Jouw meest beschamende post op Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:18

Iris82 schreef:
Ik vind het gewoon een beetje bespottelijk hoe setjesgeil sommige mensen hier reageren. :)

Of je dr nou 4 of 40 hebt, het doel en idee is hetzelfde hoor. :)

Vroegah was het helemaal hip om heel veel setjes te hebben en daar iedere week een topic over te openen. Nooit begrepen. :+

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:21

Iris82 schreef:
Iris82 schreef:
Ik vind het gewoon een beetje bespottelijk hoe setjesgeil sommige mensen hier reageren. :)

Of je dr nou 4 of 40 hebt, het doel en idee is hetzelfde hoor. :)

Vroegah was het helemaal hip om heel veel setjes te hebben en daar iedere week een topic over te openen. Nooit begrepen. :+

Setjesgeil? _O- _O-

JumpingRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:21

Haha sommige zijn echt hilarisch!!

Hoewel ik ook pas 11 jaar was toen ik hier begon, heb ik nooit echt hele verschrikkelijke posts geplaatst.
Alleen had ik soms de verkeerde smiley (en teveel :+ ). Zoals deze: :? was ik van overtuigd dat dit gewoon een vraagteken was...

JumpingRider schreef:
Wow :D , hoe goed kun je zijn? :? :? :? :?

Anoniem

Re: Jouw meest beschamende post op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:23

Mars _O- _O- , jij kan er ook wat van haha

Iris :)) setjesgeil _O-

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:23

Citaat:
Hoi Bokkers,
Ik heb nu 1,5 jaar een verzorgshetlander, ze is rond de 15 jaar maar gedraagt zich als een 5-jarige! :P ze is best wel druk, houdt van racen en springen. Ze is rond de 1 meter. Ik longeer haar veel, maar ik rijdt ook op haar, zonder zadel en gewoon met halster & halstertouw een bitloos hoofdstel. Niet heel lang, doe wel alle gangen en neem soms een sprongetje. Ik ben 1,57 en 43 kilo, is dit slecht voor haar rug als ik dit regelmatig doe?

Ik was gewoon veeeeeel te lang voor haar maar bleef volhouden "dat het wel kon" -O-

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:24

Geryon schreef:
wat betekend ts? is dat gewoon van ttsszzz?!?! (soort arogant) of iets anders?!?XD

Hahaha geniaal _O-

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:24

Iris82 schreef:
Iris82 schreef:
Toen ik voor het eerst banketstaaf zag staan, dacht ik: ow, leuk modewoord op dit forum, zal iemand wel verzonnen hebben en anderen nemen dat over. Maar op een gegeven moment werd ik helemaal van alle banketstaaf, ik dacht dat het echt een sport begon te worden...
Nu ik dit lees, begin ik spontaan zin in schelden te krijgen! Stelletje prutsmutsen!! :D

...

:')

ik snap eigenlijk nog niet vanwaar dat woord komt :=

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:25

Banketstaaf is Bokt censuur voor l.ul. :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:26

Prutsmuts? Of banketstaaf?

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:27

Iris82 schreef:

:') achzo, ja lekker logisch :+

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:27

tessyke schreef:
met hetgene dat ik hier al zie voorbij komen heb ik een schrik gepakt omdat ik ongeveer weet hoe mijn beginjaren op bokt waren :')
Amaris: dat topic joh! :')

Dit topic van jou dan _O-

tessyke schreef:
ik verveel mij |(
vertel eens wat zever :))
hoor ik altijd graag O:)
zou me wel helpen :(:)

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:28

Iris82 schreef:

Maar ook voor l.ullig en dat vind ik wel een beetje overdreven

iiSunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:29

The_Cat schreef:
Iris82 schreef:

:') achzo, ja lekker logisch :+

Offtopic: ik heb nu pas door dat het logisch is :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:34

Omg mijn TS post _O-

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:36

Laura_Zodine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:44

Haha ik heb nooit helemaal gesnapt waarom er de optie is om mens oude berichten te bekijken? Maar dit is wel heel grappig :') :=

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:48

Ik als 12-jarige toen Totilas verkocht was _O-
Free2 schreef:
Nouww... Wat jammer =(

Schade Deutchland ihr sind jaloers :P

Gelukkig ben ik daarna 5 jaar niet meer online geweest op Bokt, dus dat is gelijk ook de enige gênante post van mij op bokt :o

