Xyris schreef:Wbt voedsel, wij (ik en mijn ouders) hebben een cateringbedrijf, hier in een straal van +/- 35 km ben ik bereid te cateren en dan ook rekening te houden met eventuele allergieën en andere zaken als vegetarisch eten. Maar als het kleinschalig is moet ik om praktische redenen wel van tevoren weten hoeveel mensen komen en moet er ook vooraf betaald worden al kan het hoe en wat altijd besproken worden. De aanwezigheid van koelingen e.d. maken de zaken al een stuk flexibeler.
Als het echt een groot event wordt dan maakt het natuurlijk niet uit, dan kunnen we koelkasten inhuren. Verder ken ik ook iemand met een snackbar foodtruck indien gewenst. Dus de wat luxere en speciale hapjes + de vette hap zijn dan al gedekt.
Ik denk niet dat een catering in het budget past. Gokje.

Ik zie veel leuke ideeën voorbij komen, maar veel dingen zijn meer voor een grootschalig evenement met een flink budget en hogere entreeprijzen. Het idee is om iets kleinschalig te organiseren. Ook wel logisch, want zoiets is niet eerder georganiseerd en het is de vraag hoe groot de opkomst daadwerkelijk zal zijn.
Een cursus over privacy lijkt me eerlijk gezegd ook niet een geweldig plan. Het is nogal een verhitte discussie op Bokt en een evenement lijkt me niet de geschikte plek om zoiets aan te wakkeren.

Wat mij dan wel leuk lijkt? Clinics van bokkers voor bokkers. Zoals het ontleden van een paardenbeen, een cursus over voeding, e.d.
Ook zou het gaaf zijn om wat daadwerkelijk met paarden te kunnen doen, als er de ruimte voor is. Bijvoorbeeld een kleine show of clinic. Oh en je bent nooit te oud voor een pimp your pony wedstrijd toch?

Ook zou een plek leuk zijn waar Bokkers elkaar kunnen ontmoeten en bijvoorbeeld spellen kunnen spelen. Dat maakt het lekker laagdrempelig.