dus voor de bokkers die de veulen verkiezingen niets interesseert wordt deze informatie nog steeds niet zichtbaar.
DuoPenotti schreef:Dat kan toch makkelijk in een topic over logo's?
Bij mededelingen een apart topic.
Geen idee of het bij oudere logo's nog te achterhalen is maar bijvoorbeeld.
Logo [foto] was zichtbaar tussen januari 2002 & maart 2004. "Algemeen bokt logo"
Logo [foto] was zichtbaar tussen 1 april 2004 & 7 april 2004 "1 april logo"
Enz
Ibbel schreef:De logo's staan al in de bokt-wiki:
https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Logo#Spec ... ieuwe_logo
Alleen nog niet met de credits, zo in de gauwigheid gekeken.