JPitty schreef:Daarom vraag ik me ookaf of een 1-april grap dit jaar wel gepast zou zijn... Als ik teammie was, had ik gezegd "Nee" en er even een streep door gezet. Komt volgend jaar wel weer. Maar goed, ik ben geen teammie, dus ik heb daar niks over te zeggen. Laat de bal dan ook bij hen liggen en merk het vanzelf wel.
Deze post van mezelf heb ik nog even teruggelezen en er over nagedacht. En jullie hebben toch wel gelijk. Een 1 april grap moet wel kunnen, maar dan niet zo heel groot. We hebben destijds dingen gehad als de buitenbak, Bokt & bites etc. Zoiets hoeft van mij dit jaar niet.
Een paar jaar geleden hadden we ook een grap waarbij men in de onderschriften van modjes/ teammies zinnen moest combineren en daarmee een gekleurde naam kon krijgen. En ik herinner me ook iets van een prijsvraag ofzo waarbij de winnaar een topic mocht kiezen, welke helemaal roze werd. Wellicht is zoiets wel geschikt voor dit jaar. Een soort grote puzzel waarmee je dus een gekleurde naam/ topic od kunt winnen. Dat we even (al is het maar 1 dag) een multocolored Bokt of regenboognamen hebben ofzo. Bovendien is een puzzel, als is de oplossing wellicht een mop od, gelijk ook een leuke afleiding/ bezigsheidstherapie voor iedereen die nu thuis zit.