"Ik heb geen interesse in horse event"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:40

Sammie schreef:
Dat onder je naam is volgens gekomen destijds puur voor het 'meeten', want dat is wat Bokt zelf een beetje is op HE. Een forum met op HE de kans om elkaar te ontmoeten. Daarnaast organiseren ze diverse workshops om mensen in hun tent te krijgen. :D

Daarvoor hebben ze een apart subforum hier op bokt. Laat ze daar alles neerzetten over horse event.

En het geld eruit krijgen wat ze moeten betalen voor het hebben van een stand. Kunnen ze ook beter gebruiken voor het goed onderhouden van het forum.

Ook ik hoef niet te weten wie naar horse event gaat. En hoef die overkill van artikelen over horse event niet te zien. Dan hadden ze, net wat eerder al werd vermeld, ook een overkill aan artikelen over het WK jonge paarden moeten doen. Waar ze helemaal geen aandacht aan hebben besteed.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:41

Wendy schreef:
@sammie: de kosten zitten in meer dan alleen de kosten van de stand he ;) Volgens mij weet je dat best :j
Maar goed, het zal me verder ook echt een worst wezen :D
Er werd hier meermaals aangehaald dat bokt betaalt voor hun stand. Dat was niet zo en ik denk dat het nog steeds niet zo is. De exacte overeenkomst omtrent het aanbieden van clinic's, reclameplatform zijn enz. boeit mij eigenlijk ook niet zo.

Op een forum of een internetpagina, dus ook op Bokt, kom je dingen tegen die je leuk vindt en die je niet leuk vindt. Nu mag daar natuurlijk altijd wat van gezegd worden, maar ik krijg lichtelijk het idee dat sommige hier op een HE kruistocht zijn: HE is stom, dus alles wat Bokt er mee doet is ook stom.

Het enige dat ik nu lichtelijk irritant vind en ik dacht dat dat voorheen wel kon is dat die vraag er onder blijft staan en mijn keuzemogelijkheid er niet tussen staat. Dus ik krijg het niet weg ook. Edit: Ik wil het weghebben zonder iets in te vullen dus.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 11-08-16 09:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:44

FriesWytske schreef:
ook een overkill aan artikelen over het WK jonge paarden moeten doen. Waar ze helemaal geen aandacht aan hebben besteed.

Dat heeft een ' andere organisatie '

[FZ] [Dienstmededeling] Enquête Bokt Nieuws

Ik ben afgehaakt bij 'als jij de inhoud van het nieuws zou mogen aanpakken, wat zou je als eerste doen'. En dat klinkt misschien even keihard, maar er schoot zoveel door mijn hoofd tegelijkertijd met 'Die kans heeft beheer inmiddels wel gehad' dat ik de boel heb weggeklikt. Maar misschien heb jij nog wel tips, zoals die van het WK.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 11-08-16 09:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:45

purny schreef:
Ik ga straks naar Starbucks. Wie komt er ook?

Die zijn pas duur! :D

Ik ga straks naar mijn paard(ook duur)...die moet vreten.

Azmay

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:49

Ik hoef het ook allemaal niet te weten, is elk jaar hetzelfde en nu HE naar het noorden en ik naar het zuiden ben verhuisd kost het kaartje niet alleen een fortuin maar de benzine ook :')

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:53

danzzz schreef:
gewoon een knopje in je profiel waarin je aangeeft of je mee wilt doen met acties zoals dit of niet. Vink je nee aan, dan krijg je de hele vraag niet eens te zien. Klik je ja aan dan doe je mee.

Ik zou nee aanklikken en houd mij er in de toekomst alsjeblieft van verschoond

Jep.. als dit technisch mogelijk is. Is dit toch de oplossing?

En anders als je nee in drukt dat je het van niemand meer ziet.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 09:57

Ik denk dat Horse Event betaalt om op Bokt onder iedere naam te verschijnen. Prima reclame op het grootste paardenforum dat er is. Bokt zet echt niet gratis die tool eronder.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:00

Joltsje schreef:
danzzz schreef:
gewoon een knopje in je profiel waarin je aangeeft of je mee wilt doen met acties zoals dit of niet. Vink je nee aan, dan krijg je de hele vraag niet eens te zien. Klik je ja aan dan doe je mee.

