Moddie ergernis!! :-(

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 20:58

We dwalen wel een beetje van bedoelde onderwerp af he... Knipoog

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 23:15

Ik zie niet in waarom een doorsnee bokker, een moddie niet ergens op mag wijzen Lachen

Kan me nog herinneren dat ik een keer op het TeM-knopje had gedrukt, omdat Cody een topic op een verkeerd forum had gezet Tong uitsteken Knipoog

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 20:31

Sizzy schreef:
Ik zie niet in waarom een doorsnee bokker, een moddie niet ergens op mag wijzen Lachen

Dat mag dus zeker wel, graag zelfs. Alleen valt roddelen in een topic niet bepaald onder 'een mod erop wijzen' imo. Beetje zonde.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 01:37

dan zou eigenlijk mijn topic ook op slot moeten op ITP of HAW (weet niet eens meer waar Bloos Bloos! )
heb er ook bij gezet dat hij te koop is, in kleine letters....
Ik vond dit voorbeeld wel een beetje absurd...dan mogen toch topics als:'Wat kan ik vragen voor dit paard?" en soort gelijk dus ook niet meer?

Bokt is een forum, puur voor ontspanning (voor mij dan, en ik kan het mis hebben)....als je dan al continue op je tenen moet lopen....omdat er anders op een knopje geklikt wordt met als resultaat een slotje op een topic of je gelijk een gefrustreerde medebokker in de gordijnen hebt bengelen via pb....tis jammer.