Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
luxx schreef:Waar het om gaat is dat er al jaren heel raar met rhino uitbraken omgegaan wordt en niemand weet waarom, ja, nu wordt er gezegd dat er daar 'richtlijnen' voor zijn. Vraag me dat al heel lang af en ik begrijp ook echt niet waarom daar zo geheimzinnig over gedaan moet worden
elnienjo schreef:Waarom moet nieuws door de redactie geplaatst worden?
Die doen ook vaak niet meer dan 'n paar regeltjes kopieeren en dan doorlinken naar het originele bericht.
Dat kunnen de forummers zelf ook wel.
En dan belandt nieuw-nieuws tenminste gelijk daar waar het hoort.
DuoPenotti schreef:luxx schreef:Waar het om gaat is dat er al jaren heel raar met rhino uitbraken omgegaan wordt en niemand weet waarom, ja, nu wordt er gezegd dat er daar 'richtlijnen' voor zijn. Vraag me dat al heel lang af en ik begrijp ook echt niet waarom daar zo geheimzinnig over gedaan moet worden
Precies dat.
Ben transparant, zeg we zijn eens op de vingers getikt door die of dat of wat de reden ook is en daarom zijn we voortaan voorzichtig met berichten plaatsen over Rhino.
Dan zal er vast wel begrip komen. En wie er dan geen begrip heeft steekt dat maar ergens waar....
Winged schreef:Helder Oscar.
Qua richtlijnen in dit geval is het simpel. Korte melding, bron naar officiële nieuwssite. Net zoals bij meerdere berichten al word gedaan.
(en dan niet het hele bericht overnemen, maar korte inleiding + Lees hier meer oid. Iets met copyright)
En nee, ik heb het al druk zat met mijn gewone werk
NadjaNadja schreef:Persoonlijk vind ik het best interessant dat jullie die opmerking maken. Marjo heeft namelijk op de vorige pagina ook een excuus-bericht geplaatst, maar blijkbaar wordt dat dan niet als voldoende ervaren. Zit het hem dan daadwerkelijk in de strekking van het bericht, of doet de 'kleur' van de persoon daar ook iets in?
Caira schreef:Ik ga met duo penotti mee, Oscar is heel simpel en duidelijk. Dat is fijn, dat haalt de angel eruit en daarmee de discussie. Neemt niet weg dat ik denk dat deze discussie ook een nieuw perspectief kan geven op het hele ‘nieuws’ gebeuren. Wat is de visie op dit moment, en is dat hoe bokt het wil of is er ruimte voor verbetering?