Ik zou nee aanklikken en houd mij er in de toekomst alsjeblieft van verschoond

Jep.. als dit technisch mogelijk is. Is dit toch de oplossing?

En anders als je nee in drukt dat je het van niemand meer ziet.

Maar waarom? Staat dat zinnetje je dan echt zo erg in de weg dat Bokt vanalles aan moet gaan passen? Dat je niet gaat/het je niet boeit/je het onzin vindt of wat voor mening dan ook wil toch niet zeggen dat het gelijk maar anders moet?

Het boeit mij ook geen moer op welke datum gebruikers geregistreerd zijn, of hoeveel berichten ze hebben, maar dat hoeft van mij ook niet gelijk weg.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:01

janderegelaa schreef:
Ik denk dat Horse Event betaalt om op Bokt onder iedere naam te verschijnen. Prima reclame op het grootste paardenforum dat er is. Bokt zet echt niet gratis die tool eronder.

+ dit inderdaad. Het is immers nog steeds gratis om gebruik te maken van bokt, en het moet natuurlijk ergens zijn inkomen vandaan halen.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:03

Echt waar kan je je druk om maken :+

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 10:03

Ik vind het niet eens erg om een keuze te maken, maar de woordjes, ik kom DIT JAAR niet... Nee, ik kom nooit... Als ik daarop klik vind ik het de suggestie wekken dat ik een ander jaar misschien wel kom. En als ik dan nee klik, wil ik er ook vanaf zijn. Als ik geen keuze maak blijft de vraag staan, als ik wel een keuze maak blijf ik zien wie er allemaal wel of misschien gaan... Dat vind ik niet interessant...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 10:04

Goldie schreef:
Echt waar kan je je druk om maken :+

Jij maakt je vast ook weleens "druk" om dingen waarvan een ander denkt: >;) .
Welke toevoeging heeft je post?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:08

LadyMadonna schreef:
Ik vind het niet eens erg om een keuze te maken, maar de woordjes, ik kom DIT JAAR niet... Nee, ik kom nooit... Als ik daarop klik vind ik het de suggestie wekken dat ik een ander jaar misschien wel kom. En als ik dan nee klik, wil ik er ook vanaf zijn. Als ik geen keuze maak blijft de vraag staan, als ik wel een keuze maak blijf ik zien wie er allemaal wel of misschien gaan... Dat vind ik niet interessant...

Misschien wil je volgend jaar ineens wel heel erg graag naar het HE, wie weet!

Maar even zonder gekheid, wat boeien die twee woordjes nou? Klik gewoon op ik kom dit jaar niet en tadaa klaar is kees. Ja en dan staat het er nog even bij andere gebruikers die wel (misschien) gaan, maar dat kan toch nooit zó vervelend zijn? Ik vind ook niet ieders verjaardag even interessant :o maar er zijn nou eenmaal bokkers die dat wél leuk vinden. Of moet er ook een functie komen om dat uit te kunnen zetten?

Joh, het is maar voor een paar weekjes. :)

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:12

Ook ik vind dit echt ontzettend vervelend! Mierenneukerij? Ja, dus? Ik vind het gewoon echt irritant om steeds te zien. Als je het niet invult ben je ook gewoon niet cool volgens mij :')

Ik ga overigens vanavond naar de Coop. Snap dat dat niet zo'n status geeft als de Gamma, maar je kunt het proberen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-16 10:13

Het is niet een paar weekjes, ja, op jaarbasis... Maar elk jaar weer hetzelfde, en elk jaar wordt er niks mee gedaan..
En nee hoor, ik wil volgend jaar niet ineens heel graag naar HE.
Als mensen zich storen aan de cadeautjes bij de naam bij een verjaardag, is het idd wellicht een idee dat je dat uit kan zetten.

Ik vind zoals eerder iemand aangeeft dat HE door je strot geduwd wordt.
De wereld stopt met draaien als HE is....

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:15

__Sannne schreef:
LadyMadonna schreef:

Maar even zonder gekheid, wat boeien die twee woordjes nou? Klik gewoon op ik kom dit jaar niet en tadaa klaar is kees. Ja en dan staat het er nog even bij andere gebruikers die wel (misschien) gaan, maar dat kan toch nooit zó vervelend zijn? Ik vind ook niet ieders verjaardag even interessant :o maar er zijn nou eenmaal bokkers die dat wél leuk vinden. Of moet er ook een functie komen om dat uit te kunnen zetten?

