'Over Bokt en Bokkers', inhoud van topics besproken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:33

KimD schreef:
Ayasha schreef:
Hangt er maar net van af hoe teer je ziel is vermoed ik. Ik zie iig weinig afslachten daar en ik zit er toch echt dagelijks. :+

Dat heeft niks met ree zieltjes te maken, het hoort gewoon niet. Netjes of niet, je hoort niet iemand achter zijn rug om te bespreken...

Dat doe jij nu ook als dat achter de rug is

Achter de rug om... Tis voor iedereen leesbaar hoor. En wat met vrijwel elk nieuwstopic over topruiters dan?
Daar reageer jij ook regelmatig niet al te lief in mee. Zullen we dus maar stoppen met hypocriet doen en toegeven dat iedereen roddelt?
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 11-09-15 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

050206051012

Re: 'Over Bokt en Bokkers', inhoud van topics besproken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:34

Ik was echt vol van verbazing dat iemand dáár aangifte heeft gedaan bij de politie van een topic met een SA hier op bokt. Wérkelijk!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-15 13:36

Ayasha schreef:
Achter de rug om... Tis voor iedereen leesbaar hoor. En wat met vrijwel elk nieuwstopic over topruiters dan?

Je snapt hopelijk zelf ook wel dat er een verschil is tussen 'Anky v. Grunsven heeft blabla gewonnen' en 'ooooooh moet je nou eens zien wat *willekeurige Bokker* nu weer heeft gedaan, sjeeminee'

Quellian schreef:
Ik was echt vol van verbazing dat iemand dáár aangifte heeft gedaan bij de politie van een topic met een SA hier op bokt. Wérkelijk!

:j :j Flabbergasted. Ging echt veel te ver. En dan niet even zelf TS inlichten..

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:37

En dat gezeik over Rath en Co? Waar valt dat onder?

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-15 13:39

Ik moet toegeven dat ik geen idee heb, waar je het over hebt :') Maar dat ligt aan mij hoor, dat soort topics interesseren me vrij weinig en lees ik dus totaal niet.

Als daar mensen in werden afgezeken (bekende ruiter?) dan is dat eigenlijk net zo ordinair ja. Enige verschil is misschien dat zij het minder snel zullen lezen en/of het gewend zijn, maar dat maakt het natuurlijk niet goed.

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:40

Ik zit ook hier en daar. ( Zat ik maar andere computer en dus wachtwoord kwijt.)
Ik vond het daar ook reuze gezellig met al die oude bokkers.
Regels zijn daar niet zo streng dan van hier.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:41

Jennifuur schreef:
Ik moet toegeven dat ik geen idee heb, waar je het over hebt :') Maar dat ligt aan mij hoor, dat soort topics interesseren me vrij weinig en lees ik dus totaal niet.

Als daar mensen in werden afgezeken (bekende ruiter?) dan is dat eigenlijk net zo ordinair ja. Enige verschil is misschien dat zij het minder snel zullen lezen en/of het gewend zijn, maar dat maakt het natuurlijk niet goed.

Mij wel en zeker in de Rath/Totilas heeft onze roomser-dan-de-paus-roddelen-doe-je-niet KimD behoorlijk geroddeld, maar dat is vast anders. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:42

tjha als je niet wilt dat je ergens anders besproken wordt moet je maar niet openlijk een topic plaatsen waar iedereen over de wereld ht kan lezen. Of je nu hier op bokt besproken wordt of ergens anders. ik zie geen probleem of verschil eigenlijk....

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-15 13:47

Ayasha schreef:
Jennifuur schreef:

Mij wel en zeker in de Rath/Totilas heeft onze roomser-dan-de-paus-roddelen-doe-je-niet KimD behoorlijk geroddeld, maar dat is vast anders. :)

Kan je mij er heel leuk op aanspreken met 'maar dat is vast anders. :) ', maar wat wil je daarmee bereiken vraag ik me oprecht af :') Ik leg je net uit dat ik inderdaad vind dat dat ook ordinair (dus roddelen, voor als dat nog niet duidelijk was) is. Als je persoonlijke problemen hebt met mensen, foei ze of ga in PB een gesprek met ze aan zou ik zeggen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:49

Jij haalde aan dat "ik vast begreep" dat nieuws over Anky geen roddelen was. ;) Nieuws over Rath en het bijhorende geroddel zal dan ook vast wel een uitleg voor zijn dat het geen roddelen is.
Ik heb veel slechte eigenschappen maar één van de goede is dat ik zelden tot nooit persoonlijke issues heb met bokkers. :D Maar 'k heb wel best een goed geheugen dus als we katholiek gaan doen en ik herinner me andere dingen dan schuw ik ook niet om het aan te halen.
Maar kom ik Kim straks in een ander topic tegen, dan is dit topic en deze discussie al lang aan de kant gezet. :D
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 11-09-15 13:50, in het totaal 1 keer bewerkt