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:51

Pfff. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen :'). Ik kwam op bokt als vervelende puber. Ik begon als laila_lover (do i need to say more?) waar ik zelfs een betweter topic tegenkwam speciaal voor mij opgericht. Flink wat ruzies en OW's en een paar bannetjes toen gekregen.
Daarna veranderde ik het in _lies_ (geloof ik) en was ik vooral aan het rellen in HK topics. Nieuwe mensen die in MIJN topics wilden?!?! What?!?!
Anyway, mijn meest beschamende posts zijn postst van 2006 tot en met 2010 denk ik _O-

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:52

Dorine92 schreef:
Iris82 schreef:

Maar ook voor l.ullig en dat vind ik wel een beetje overdreven

Nee alleen voor l ul. Maar de censuur ziet geen verschil tussen lu l en alles wat je daar achter plakt. Ook lu lligschoonmaakdoekje wordt een banketstaaf.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:58

Neem de zoekterm 'vilein' en vermaak je.
Oh good old times *\%/*

Lian

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 16:08

Cinderella schreef:
Pfff. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen :'). Ik kwam op bokt als vervelende puber. Ik begon als laila_lover (do i need to say more?) waar ik zelfs een betweter topic tegenkwam speciaal voor mij opgericht. Flink wat ruzies en OW's en een paar bannetjes toen gekregen.
Daarna veranderde ik het in _lies_ (geloof ik) en was ik vooral aan het rellen in HK topics. Nieuwe mensen die in MIJN topics wilden?!?! What?!?!
Anyway, mijn meest beschamende posts zijn postst van 2006 tot en met 2010 denk ik _O-

Ik was net nog eens mijn oude berichten aan het doorlezen en ik kwam je toevallig tegen in een HK-topic waar ik in zat in 2008. De naam Cinderella kwam me al niet bekend voor, _lies_ wel! Deed me herinneren hoe vreselijk lelijk ik deed als iets me niet aanstond haha. Mijn excuses voor het feit dat ik heb getracht je weg te pesten uit 'mijn' topic :(:)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 16:09

SindyKaya schreef:
Ik wou dat ik er plezier mee mocht hebben! :(
Ik had gezegt tegen mijn ouders dat ik een Bitloos hoofdstel wou kopen.. Mag dat niet :( :(
Ze vinden me dan verwent |o
Wil ik uitleggen dat het beter is voor het paard vinden ze het ONZIN OMG.
ZOOO BOOOS }:) }:)

Het ergste is nog dat het in 2012 was en niet eens zo lang geleden is :=

SindyKaya schreef:
Heejj!

Ik heb hele droge lippen, ik smeer er elke dag nu ook wel lippenbalsem op.
Maar sinds gister heb ik zo'n rooie rand boven mijn lippen.
HEEL LELIJK.
Want school is begonnen en zo schaam ik me dood op school.
WAT KAN IK DOEN!

HELPP _/-\o_

En dit topic :+
Wat was ik onbeleefd zeg, sorry voor iedereen die wel goede tips gaf _O-
SindyKaya @ [TVG] Blok... hoe pak ik dit aan?
Ook grappig dat ik steeds om een ´slootje´ vraag :+

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 16:17

Op m'n eerste dag hier op bokt (was 16 jaar) heb ik een heel verhaal over mezelf verteld in een random topic van iemand :') is het volgende topic wn bericht maar behoorlijk beschamend achteraf haha

Onderwerp: Mikey (haf) tijdens het longeren.

Maartje1990 schreef:
Hey ik heb me vandaag geregiistreed enne ik snap het nog niet helemaal precies. bv. hoe kan ik afbeelding of een link naar een afbeelding in een bericht zetten. hoe kan ik links van mijn bericht zo'n afbeelding zetten. Als iemand me wil uitleggen graag!!!:) ik zal me ook even voorstellen en ook mijn paardjes natuurlijk. ik ben zelf 16 jaar bn 1.60 groot weeg 57 kilo ik heb twee paardjus of beter 1 paard en 1 pony waaronder 1 haflinger het is een merrie 1.50 hoog en 14 jaar oud ik heb haar nu een halfjaar. zij heet voluit Sarah van de Arixhof misschien voor sommige bekend?? zij heeft een dochter Simone van de Arixhof kent iemand haar toevallig ook??(die is trouwens niet van mij Simone dus)mijn andere pony is een kruising tussen een shet en een welsch en die bereed ik voor een half jaar terug nog redelijk regelmatig maar omdatie helaas toch echt te klein begon te worden moest ik een grotere hebben en dat zou en moest een haflinger worden en die heb ik nu een hele lieve.:D maar die shet is 1.14 bruin met zwarte manen en staart hij heet polly is 16 jaar oud en nog zeer levenslustig (en soms nog best ondeugend) een vriendin van mij die lichter is dan mij rijd soms nog op hem en zelf stap ik der ook nog wel eens op en dat kan die nog prima dragen want hij vind het altijd weer leuk als ik een buitenritje met hem ga maken misschien dat ik hem ooit nog verkoop majah toen ik hem een keer op proef lied gaan ging dit niet helemaal van een leien dakje omdat het nogal een ondeugd is en dat kind niet ervaren genoeg:S zelf heb ik dr soms nog moeite mee maar ik moet niet klagen want als het een paard was nou ....verder is hij best braaf tenminste bij mij en als saar (sarah) erbij is want hij heeft 7 jaar van zijn leven in zun uppie (wat sgapen) in de wei gestaan voorheen stond hij op een manege verder heb ik uhm nu 7 jaar en zelf rij ik 12 jaar. en ojeej nu ga ik echt stoppen want ik heb echt al veel te veel verteld ojeej ik hoop niet dat jullie dat zo verveelden vinden sorry dan bij deze!!

