Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Christina schreef:Bij mij zit er nog een hele kolom tussen het volg icoontje en de titel.
[ [url=m/1rnazT.png]Afbeelding[/url] ]
Dorus schreef:_Christina schreef:Bij mij zit er nog een hele kolom tussen het volg icoontje en de titel.
[ [url=m/1rnazT.png]Afbeelding[/url] ]
Er was nog een tweede icoontje waaraan je kon zien dat een topic ongelezen berichten heeft. Die is nu verdwenen.
Ik gebruikte altijd dat tweede icoontje en het was me zelfs nog nooit opgevallen dat het icoontje van jou ook anders was bij een ongelezen bericht.
Ods schreef:Om herkenbaarheid te geven aan bv de Fototopics waar +5 foto's in staan, krijgen zo'n icoontje om jou als gebruiker de keuze te geven deze topics over te kunnen overslaan wanneer daar reden voor is.
Marjo schreef:Dat is allemaal leuk en aardig, maar werkt niet als álle topics zo'n icoontje krijgen. Ook als de foto's gebruikt worden ter illustratie maar het in de kern geen fototopic is.
Ods schreef:Marjo schreef:Dat is allemaal leuk en aardig, maar werkt niet als álle topics zo'n icoontje krijgen. Ook als de foto's gebruikt worden ter illustratie maar het in de kern geen fototopic is.
Nu idd niet, heb je gelijk in. Maar het effect zal straks beter zijn, wanneer de fora in elkaar geschoven worden, dat is in elk geval het idee er achter.
Ods schreef:Nu idd niet, heb je gelijk in. Maar het effect zal straks beter zijn, wanneer de fora in elkaar geschoven worden, dat is in elk geval het idee er achter.