[Dienstmededeling] Suggesties voor nieuwe mods

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 17:48

Ik heb bij mijn lijstje met namen ook een topic gezet, dat wil niet zeggen dat ik de huidige moddie dan niet goed vind.
Maar idd misschien een goede 2e.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 17:56

Sterre schreef:
Op zich mag je er van mij nog wel een paar regeltjes meer bij zetten Knipoog ! Ik weet voor een aantal forums nog wel een bijpassende (tweede) moddie Clown !

, zal ook voor (veel) anderen gelden?

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:00

Botervlieg"]
[quote="Sterre schreef:
Op zich mag je er van mij nog wel een paar regeltjes meer bij zetten Knipoog ! Ik weet voor een aantal forums nog wel een bijpassende (tweede) moddie Clown !

, zal ook voor (veel) anderen gelden?
[/quote]

had er sowieso nog 3 bij willen zetten, maar niet genoeg plek

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:19

*uche*
SuperPepeijn schreef:
bart, krijgen we ook een lijst te zien van wat de gebruikers hebben gestemd? dat lijkt me interessant om naast de uiteindelijke selectie te leggen.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:22

Hmm een tweede moddie voor bepaalde fora lijkt mij ook een goed idee. Enkele mods zijn niet meer zo vaak online als ze weleens waren. Al heb ik ook wel een beetje het idee dat nu met 'tip uw mod' er vaak door moderators van andere fora overal (dus niet alleen eigen forum) wordt ingegrepen en dat vind ik op zich een goede zaak. Dus ja, ik ben wel voor twee mods op sommige fora.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:24

SuperPepeijn"]
*uche*
[quote="SuperPepeijn schreef:
bart, krijgen we ook een lijst te zien van wat de gebruikers hebben gestemd? dat lijkt me interessant om naast de uiteindelijke selectie te leggen.
[/quote]

*uche, uche* Haha!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:31

Ja, ik ben ook voor een lijst met gekozen gebruikers

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:35

Ann schreef:
Ja, ik ben ook voor een lijst met gekozen gebruikers

Me 2 Lachen

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 19:41

Ik zie niet echt in wat het extra nut is van een lijst met hoevaak een bepaalde user gekozen is. Dat zegt volgens mij meer over de bekendheid van die user onder de bokkers dan de mogelijke kwaliteiten als mod. Sommige users zijn misschien prima mods, maar minder bekend (misschien door minder posts oid). Daarentegen kunnen 'bekende' (veel genoemde) users minder goede mods zijn, maar door hun overweldigende aantal posts meer bekend onder de users...

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 19:42

Botervlieg"]
[quote="SuperPepeijn"]*uche*
[quote="SuperPepeijn schreef:
[/quote]

*uche, uche* Haha!
[/quote]
*uche uche uche * Haha!

Ik wil zelf ook graag mod zijn, maar ik denk niet dat er veel mensen het er mee eens zijn. Ik ben 12, dus dat is al nr 1, en mijn berichten hebben ook niet zo heel veel inhoud meestal Schijnheilig

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 19:44

MacavityL schreef:
Ik zie niet echt in wat het extra nut is van een lijst met hoevaak een bepaalde user gekozen is. Dat zegt volgens mij meer over de bekendheid van die user onder de bokkers dan de mogelijke kwaliteiten als mod. Sommige users zijn misschien prima mods, maar minder bekend (misschien door minder posts oid). Daarentegen kunnen 'bekende' (veel genoemde) users minder goede mods zijn, maar door hun overweldigende aantal posts meer bekend onder de users...

Wat voor zin heeft het dan om je formulier in te vullen... Verward
Het is een indicatie van de wensen van de gebruikers, als daar geen rekening mee wordt gehouden, heeft de lijst ook geen zin...