groetjes maartje

Edit: voor diegene die bovenstaande kul gelezen hebben, die pony heb ik nooit verkocht en heb ik nu al 17 jaar.

Rohol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 16:22

Citaat:
Ik ben nieuw hier. En ik snap heel veel dingen niet. Kan iemand me uitleggen wat foeis zijn??

Dit was mijn eerste post hier, weet nog helemaal hoe ik me voelde. Een klein pennymeisje in de grote paardenwereld :Y)

Rohol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 16:23

Hahaha herkenbaar dit, alles achter elkaar en vol met spelfouten := :=

Maartje1990 schreef:
Op m'n eerste dag hier op bokt (was 16 jaar) heb ik een heel verhaal over mezelf verteld in een random topic van iemand :') is het volgende topic wn bericht maar behoorlijk beschamend achteraf haha

Onderwerp: Mikey (haf) tijdens het longeren.

Maartje1990 schreef:
Hey ik heb me vandaag geregiistreed enne ik snap het nog niet helemaal precies. bv. hoe kan ik afbeelding of een link naar een afbeelding in een bericht zetten. hoe kan ik links van mijn bericht zo'n afbeelding zetten. Als iemand me wil uitleggen graag!!!:) ik zal me ook even voorstellen en ook mijn paardjes natuurlijk. ik ben zelf 16 jaar bn 1.60 groot weeg 57 kilo ik heb twee paardjus of beter 1 paard en 1 pony waaronder 1 haflinger het is een merrie 1.50 hoog en 14 jaar oud ik heb haar nu een halfjaar. zij heet voluit Sarah van de Arixhof misschien voor sommige bekend?? zij heeft een dochter Simone van de Arixhof kent iemand haar toevallig ook??(die is trouwens niet van mij Simone dus)mijn andere pony is een kruising tussen een shet en een welsch en die bereed ik voor een half jaar terug nog redelijk regelmatig maar omdatie helaas toch echt te klein begon te worden moest ik een grotere hebben en dat zou en moest een haflinger worden en die heb ik nu een hele lieve.:D maar die shet is 1.14 bruin met zwarte manen en staart hij heet polly is 16 jaar oud en nog zeer levenslustig (en soms nog best ondeugend) een vriendin van mij die lichter is dan mij rijd soms nog op hem en zelf stap ik der ook nog wel eens op en dat kan die nog prima dragen want hij vind het altijd weer leuk als ik een buitenritje met hem ga maken misschien dat ik hem ooit nog verkoop majah toen ik hem een keer op proef lied gaan ging dit niet helemaal van een leien dakje omdat het nogal een ondeugd is en dat kind niet ervaren genoeg:S zelf heb ik dr soms nog moeite mee maar ik moet niet klagen want als het een paard was nou ....verder is hij best braaf tenminste bij mij en als saar (sarah) erbij is want hij heeft 7 jaar van zijn leven in zun uppie (wat sgapen) in de wei gestaan voorheen stond hij op een manege verder heb ik uhm nu 7 jaar en zelf rij ik 12 jaar. en ojeej nu ga ik echt stoppen want ik heb echt al veel te veel verteld ojeej ik hoop niet dat jullie dat zo verveelden vinden sorry dan bij deze!!

groetjes maartje

Edit: voor diegene die bovenstaande kul gelezen hebben, die pony heb ik nooit verkocht en heb ik nu al 17 jaar.