EA - week proefdraaien nieuwe stijl/regels

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:06

Michelle"]
[quote="SANEX schreef:
Wil ook opzich wel weten hoe het nou zit met topics [GZ] waarin niet gereageerd mag worden, die dus sneller zakken, wat niet eerlijk is ( zie mijn eerdere post )

nou dan moeten ze in iedergeval beginnen met EA op te splitsen in 'gezocht" en "te koop"

dat zou dan een optie zijn en dan bij het topic gezocht wel kunnen reageren en bij te koop niet. zoals oscar al eerder voorstelde.
[/quote]

dat lijkt me inderdaad ook een beter idee..
is zoiets ook mogelijk?

Toxotes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:39

Ik vraag me af waarom in EA nog postings staan van 2001?

Waarom gewoon niet EA zetten dat na 1 maand de berichten verwijderd worden (kan via de Prune-functie) en voor de rest laat de mensen zelf uitzoeken hoe/of er gereageerd wordt? Scheelt ook een bak ruimte op de server.

Voor de rest kan er nog als vanouds gemod worden op rare/niet hier thuis horende advertenties.

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 10:39

Waterkippie"]
[quote="Michelle"][quote="SANEX schreef:
Wil ook opzich wel weten hoe het nou zit met topics [GZ] waarin niet gereageerd mag worden, die dus sneller zakken, wat niet eerlijk is ( zie mijn eerdere post )

nou dan moeten ze in iedergeval beginnen met EA op te splitsen in 'gezocht" en "te koop"

dat zou dan een optie zijn en dan bij het topic gezocht wel kunnen reageren en bij te koop niet. zoals oscar al eerder voorstelde.
[/quote]

dat lijkt me inderdaad ook een beter idee..
is zoiets ook mogelijk?
[/quote]
daar word nu aan gewerkt. zodra het nieuwe (alweer tijdelijke) concept af is zal het hier bekend gemaakt worden. zolang blijven de oude regels weer van toepassing (1 x schoppen, geen niet hippische zaken, geen commerciele topics e.d)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-04 13:34

Ik heb Bart extra geattendeerd op dit topic, dus misschien neemt hij wat suggesties mee in de nieuwe opzet.
Wanneer die gelanceerd gaat worden is ook voor ons nog een vraag, snel hoop ik Haha!

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:17

Ik heb ook iets te koop gezet en niet zo goed opgelet, dus mijn topic was verwijderd en er weer opgezet of er waren reacties verwijderd, maar goed, dat is nog een beginnersfoutje,
Volgens mij werkt het wel, want ik heb een paar vragen per pb gehad (wb maat) en die heb ik in het onderwerp er bij gezet. In ieder geval blijft het nu veel langer op de eerste pagina staan, en dat is wel veel makkelijker.

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 22:36

ik wilde net gaan klagen dat er bijna niemand is die zich aan de nieuwe regels houd Haha!

ik vind die nieuwe regels juist wel makklijk, houd alles overzichtelijk, nu staan de topics alsnog vol met vragen, dan zie je al gauw een bod over het hoofd Scheve mond

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 00:22

IcePrincess schreef:
ik vind die nieuwe regels juist wel makklijk, houd alles overzichtelijk, nu staan de topics alsnog vol met vragen, dan zie je al gauw een bod over het hoofd Scheve mond

Dat is eigenlijk hetgeen me nog het meeste irriteerd aan EA...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 11:00

Dus zo slecht waren de nieuwe regels toch niet Knipoog jammer dat je het nooit iedereen naar de zin kan maken.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:16

De proef met de nieuwe regels is toch geannuleerd? Volgens mij weet Heike het nog niet namelijk. Scheve mond

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 12:03

Die zit nog heel fanatiek alle topics te veranderen Ach gut

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 12:10

Pervinco schreef:
Die zit nog heel fanatiek alle topics te veranderen Ach gut

Leve de communicatie! Haha!

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-04 12:37

Eea is op MP alsnog duidelijk gemeld.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 23:55

Op zich was er met die nieuwe regels niets mis, een paar schoonheids foutjes...
1 je kon legaal schoppen (immers vragen per pb en de antwoorden mocht je wel vermelden, en die zet je uiteraard onder de biedingen anders worden ze over het hoofd gezien)
2 paarden/pony's..ben toch van mening dat je een dier niet per opbod kunt verkopen op een forum..
3 je kon medebokkers er niet op attenderen (zonder een ieder apart te pb-en) dat het object elders nieuw voor een X bedrag is te verkrijgen.
4 hoogste bieder is "winnaar" is natuurlijk niet te realiseren, als je bijv. weet dat de "winnaar" een wanbetaler is of iemand die 8 van de 10 keer haar/zijn bod terug trekt.

mischien een idee om topics 14 dagen te laten staan, als het topic actueel is verlenging van een week anders alleen op verzoek. Of nieuw topic starten.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 01:29

Nou we zijn hard bezig met en nieuwe opzet. Dat zal een boel schelen. Ook met nieuwe mods trouwens. Gaat allemaal stiekum best een hoop werk inzitten.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 02:07

zijn de nieuwe moddies al bekend?
vertel, vertel....ah toe dan....ben niet nieuwsgierig

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 09:36

On topic, mensen Tong uitsteken