Lalidan schreef:Maar waar stel je dat in dan?
Bij mij ligt het eraan hoe breed mijn venster is, als ik het venster smaller maak krijg ik het tabblad pas. Wel jammer hoor, ik heb het liever als tabblad maar wil niet per sé zo'n smal venster.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BartVB schreef:Op dit onderwerp wordt nog gepuzzeld, lastig idd om dat voor 'iedereen' goed te krijgen.
Overigens is er wel een lijst met alle nieuwe topics beschikbaar:
search.php?search_id=new_topics
Alleen wordt daar (voor zover ik weet) nergens naar gelinkt
Anoniem schreef:Zoals nu, dat liefde op haar moeilijkst. Constant wordt dat in mijn gezicht geduwd als ik op de voorpagina zit. Ik kan er niet omheen. Terwijl ik dat hele topic, zelfs de titel al, gewoon niet wil zien.
Daar zou ik met liefde op haar makkelijkst een negeerfunctie op gebruiken.
Lalidan schreef:Ah, gevonden. Ik had maar 1 favoriet forum aan staan, dat werkt dus blijkbaar niet. Als ik er meerdere aanklik, krijg ik aan de linkerkant inderdaad een kolom met nieuwe berichten in mijn favoriete fora. Als ik dan het scherm verklein, word het inderdaad een tabblad. En ook van mij zou het hoe dan ook een tabblad mogen zijn, die kolom ziet er erg vreemd uit.
Edit: Hoewel hij er ook met tabblad vreemd uit blijft zien..... de normale layout zou fijner zijn.
miss_lizje schreef:Anoniem schreef:Zoals nu, dat liefde op haar moeilijkst. Constant wordt dat in mijn gezicht geduwd als ik op de voorpagina zit. Ik kan er niet omheen. Terwijl ik dat hele topic, zelfs de titel al, gewoon niet wil zien.
Daar zou ik met liefde op haar makkelijkst een negeerfunctie op gebruiken.
Zelfde hier, ik walg echt van dat soort topics en wil ze ze gewoon foetsie hebben op mijn bokt.