Ik vind het altijd zo jammer dat andermans irritaties worden gebagatelliseerd.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:18

LadyMadonna schreef:
Het is niet een paar weekjes, ja, op jaarbasis... Maar elk jaar weer hetzelfde, en elk jaar wordt er niks mee gedaan..
En nee hoor, ik wil volgend jaar niet ineens heel graag naar HE.
Als mensen zich storen aan de cadeautjes bij de naam bij een verjaardag, is het idd wellicht een idee dat je dat uit kan zetten.

Ik vind zoals eerder iemand aangeeft dat HE door je strot geduwd wordt.
De wereld stopt met draaien als HE is....

Dat ligt er maar net een beetje aan hoe je het zelf ervaart denk ik. Ik log toch dagelijks meerder keren in op bokt en heb helemaal niet het idee dat HE je door de strot wordt geduwd. Ik heb aangegeven dit jaar niet te gaan (beetje ver weg) en ik weet dat ik de komende jaren inderdaad steeds hetzelfde in zal vullen (tenzij HE ineens naar NZ komt maar die kans lijkt me klein) en dat ene klikje per jaar, daar kom ik wel overheen. Verder klikt ik geen enkel HE gerelateerd topic aan en tadaa; HE wordt me niet door de strot geduwd omdat ik daar zelf voor kies.

En misschien dat er wel niks mee gedaan wordt omdat het een inkomen voor Bokt is? Zoals al eerder genoemd is; die leuke tekstjes onder je naam zijn vast niet gratis voor het HE.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:25

Jolien87 schreef:
__Sannne schreef:

Ik vind het altijd zo jammer dat andermans irritaties worden gebagatelliseerd.

Oke dat woord heb ik even moeten googlen. :))

Maar begrijp me niet verkeerd, ik probeer hier niemand (noch zijn/haar mening) te kleineren. Excuses als dat wel zo overgekomen is, dat was niet mijn bedoeling.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:27

Weer wat geleerd. ;) Maar jij drukt je nog netjes uit. Je hoeft het ook niet allemaal met elkaar eens te zijn. Maar een opmerking als 'waar maak je, je druk om?' vind ik dan weer minder netjes.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:35

Jemig dit heb ik vorig jaar ook gezegd en ga het nu weer zeggen, is het nou zoveel moeite om die paar keer te klikken?? Je neemt ook de moeite om er een zeur topic over te openen, leven en laten leven. Sommige dingen vind je niet leuk sommige wel maar wil dat maar zeggen dat voor de mensen die het wel leuk vinden het afgeschaft moet worden? Het is een paar klikjes _O-
Maak je toch eens druk om belangrijkere zaken :D

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:40

Nou ja ik vind het er wel toe doen, wat gebeurt er met de gegevens? Wordt er bijvoorbeeld een analyse gemaakt. Zo ja wat doen ze er mee? Ik houd er niet zo van als ik "in de gaten gehouden wordt" En vind het absoluut onnodig om te weten of een ander wel of niet gaat..

Je hoeft van mij toch ook niet te weten wanneer ik boodschappen doe, naar de wc ga of weet ik het wat?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:42

Dan vul je toch in dat je niet gaat?? :')
Wat is het probleem nou echt?????? Het is weer eens het zeiken om het zeiken imo. Maar nieuwsflash voor jou: als je op internet zit worden sowieso altijd gegevens van je opgeslagen ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:42

Elke stap die jij op internet zet wordt in de gaten gehouden ;)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:43

Oh ja dat weet ik :D maar ik hoef toch zelf ook niet van ieder ander te weten of ie wel of niet gaat.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-16 10:44

Shirley schreef:
Verbaas me er ook steeds over :D

Ik ga morgen naar de Gamma, mocht iemand het wat kunnen schelen :Y)

Waar??? Dan kom ik ook!! *\o/*

Nee ff alle gekheid op een sokje.. Ik vind t ook maar onzin dat dat elke keer weer tevoorschijn komt.. Van mij hoeft t in t geheel niet.. Mensen die willen weten of ik naar HE ga, kunnen mij dot vragen..