Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zonnebloem18 schreef:Vicky je kan een wachtwoord reminder naar je emailadres laten sturen en dan kan je je wachtwoord opnieuw instellen: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_v ... wachtwoord
Roosch schreef:Jessica_1998 schreef:Met links naar foto's zou ik ook uitkijken, dat topic van gister over de Erasmusbrug was namelijk een link naar tinypic dacht ik..
Ja, zoiets. Maar die kwam ook niet vaker dan eenmaal naar voren in de lijst met actieve onderwerpen, of wel?
wyoming schreef:Ik krijg net van manlief te horen dat het verstandig is ook niet te internetbankieren voor de mensen die op de link hebben geklikt totdat je zeker weet dat het weer weg is.
Roosch schreef:Jessica_1998 schreef:Met links naar foto's zou ik ook uitkijken, dat topic van gister over de Erasmusbrug was namelijk een link naar tinypic dacht ik..
Ja, zoiets. Maar die kwam ook niet vaker dan eenmaal naar voren in de lijst met actieve onderwerpen, of wel?
Zoe_97 schreef:[VN] [Dienstmededeling] Viruslinks in omloop!
dienstmededeling.
Ok advies is niet op links klikken, maar je kan er ook via de startpagina heen
unihorses schreef:sorry hoor maar je hoort er toch ook een beetje van te leren? iets met een ezel en een steen
Delicia schreef:Heb er ook perongeluk op geklikt maar gelijk maar weggeklikt toen er NIET KLIKKEN stond eronder
Was geloof ik op tijd, want hij was nog aan het laden
Lijkt mij behoorlijk poedersuiker voor de "TS" van de topic
Slimme actie Karla!
Nessa schreef:Delicia schreef:Heb er ook perongeluk op geklikt maar gelijk maar weggeklikt toen er NIET KLIKKEN stond eronder
Was geloof ik op tijd, want hij was nog aan het laden
Lijkt mij behoorlijk poedersuiker voor de "TS" van de topic
Slimme actie Karla!
Ja ik ook. Kan niks vinden op mijn foon.
Als ik toch rare topics open, stuur even pb!
Wachtwoord wel veranderd voor de zekerheid