Ik vind de privacy ook wel een dingetje op Bokt. Er wordt best moeilijk over gedaan, terwijl het allemaal zoveel makkelijker kan.
Daarnaast de vele beloftes. Hoe lang geleden zou Flarum geïnstalleerd worden?
Ik heb niet het gevoel dat Bokt bestaat voor zijn leden, maar bestaat voor de portomonnee van het beheer. En na een vervelende ervaring binnen het team, en de manier waarop ik uit het team gezet ben, bevestigd dat alleen maar.
Waar is de tijd gebleven dat we met plezier naar HE gingen, om in de stand van Bokt vervolgens interessante lezingen te volgen? En workshops etc?
Het enige wat veranderd, is dat er minder gepost wordt, fora weggehaald worden en er niet geluisterd wordt naar wat de gebruikers nu willen zien.
Tel daarbij op dat je ziet dat dezelfde mensen vaak op de vingers getikt worden, terwijl andere de vrije teugel krijgen en ik begrijp heel goed waarom mensen Bokt verlaten. Wat jammer is, want een online community is zoveel leuker dan op Facebook zitten!
Daarom is een oud teamlid
Equinemarkt begonnen, en daar heb ik me bij aangesloten. En ik hoop dat we daar niet dezelfde fouten gaan maken als hier, maar we proberen iig meer te luisteren naar wat de gebruikers graag zien.