1 april 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 21:44

JPitty schreef:
Daarom vraag ik me ookaf of een 1-april grap dit jaar wel gepast zou zijn... Als ik teammie was, had ik gezegd "Nee" en er even een streep door gezet. Komt volgend jaar wel weer. Maar goed, ik ben geen teammie, dus ik heb daar niks over te zeggen. Laat de bal dan ook bij hen liggen en merk het vanzelf wel.

Deze post van mezelf heb ik nog even teruggelezen en er over nagedacht. En jullie hebben toch wel gelijk. Een 1 april grap moet wel kunnen, maar dan niet zo heel groot. We hebben destijds dingen gehad als de buitenbak, Bokt & bites etc. Zoiets hoeft van mij dit jaar niet.

Een paar jaar geleden hadden we ook een grap waarbij men in de onderschriften van modjes/ teammies zinnen moest combineren en daarmee een gekleurde naam kon krijgen. En ik herinner me ook iets van een prijsvraag ofzo waarbij de winnaar een topic mocht kiezen, welke helemaal roze werd. Wellicht is zoiets wel geschikt voor dit jaar. Een soort grote puzzel waarmee je dus een gekleurde naam/ topic od kunt winnen. Dat we even (al is het maar 1 dag) een multocolored Bokt of regenboognamen hebben ofzo. Bovendien is een puzzel, als is de oplossing wellicht een mop od, gelijk ook een leuke afleiding/ bezigsheidstherapie voor iedereen die nu thuis zit.

Anoniem

Re: 1 april 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 22:29

JPitty, wellicht hebben ze al lang een grap paraat ;)

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 22:30

Geen idee, maar zo niet: doe je voordeel met dit idee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 22:38

Jpitty ga je lekker

Hou toch op met dat geneuzel

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 22:54

Jouw opmerking vind ik erg onduidelijk Rebecca. Wat is er mis met mijn post? Kun je iets concreter zijn over wat er precies geneuzel is en in welke vorm dan? Wellicht kan ik dan wat met je opmerking.

justkid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 23:42

JPitty het komt omdat je echt een richting op wilt sturen, dat het niet te groot mag etc. -O-
maar van mij mag dat wel, hoe groter hoe beter *\o/*
ik werk ook gewoon door (onderwijs) en man zit in de zorg dus alle leuke dingen zijn wat mij betreft welkom. Hoe groter hoe beter.
Het is voor iedereen anders dus de modjes beslissen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 23:55

Ze dramt steeds haar mening , ga fietsen dat steeds weer door te drammen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 23:57

Zullen we het hier gezellig houden? Iedereen mag zijn of haar mening geven :j

Alle teammies zijn welkom om mee te denken en mocht je als gebruiker dé 1 april grap hebben, deel 'm gerust!
Misschien hebben we nog niks <<)

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 23:59

Rebecca schreef:
Ze dramt steeds haar mening , ga fietsen dat steeds weer door te drammen

Wat? Moeten we op de fiets op zoek, en dan de gevonden oplossing ergens doorheen rammen?

Dan doe ik deze keer niet mee voor de prijzen vrees ik...

Ik zou niet eens meer weten waar m'n fiets staat, zo weinig gebruik ik die _O- :=
:+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 00:01

Arie in de hoek jij :')

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 00:02

-O-

*kijkt in hoek*

Hee, daar is m'n fiets! *\o/*

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 00:06

Waar dram ik dan? Ik heb ik dit topic welgeteld 7 berichten gepost, op 5 pagina's. Slechts 3 daarvan zijn mijn visie op het hele geheel en mijn persoonlijke mening. Meer niet. In 1 bericht doe ik de teammies zelfs nog een idee ter hand. In mijn ogen is dat geen drammen!

Drammen is in mijn ogen juist als je op elke pagina weer je mening geeft en ergens echt per se een stempel op wilt drukken, iets dat ik dus niet doe!

Dikke van Dale zegt dat drammen Doorzeuren betekent en in mijn ogen doe ik dat ook nergens.

Maar goed, als jij het anders ziet, be my guest. Ik ben gewoon realistisch, gezien de huidige rare/ bijzondere tijd waarin wij ons bevinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 00:22

APCIII schreef:
-O-

*kijkt in hoek*

Hee, daar is m'n fiets! *\o/*

*\o/* :')

-gooit een tomaat naar Arie-

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 04:36

Juist in deze tijd kunnen mensen wel een pleziertje gebruiken vind ik. Ik moet ook gewoon door werken (horeca eten afhalen) en mensen komen zelfs nog massaal langs ook, gewoon lekker door gaan met het dagelijks leven voor zover mogelijk. En stel dat er tegen april een complete lockdown komt dan heb je wat leuks om naar uit te kijken.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 09:06

Moderatoropmerking:
Hou dit topic 'n beetje gezellig, persoonlijke sneren zijn niet nodig. :)

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 10:16

Jaa ik zie weer uit naar de 1 april grap.

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-20 13:03

Weer een ander forum, waar we gezellig in quarantaine kunnen zitten. Ik heb toen zo'n lol beleefd aan krabt.nl :D

Myrsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 13:06

ierusju schreef:
Weer een ander forum, waar we gezellig in quarantaine kunnen zitten. Ik heb toen zo'n lol beleefd aan krabt.nl :D

Maar wel met genoeg afstand tussen elkaar. Dus misschien moet er extra ruimte tussen elke post komen? Gewoon dertig witregels eerst :')

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 18:57

Myrsky schreef:
ierusju schreef:

Maar wel met genoeg afstand tussen elkaar. Dus misschien moet er extra ruimte tussen elke post komen? Gewoon dertig witregels eerst :')

Of nóg erger: zowel afstand in tijd én in ruimte. Dus ook nog eens verplicht twee minuten wachten tot de volgende mag posten := _O-

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 19:43

Al het leuks wat er ook maar enigszins gebeurd aankomende weken, maanden is afgezegd. Want te veel mensen bij een, voorbereidingen kunnen niet getroffen worden, iedereen moet thuis blijven.

Des te meer tijd is er om voor te bereiden voor 1 april hier op bokt toch? Kan iedereen veilig thuis vanachter de laptop doen. Krijg je hooguit een computervirus te pakken :))

Nee maar serieus hoor, om nou vanwege het corona virus ook iets te gaan cancellen of verkleinen op een online platform gaat me echt te ver :n juist online moet je het nu van hebben.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 19:44

Misschien moeten we juist hier iets hebben om elkaar dan weer dichterbij elkaar te brengen?

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:00

laraxXxemma schreef:
Misschien moeten we juist hier iets hebben om elkaar dan weer dichterbij elkaar te brengen?

Iedereen krijg een aantal touwtjes per PB, en je moet er ééntje kiezen. Daar klik je op, en dan kom je bij een willekeurige andere profielpagina terecht? En daar kun je dan een touwtje vastknopen, en dan heb je een match?

Klinkt best ingewikkeld :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:04

Houtje touwtje dus :+

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:48

Ik ga de grap niet raden, ze bedenken toch wel wat leuks. Ik kom hier gewoon puur om te gallen :') Joeeee!

Veldbloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 21:59

Poe, wat een creativiteit al weer!
De grap met de eieren ging me al boven de pet, dus hoe het dit jaar gaat zal ik ook wel te laat achterkomen. Zeker als er ook nog gefietst moet worden. Maar ik volg verder stilletjes. +:)+