Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:Dit topic gaat niet over iemand persoonlijk, en ik vind het dus ook heel jammer dat een andere mening niet gezegd mag worden. Als mvdende dit nu vindt dan mag haar mening er ook zijn. Door reacties dat ze zich moet schamen creër je een topic waarin alleen gelijkgestemden mogen/durven reageren. Laat iedereen toch zijn eigen mening hebben.
quera schreef:Nikass schreef:Dit topic gaat niet over iemand persoonlijk, en ik vind het dus ook heel jammer dat een andere mening niet gezegd mag worden. Als mvdende dit nu vindt dan mag haar mening er ook zijn. Door reacties dat ze zich moet schamen creër je een topic waarin alleen gelijkgestemden mogen/durven reageren. Laat iedereen toch zijn eigen mening hebben.
Dit topic was niet persoonlijk.
Deze reactie wel degelijk.
Namelijk het vinden bedelen en gratis naar disney willen.
mvdende schreef:Ik heb een hekel aan doneer acties. Als je zelf het geld niet hebt, ga je maar sparen of je doet het niet. Het is in mijn ogen bedelen om geld. Ik wil ook wel "gratis" naar Disneyland. Of in mijn geval een hulphond die me geen 20.000 kost.
Iedereen heeft wel wensen die niet uit kunnen komen omdat het geld er niet is. Kijk maar in het 30 miljoen topic.
Ik snap dat als je ongeneeslijk ziek ben, dat je herinneringen wil maken, maar een strand wandeling of een boswandeling zijn toch ook herinneringen?
DIT IS MIJN MENING EN ZAL OOK NOOIT MEE DOEN MET EEN DONEER ACTIE
Echwel schreef:mvdende schreef:Ik heb een hekel aan doneer acties. Als je zelf het geld niet hebt, ga je maar sparen of je doet het niet. Het is in mijn ogen bedelen om geld. Ik wil ook wel "gratis" naar Disneyland. Of in mijn geval een hulphond die me geen 20.000 kost.
Iedereen heeft wel wensen die niet uit kunnen komen omdat het geld er niet is. Kijk maar in het 30 miljoen topic.
Ik snap dat als je ongeneeslijk ziek ben, dat je herinneringen wil maken, maar een strand wandeling of een boswandeling zijn toch ook herinneringen?
DIT IS MIJN MENING EN ZAL OOK NOOIT MEE DOEN MET EEN DONEER ACTIE
Wil hier toch op po inhaken
Dat kan als het nodig is voor minder daar zijn stichtingen voor die hoe raar dan ook inzamelingen mogen houden om mensen zoals jij dan te helpen
https://www.de-click.nl
Kost wat inzet van jezelf maar hee als het anderen lukt
quera schreef:Nikass schreef:Dit topic gaat niet over iemand persoonlijk, en ik vind het dus ook heel jammer dat een andere mening niet gezegd mag worden. Als mvdende dit nu vindt dan mag haar mening er ook zijn. Door reacties dat ze zich moet schamen creër je een topic waarin alleen gelijkgestemden mogen/durven reageren. Laat iedereen toch zijn eigen mening hebben.
Dit topic was niet persoonlijk.
Deze reactie wel degelijk.
Namelijk het vinden bedelen en gratis naar disney willen.
lieveli schreef:Nee. Je mag best je eigen mening hebben maar je kunt ook even bedenken hoe je die het fijnst kan ventileren.
Nikass schreef:lieveli schreef:Nee. Je mag best je eigen mening hebben maar je kunt ook even bedenken hoe je die het fijnst kan ventileren.
Ja klopt, maar dat geldt ook voor de reacties die zo'n opmerking alleen maar benadrukken en heel veel aandacht geven.
Ik ging er vanuit dat het topic niet persoonlijk was. Als dat wel zo is wordt het een ander verhaal.
quera schreef:Zoals in mijn eigen topic te lezen is. Is er een modopmerking geplaatst.
Omdat we graag mijn eigen topic daarmee niet willen belasten kan hier verder gediscussieerd worden.
ruitje schreef:peach2001 schreef:Ik hoop dat de modjes iig hieruit kunnen leren dat het verstandig is degene om wie het gaat eerst persoonlijk te benaderen alvorens het publiekelijk te benaderen. Dit komt nu duidelijk persoonlijk over bij iemand die nu juist behoefte heeft aan positieve dingen en de gevolgen die eruit voortvloeien zijn helemaal buiten proporties. Dit had voorkomen kunnen worden door haar eerst persoonlijk te benaderen en uitleg te geven dat jullie die lijn moeten trekken en dat dit niets met haar of haar situatie van doen heeft etc. En het zou jullie ook netjes staan nog even in contact te treden met quera.
Ten eerste weet je dat helemaal niet, of iemand daar op zit te wachten. Ten tweede, waar trek je dan de grens?
Lijkt mij lastig zat dit te doen als mod, je weet dat je iets gaat plaatsen wat gevoelig ligt en je weet dat je het niet goed kan doen want de boodschap is kak.
En dan hebben mensen het over timing, is er in dit soort situaties een goed moment? Ik kan mij voorstellen dat deze boodschap hoe dan ook niet lekker was overgekomen.
mvdende schreef:Ik dacht dat dit een topic ging zijn met de discussie of iemand wel of niet wil doneren. Dat het topic afkomstig is van het andere topic weet ik, maar ik dacht dat dit topic daar los van ging staan. Mijn reactie was ook niet lelijk bedoeld naar de ts, maar over doneren in het algemeen.
mvdende schreef:Ik dacht dat dit een topic ging zijn met de discussie of iemand wel of niet wil doneren. Dat het topic afkomstig is van het andere topic weet ik, maar ik dacht dat dit topic daar los van ging staan. Mijn reactie was ook niet lelijk bedoeld naar de ts, maar over doneren in het algemeen.
Ik was ook één van de eerste die heeft gereageerd in dit topic, toen het nog niet persoonlijk was.
mvdende schreef:De titel luidt toch: wel of niet doneren?
Ik geef een mening over niet doneren. Dat ik vervolgens enorm vervelende reacties krijg, vind ik niet gepast. Er wordt om een mening gevraagd en die heb ik gegeven.
mvdende schreef:De titel luidt toch: wel of niet doneren?
Ik geef een mening over niet doneren. Dat ik vervolgens enorm vervelende reacties krijg, vind ik niet gepast. Er wordt om een mening gevraagd en die heb ik gegeven.
Nynkster schreef:Ik vind het logisch dat de mods ingrijpen. Regels zijn regels en de grens van het ophalen van geld is nu al zoveel verzet dat de 7500 euro allang opgehaald is. Ze hadden het ook direct de eerste dag kunnen doen en dat hebben ze niet gedaan. Er is nu 15000 euro opgehaald zowat, vind het dus ook niet erg dat daar geen aandacht meer aan besteed mag worden