Stoppen als mod

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:30

Volgens mij wordt het straks tijd voor een roulerend moddieschap..........
Als ik het allemaal zo lees zijn de meeste posters al een tijdje moddie geweest. Net een duiventil: ze vliegen erin, en ze vliegen eruit.

Wat is trouwens de drijfveer om moddie te willen worden?
Dat heb ik nou nooit begrepen. Mag je opeeens niet meer voor je mening uitkomen.....

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 10:57

Craignethan schreef:
En Iris (Iris wie ?)

ja dat vind ik helemaal een giller, Iris blijft wel gewoon mod?? Tussen haar laatste posting en haar een-na-laatste post zit gewoon 2 maanden, en dat is normaal voor een mod??
Of mag zij gewoon mod blijven omdat Heike en zij elkaar irl kennen Verward

Nimber, Jura en Marjolein erg jammer dat jullie opstappen...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 11:07

Voor de goede lezers onder ons: er komt ook een fase 2 waarin nog iets meer gaat veranderen in het moderator team.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 11:40

Dat weet ik, maar waarom zijn Nimber, Jura en Marjolein nu al vertrokken? Ik vond die toch behoorlijk wat actiever dan Iris...

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 11:44

Volgens Bart is Iris verhuisd en heeft ze momenteel geen verbinding... Maar dan nog...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 11:49

Dat lijkt mij ook te maken hebben met het fatsoen waar nu over gesproken wordt. Je kunt een verandering pas doorvoeren als daar van te voren met iemand over gesproken is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 11:49

Dat heb ik gelezen, en daarom vraag ik mij ook af, waarom ze nog steeds mod is...

@ Apple, ik had begrepen dat Heike haar persoonlijk kent, en dus haar ook kan bereiken, dus dan kan ze toch even langsgaan, of bellen, om alles even door te spreken?

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 13:34

Jammer voor de ex-moddies maar zeer begrijpelijk.
Het is op mij de laatste tijd idd zo overgekomen alsof er maar enkele moddies zeer actief waren.
Van de overigen las of zag je weinig, ook als ik naar mijn topicjes op TeM keek.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 17:42

Heeft het beheer zich eigenlijk wel eens afgevraagd of ze geschikt zijn voor hun functie?

Dat vraag ik me namelijk sterk af. A, gebaseerd op wat ik soms lees, hoor en beslissingen die genomen zijn, hoe er met mensen wordt omgegaan etc etc. denk ik van niet. Maar dat is mijn mening.

Op een ander forum waar ik zit heeft de beheerder de functie van zijn eigen forum uit handen gegeven omdat hij vond dat hij niet geschikt was als beheerder. Hij wilde gewoon zijn mening kunnen blijven geven en in die functie was dat niet altijd even mogelijk. Dus blijft weliswaar het forum wel van hem maar is het beheer van een ander.

Wellicht een punt van overpeinzing waard?

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:06

imo is een beheerder gewoon een technische functie, zorgen dat bokt draait. als ik bart was zou ik me daar ook alleen mee bezig houden en ik zou helemaal niet opgezadeld willen worden met dit soort dingen (het beleid en het aanspreken van gebruikers). scheelt ook gelijk een hoop tijd.

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:17

jammer Nimberrrrrr dat je moet stoppen. En Jura natuurlijk ook. Ik hoop net als vele anderen dat er even goede mods terugkomen als jullie waren

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 18:18

Zo heb ik even een hoop leesvoer.... ben 3 dagen weggeweest en half bokt staat op zijn kop.... moddies weg nieuwe moddies erbij.
Welkom Nimber, Marjolein en Jura jullie behoren nu tot het normale boktvolk Haha! En alle andere nieuwe moddies succes met jullie nieuwe functie binnen bokt Knipoog

Verder ga ik niet door op de discussie die gaande is want ik weet echt niet waar het over gaat en wat er allemaal aan vooraf is gegaan Het lijkt mij dat deze veranderingen niets voor niets zijn....

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:23

Belker mod van VvdD???? Haha!

Mikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 20:53

Ach het gewone voetvolk is ook zo gek nog niet. Ik vind het jammer voor jullie, maar lekker "kibbelen" op zijn tijd is ook leuk. Schijnheilig

De nieuwe mods heb ik al gefeliciteerd, maar bij deze nog een keertje

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-04 21:03

Jurga schreef:
Volgens Bart is Iris verhuisd en heeft ze momenteel geen verbinding... Maar dan nog...

En Kim is ook verhuist en heeft ook even geen internet....(wel internet maar zeeer traag) En ADSL is nu beschikbaar bij haar! OK dan! We zullen dus als ze adsl nemen weer vaak zien Lachen

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 14:24

Barb"]
[quote="Craignethan schreef:
En Iris (Iris wie ?)

ja dat vind ik helemaal een giller, Iris blijft wel gewoon mod?? Tussen haar laatste posting en haar een-na-laatste post zit gewoon 2 maanden, en dat is normaal voor een mod??
Of mag zij gewoon mod blijven omdat Heike en zij elkaar irl kennen Verward

Nimber, Jura en Marjolein erg jammer dat jullie opstappen...
[/quote]

Inderdaad, ik ben het met Barb eens.
Iris... Wat moet je daar nou mee? Ik heb werkelijk nog nooit haar echt online gezien en haar iets nuttigs horen melden.

