Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Botervlieg"][/quote]
[quote="SuperPepeijn"]*uche*
[quote="SuperPepeijn schreef:bart, krijgen we ook een lijst te zien van wat de gebruikers hebben gestemd? dat lijkt me interessant om naast de uiteindelijke selectie te leggen.
MacavityL schreef:Ik zie niet echt in wat het extra nut is van een lijst met hoevaak een bepaalde user gekozen is. Dat zegt volgens mij meer over de bekendheid van die user onder de bokkers dan de mogelijke kwaliteiten als mod. Sommige users zijn misschien prima mods, maar minder bekend (misschien door minder posts oid). Daarentegen kunnen 'bekende' (veel genoemde) users minder goede mods zijn, maar door hun overweldigende aantal posts meer bekend onder de users...
MacavityL schreef:Een bekende user kan dan wel meer respect verkregen hebben, maar ook vast wel meer disrespect (onder weer andere users). Hierom ben ik het op zich ook wel eens met een lijstje voor welke users mensen NIET als mod willen zien (en ik denk dat je hier dan veelal dezelfde namen zult zien) en dat daar dan ook rekening mee gehouden moet worden.