Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:@Ibbel; er zijn nog best wat mensen die problemen hebben met het maken van een woord van de letters 'zldae'
waxmeltsenzo schreef:Als het iemand is om even snel iets te plaatsen zal alles al teveel moeite zijn.
Als het iemand is die hier wil komen om iemand na te jagen of om hier gewoon te rellen de trollen zo gezegd die gaan best ver, ook op andere fora zie je dat.
bruintje123 schreef:Naast het 25 berichten moeten hebben ook een half jaar lid zijn voordat men kan plaatsen in niet paarden gedeeltes?
Trek eventueel het aantal berichten op naar 100.
Technisch beide wel te maken denk ik.
Tobbes schreef:Maar dat staat recht tegen over de belangen van bokt?
Want hoe meer bezoekers hoe hoger hun inkomen.
Denk niet dat ze dan er op zitten te wachten om bezoekers te weren.
waxmeltsenzo schreef:Tobbes schreef:Maar dat staat recht tegen over de belangen van bokt?
Want hoe meer bezoekers hoe hoger hun inkomen.
Denk niet dat ze dan er op zitten te wachten om bezoekers te weren.
Wat heeft een paardenforum aan bezoekers die geen paarden liefhebbers zijn.
Uiteindelijk jagen die de paardenmensen weg. En gaat dat ten koste van de kwaliteit om het maar even heel simpel te noemen.
Karlijnxxx schreef:Tobbes: Wat je ziet (zoals de banner hier aan de onderkant) op bokt, zal met algoritmes, cpc en jouw zoekgedrag te maken hebben. Daar kunnen de moderators (behalve soms het eea blokkeren) niets aan kunnen veranderen.
Zoek jij de hele dag enkel op paarden spullen, dan zal je daar vaker banners van zien, dan bijv. iemand die een cruise of vakantiehuisje aan het zoeken is voor de kerstvakantie (ik zeg maar wat).
Ik denk dat er eerder gekeken moet worden naar de sfeer die de leden er zelf van maken, dan naar dat van nieuwe gebruikers. De niet-paardgerelateerde nieuwe gebruiker zal zich waarschijnlijk ook niet direct op het paardengedeelte mengen in de discussies die daar gehouden worden. Het gaat er in dit topic vooral om waarom de paard gerelateerde gebruiker minder reageert op paard gerelateerde topics.
Een mooie onderzoekje waard denk ik.
Iris82 schreef:.
Waarom al die moeite doen? Ik denk dat de sfeer op de paardengedeeltes een veel groter probleem is dan die Gerbilfan of die wc-meneer.