Verder; ik vond Nimber een prima mod, in mijn ogen dan. Dat vind ik eigenlijk wel van alle mods die er nu zijn (behalve iris dan).

Ik hoop echt dat het over een paar maanden weer wat rustiger en stabieler is met alle moddies. Ik denk ook dat het goed is dat er nu meer mods gaan komen. Jammer dat Nimber, Jura en Marjolein weg gaan, ik vond hun alledrie prima mods.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:02

Iris heeft tegelijk met Nimber en Jura een PB gekregen maar is tegenwoordig weinig online aangezien ze sinds enige tijd op kamers zit maar zonder een goede internet verbinding. Ze las dus pas net haar PB. Het leek me niet heel handig om aan te kondigen dat er mods weer gewoon user worden terwijl de betreffende moderators dat zelf officieel nog niet gehoord hadden. Dat was dus een poging tot sociale vaardigheden Knipoog

Wat betreft Lonneke:
[AM] groetjes van Lonneke
Laatst bijgewerkt door BartVB op 09-03-04 16:32, in het totaal 1 keer bewerkt

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:12

Haha! Dan snap ik hem hoor bart!

Fasel: over die beheerders ben ik het niet met je eens. Dat KAN gewoon niet. Hoe vind je nou een andere 'gek' die duizenden euro's in gebabbel over paarden gaat steken? Dat zou alleen kunnen wanneer de kosten niet zo hoog zouden zijn, of de opbrengsten dekkend zouden zijn.
En zou het ook niet heel asociaal zijn tegenover de oprichters van het forum? Zonder Bart en Heike was er helemaal geen bokt geweest.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:18

Ander puntje is dat jullie mijn proefkonijnen zijn Lachen Als ik b.v. sociaal niet zo vaardig ben dan zal ik daar wat aan moeten doen en dat doe ik niet als ik het beheer dan maar afschuif op iemand anders Lachen Ik heb het idee dat ik de afgelopen 3 jaar flink veranderd ben in de manier waarop ik de dingen run. Gaat het perfect? Verre van. Is het minder bagger dan 3 jaar geleden? Wel hoor, iig een beetje Lachen Ik heb iig het idee dat ik de afgelopen 3 jaar een heeeeeeele hoop geleerd heb over hoe mensen in elkaar zitten, hoe ze reageren en hoe je kan voorkomen dat mensen helemaal uit hun vel springen Lachen Met heel dat communicatie naar de gebruikers toe ben ik nog druk bezig en hetzelfde geldt voor het draaiend houden van het modteam. Ook het luisteren naar de users en de mods is iets waar nog flink aan gewerkt kan worden. Ik luister meestal wel, alleen schort het daarna nogal eens aan de uitvoering. Bekend probleem bij deze jongen die van zelfdiscipline nog nooit gehoord heeft. Ik heb liever dat ik op deze site een paar keer flink op m'n bek ga dan dat het in het zakelijke verkeer fout gaat als het me echt handen met geld of m'n reputatie als ondernemer kost. Of dat ik er wat klanten of m'n baan door kwijtraak Haha!

Overigens komen er binnenkort (zodra o.a. EA wat veranderd is en het stof op FA een beetje is gaan liggen) nog wat veranderingen aan in het beheer/modteam van Bokt. O.a. komt er meer duidelijkheid over waarom Sterre hier nou rond hangt met een groene naam en we hebben nog wat meer veranderingen in petto.
Laatst bijgewerkt door BartVB op 09-03-04 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:38

Carola, ik vroeg alleen maar of ze zichzelf dat hadden afgevraagd. Niet dat ze zoiets meteen moeten doen Knipoog

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 17:42

Als ze het toch niet hoeven te doen... Waarom moeten ze het zichzelf dan afvragen? Blond

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 20:43

Maya Ik ken Iris wel, omdat ze bij mij op stal heeft gestaan. Verder 'spreek' ik haar alleen via bokt.

Enne, nadenken of ik het beheer wil opgeven. Hmm nee heb ik niet gedaan. Ik vind het gewoon nog steeds heel leuk. En ik denk dat ik op zich ook wel open sta voor gebruikers. Ik ben namelijk ook gebruiker. Maar misschien let ik wel vaker op het gehele plaatje. Dat ik daarmee geen vrienden maak is duidelijk. Maar gelukkig zijn er ook genoeg mensen die me wel waarderen.

En ik..ik blijf gewoon mijn best doen op bokt.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 20:46

Pervinco: nadenken is toch iets anders dan meteen doen? Soms is het goed je te bedenken of alles nog wel goed gaat en of je nog wel geschikt bent voor hetgeen je doet. Niets mis mee hoor. Kan zelfs helpen dingen wat helderder te zien en eens een paar dingen wat anders te gaan doen.

Was helemaal niet rot bedoeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 20:46

Aah, vandaar, had ergens iets gelezen waardoor ik had begrepen dat je haar geregeld zag, blijkbaar niet, of ja, in het verleden, maar nu dus niet meer Lachen

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:23

BartVB schreef:
Als ik b.v. sociaal niet zo vaardig ben dan zal ik daar wat aan moeten doen en dat doe ik niet als ik het beheer dan maar afschuif op iemand anders Lachen Ik heb het idee dat ik de afgelopen 3 jaar flink veranderd ben in de manier waarop ik de dingen run.

Ja daar heb ik het wel mee eens, het gaat over het algemeen een stuk beter dan 'vroegah' .