paars schreef:Gaat hier ws steeds meer om de clicks? Daar worden adverteerders heel blij van. Kleine forums worden weliswaar groot…ze worden niet altijd beter. Topic zoals dat van de dartmoor pony’s idd. Of een door een paard overlopen slachtoffer aan de andere kant van de wereld bol. Beetje juicy. Hoeft van mij iig niet. Daar zijn andere sites voor.
Clicks voor adverteerders is niet van toepassing in dit verhaal. Dit is niet waar op aangestuurd wordt

Wel is het zo dat de NR op basis van reacties en views bij een artikel kijkt wat interessant gevonden wordt qua nieuws en wat slecht gelezen nieuws is.
Artikel over de Dartmoor pony's wordt aangehaald, ik zie ook in reacties dat die minder positief ontvangen wordt, ik vond dat dus wel een interessant artikel. Snap wel wat Mkango zegt, het artikel komt wat summier over, ik had er graag meer over gelezen.
Maar in de reacties bij dit artikel is wel duidelijk dat de mening over dit artikel verschilt.
Berichten als 'is dit nieuws?' is geen feedback en kan beter achterwege gelaten worden, dan kun je gewoon weg klikken en het laten gaan.
Reacties zoals Mkango die gisteren schreef is feedback waar de NR daadwerkelijk iets mee kan en kan meenemen voor een volgende keer.