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 19:55

MacavityL, een bekende user heeft misschien ook wat meer respect onder de mensen, en daarnaast lijkt het alsof zij/hij dan meer tijd in bokt steekt imo is dat alleen maar voordelig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 19:57

En een bekende user hoeft niet altijd voordelig te zijn.
Als je als bekende user niet geliefd bent, maar bekend staat als trut (M/V Tong uitsteken ) krijg je ook echt geen stemmen.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 19:58

Tuurlijk hoeft dat niet altijd voordelig te zijn, maar een onbekende user kan precies dezelfde nadelen hebben imo. En wat nou als een onbekende user die niet veel gepost heeft op die paar berichtjes een geschikte mod lijkt, en dan post die user er 2000 berichten bij, maar ondertussen vindt iedereen al dat die user eigenlijk toch niet gekozen had moeten worden?

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:01

Daar zat ik ook aan te denken Syhp, maar volgens mij lopen we dan wat vooruit op de zaken Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:03

Ik denk dat terzijner tijd, een anonieme poll, of wat dan ook misschien wel goed is om te zeggen of je de mods goed vind.
Maakt niet uit of het dan bekende of onbekende users waren.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:10

Ik ben voor een lijstje met uitverkorenen... Misschien heeft iemand op mij gestemd Haha!

Maar volgens mij is Bart niet van plan om ons dat voor onze neus neer te leggen... Aangezien een statje ook afgewezen werd... Boos!

Ik moet eerlijk bekennen dat ik in de categorie 'veel posts' gekeken heb... Maar daar heb ik heeeeel veel overgeslagen omdat ik ze niet kende of niet echt mocht... Lips are sealed
Laatst bijgewerkt door Sylvia op 20-01-04 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:10

Een bekende user kan dan wel meer respect verkregen hebben, maar ook vast wel meer disrespect (onder weer andere users). Hierom ben ik het op zich ook wel eens met een lijstje voor welke users mensen NIET als mod willen zien (en ik denk dat je hier dan veelal dezelfde namen zult zien) en dat daar dan ook rekening mee gehouden moet worden.
En ik geef je gelijk (sypheron) met dat een onbekende user naderhand misschien niet geschikt lijkt... Misschien een sollicitatie interview??? Knipoog:D Maar ik vind niet dat die al bij voorbaat geweerd moeten worden..

Kayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:12

MacavityL schreef:
Een bekende user kan dan wel meer respect verkregen hebben, maar ook vast wel meer disrespect (onder weer andere users). Hierom ben ik het op zich ook wel eens met een lijstje voor welke users mensen NIET als mod willen zien (en ik denk dat je hier dan veelal dezelfde namen zult zien) en dat daar dan ook rekening mee gehouden moet worden.

Nou ja openbaar lijkt me niet echt handig en ik geloof dat je Bart kan pb-en als je iemand perse NIET als mod wilt Haha!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:12

Dat zeg ik niet hoor, maar ik denk dat je tussen beide users geen onderscheid mag maken. Veel of weinig posts, iedereen moet een kans hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:14

Waarom mag dat niet openbaar?
Ik weet zeker dat er mensen zijn die mij niet als mod willen (ik zou mezelf ook niet als mod willen Lachen )
Dat is toch niet erg.
Overigens staat er in zo'n lijstje ook niet bij wie je als niet mod zijnde gestemd heeft

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:17

@ Kayla, ik bedoelde ook niet openbaar, maar in een soortgelijk lijstje, waar bart (of wie er ook kiest voor de mods) rekening mee kan houden..

@ Syph ik ben het met je eens dat iedereen gelijke kansen moet hebben, absoluut! Maar het ging mij om het lijstje met meest gekozen users, dat daar niet alleen op afgegaan moet worden..

Toch vind ik het jammer dat je nergens een motivatie neer kunt zetten, waarom je die user graag ziet als mod.. Dat lijkt me eigenlijk ook wel belangrijk....?

MacavityL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:19

runningkawa schreef:
Waarom mag dat niet openbaar?
Dat is toch niet erg.
Overigens staat er in zo'n lijstje ook niet bij wie je als niet mod zijnde gestemd heeft

Dan zouden sommige mensen toch zo'n deuk in hun ego krijgen.. Ach gut Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:20

Misschien wel eens goed voor sommige mensen Extreme duivel Knipoog
Jaja, ben hard, weet het Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:21

Ik weet dat er iemand is die op mij heeft gestemt:D

Maar dat zal de enige wel zijn Haha!:D