Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xMyrth schreef:Weet niet of t al gezegd is, maar: Kunnen de mensen die een topic verpesten niet gewoon uit dat topic geband worden?
Hilli schreef:xMyrth schreef:Weet niet of t al gezegd is, maar: Kunnen de mensen die een topic verpesten niet gewoon uit dat topic geband worden?
Ik denk dat dat geen goed idee is. Een heel enkele gebruiker zal een topic blijven verpesten, maar vaak genoeg worden gebruikers op hun gedrag aangesproken. Het is het fijnst als dat onderling gebeurt, zodat de discussie draagvlak heeft onder de geïnteresseerde gebruikers. Mocht dat niet lukken, dan kan een moderator iemand aanspreken en iemand kan dan ook zijn/haar gedrag verbeteren. Als je zo'n 'verpester' meteen uit een topic gooit, dan is dat absoluut geen constructieve manier van handelen. Om die reden zou dat bij mij ook geen voorkeur hebben.
Duhelo schreef:Citaat:Het offtopic principe is altijd al gelijk, dus zou het dan niet kunnen zitten in de slotjes van de mods en de uitleg daarin?
Ik begrijp niet zo goed wat je met deze zin bedoelt, kun je hier wat meer toelichting geven?
Zwerte schreef:Duhelo schreef:Citaat:Het offtopic principe is altijd al gelijk, dus zou het dan niet kunnen zitten in de slotjes van de mods en de uitleg daarin?
Ik begrijp niet zo goed wat je met deze zin bedoelt, kun je hier wat meer toelichting geven?
Als eerste mn excuses voor mn te gevoelige reactie. Nu ik het teruglees zie ik dat ik te heftig reageerde en dat je vooral wilde uitleggen. Ik denk wel dat een stukje begrip richting de gebruikers (ipv alleen uitleg) prettiger zou zijn. En de eerste zin (waar halen jullie het vandaan oid) blijf ik naar vinden. Maar ik liet me daardoor iets teveel meeslepen zie ik nu.
Wat ik bedoelde met mn opmerking, is dat het imo nu fout gaat bij een aantal mods en hun slotjes (en dan vooral gebrek aan uitleg). Offtopic is altijd al ongewenst, die regel is er altijd al. Het is dus pas recent dat het mij opvalt dat er wel veel topics op slot lijken te gaan om slechts enkele opmerkingen. En ik kan dit dus niet verklaren met de gegeven verklaring dat er veel gebeurd wat we niet meekrijgen, want ook dat is altijd al het geval. Het is imo echt een recente ontwikkeling (mijn ergenis iig wel) en ik denk dat dit toch echt door het handelen van enkele mods komt en niet door hoe het beleid in elkaar steekt. Want daar is imo weinig tot niks mee mis. Is het zo duidelijker? Vind het lastig goed te verwoorden merk ik.
Winged schreef:In een lopend topic wat ik al volg ga ik niet terug naar de OP...
Duhelo schreef:Zwerte schreef:Duhelo schreef:Citaat:Het offtopic principe is altijd al gelijk, dus zou het dan niet kunnen zitten in de slotjes van de mods en de uitleg daarin?
Als eerste mn excuses voor mn te gevoelige reactie. Nu ik het teruglees zie ik dat ik te heftig reageerde en dat je vooral wilde uitleggen. Ik denk wel dat een stukje begrip richting de gebruikers (ipv alleen uitleg) prettiger zou zijn. En de eerste zin (waar halen jullie het vandaan oid) blijf ik naar vinden. Maar ik liet me daardoor iets teveel meeslepen zie ik nu.
Wat ik bedoelde met mn opmerking, is dat het imo nu fout gaat bij een aantal mods en hun slotjes (en dan vooral gebrek aan uitleg). Offtopic is altijd al ongewenst, die regel is er altijd al. Het is dus pas recent dat het mij opvalt dat er wel veel topics op slot lijken te gaan om slechts enkele opmerkingen. En ik kan dit dus niet verklaren met de gegeven verklaring dat er veel gebeurd wat we niet meekrijgen, want ook dat is altijd al het geval. Het is imo echt een recente ontwikkeling (mijn ergenis iig wel) en ik denk dat dit toch echt door het handelen van enkele mods komt en niet door hoe het beleid in elkaar steekt. Want daar is imo weinig tot niks mee mis. Is het zo duidelijker? Vind het lastig goed te verwoorden merk ik.
Dankjewel voor je excuus. Bij het herlezen valt me nu ook op dat die eerste zin naar overkomt. Ik zal in het vervolg proberen te letten op mijn formulering. Het was echt als oprechte vraag bedoeld maar heel ongelukkig uitgedrukt
Ik moet nu heel dringend weg dus heb even geen tijd om inhoudelijk je post goed te lezen en te beantwoorden, dus die hou je vanavond of morgen nog van me tegoed
danzzz schreef:Hoe zit het dan als je in een topic zit, er is een modopmerking en iemand anders doet een vraag stellen waar je dan vervolgens niet op in mag gaan?
Mijn antwoord op die vraag (of zoals de mod het verwoordt "opmerking) is weggehaald, maar de vraag (of opmerking, tis maar net hoe je het leest) blijft wel staan. Is dat niet ook een beetje raar?
zie het dialoog tussen sees en mij
[OPG] 'aanduwen' met heftruck
Sammie schreef:Ik zou het ernstig waarderen als er nog een reactie zou komen vanuit het teamWordt er nog over gesproken, is men nog bezig?