Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Craignethan schreef:En Iris (Iris wie ?)
En alle andere nieuwe moddies succes met jullie nieuwe functie binnen bokt
Het lijkt mij dat deze veranderingen niets voor niets zijn.... 
Barb"]
[quote="Craignethan schreef:En Iris (Iris wie ?)

Als ik b.v. sociaal niet zo vaardig ben dan zal ik daar wat aan moeten doen en dat doe ik niet als ik het beheer dan maar afschuif op iemand anders
Ik heb het idee dat ik de afgelopen 3 jaar flink veranderd ben in de manier waarop ik de dingen run. Gaat het perfect? Verre van. Is het minder bagger dan 3 jaar geleden? Wel hoor, iig een beetje
Ik heb iig het idee dat ik de afgelopen 3 jaar een heeeeeeele hoop geleerd heb over hoe mensen in elkaar zitten, hoe ze reageren en hoe je kan voorkomen dat mensen helemaal uit hun vel springen
Met heel dat communicatie naar de gebruikers toe ben ik nog druk bezig en hetzelfde geldt voor het draaiend houden van het modteam. Ook het luisteren naar de users en de mods is iets waar nog flink aan gewerkt kan worden. Ik luister meestal wel, alleen schort het daarna nogal eens aan de uitvoering. Bekend probleem bij deze jongen die van zelfdiscipline nog nooit gehoord heeft. Ik heb liever dat ik op deze site een paar keer flink op m'n bek ga dan dat het in het zakelijke verkeer fout gaat als het me echt handen met geld of m'n reputatie als ondernemer kost. Of dat ik er wat klanten of m'n baan door kwijtraak 

BartVB schreef:Als ik b.v. sociaal niet zo vaardig ben dan zal ik daar wat aan moeten doen en dat doe ik niet als ik het beheer dan maar afschuif op iemand andersIk heb het idee dat ik de afgelopen 3 jaar flink veranderd ben in de manier waarop ik de dingen run.
.