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:49

Je wordt overal besproken.........get real! Maakt jou dat wat uit? Daar zou ik me nou maar niet al te druk om maken, wees dan maar blij dat je het niet geschopt hebt tot BN-er, dan had je helemaal geen leven. Over je kletsen gebeurt overal, online, op straat, in de supermarkt, op school, op je werk, op stal, op wedstrijd, waar dan ook. Dat hou je niet tegen en eerlijk hoor, als je je daar druk om moet gaan maken, heb je geen leven. Doe maar niet, dan leef je een stuk gelukkiger!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:51

Ayasha schreef:
KimD schreef:

Dat heeft niks met ree zieltjes te maken, het hoort gewoon niet. Netjes of niet, je hoort niet iemand achter zijn rug om te bespreken...

Dat doe jij nu ook als dat achter de rug is

Daar reageer jij ook regelmatig niet al te lief in mee. Zullen we dus maar stoppen met hypocriet doen en toegeven dat iedereen roddelt?

Van wie dan? Ik heb het over PP, over niemand specifiek. Daar gaat het over specifieke personen die worden uitgescholden, uitgelachen of belachelijk worden gemaakt.

Edit: Dat laatste stuk volg ik niet helemaal. :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:53

Over Rath. ;)

Voor dat laatste stuk te volgen moet je jenifuuur haar berichtje even lezen denk ik. Ivm persoonlijke issues; Die heb ik eigenlijk met niemand. :)
Persoonlijke issues zijn veel te vermoeiend. :')

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-15 13:54

Ayasha schreef:
Jij haalde aan dat "ik vast begreep" dat nieuws over Anky geen roddelen was. ;) Nieuws over Rath en het bijhorende geroddel zal dan ook vast wel een uitleg voor zijn dat het geen roddelen is.
Ik heb veel slechte eigenschappen maar één van de goede is dat ik zelden tot nooit persoonlijke issues heb met bokkers. :D Maar 'k heb wel best een goed geheugen dus als we katholiek gaan doen en ik herinner me andere dingen dan schuw ik ook niet om het aan te halen.
Maar kom ik Kim straks in een ander topic tegen, dan is dit topic en deze discussie al lang aan de kant gezet. :D

Kijk, nieuws is inderdaad geen roddelen. Je zegt zelf het 'bijbehorende geroddel'. Daar had ik het niet over. Ik had het enkel over dat namen van Bokkers kunnen worden genoemd in verschillende context en dat dat dus soms tijdens roddelen kan zijn, en namen van bekende ruiters worden genoemd in nieuwsitems, en dat is geen roddelen. Als hun naam in een andere context wordt genoemd kan het wel een roddel betreffen.
Als je gewoon fijn een verschil hier tussen maakt is er niks aan de hand, maar misschien zie jij het als een ding samen en ik als twee, dat kan!

Ah oke, dat scheelt! Nou, veel plezier alvast daar dan :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 13:55

Ik heb het over de reacties daarop; simpele recente voorbeelden;
de reacties over tommie Visser en Vingino
De reacties over Rath en de "verzonnen blessures"
allemaal geen roddels?
Dat zijn ook personen wiens persoonlijke naam gebruikt wordt hoor. :) Bokt is wat dat betreft echt geen haar beter dan PP.
Dat kan mij dan over het algemeen weinig schelen in die zin dat ieder zijn mening mag hebben en uiten; maar dan niet gaan jammeren als dat op andere fora's ook gebeurt omdat het ineens korter bij huis komt. :)

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-15 13:56

Aah nee dan snap ik het misverstand; ik heb het echt over de nieuwsberichten zelf en niet de reacties :)

In de reacties zullen zeker een hoop speculaties zitten en een hoop geroddel bevatten, dat ben ik met je eens!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 14:00

Ayasha schreef:
Over Rath. ;)

Voor dat laatste stuk te volgen moet je jenifuuur haar berichtje even lezen denk ik. Ivm persoonlijke issues; Die heb ik eigenlijk met niemand. :)
Persoonlijke issues zijn veel te vermoeiend. :')

Ik heb echt géééén flauw idee wat jij allemaal wauwelt nu, maar goed het zal wel.

Dat is iig iemand die bekend is, waar een nieuwsbericht over is. Op PP wordt over Bokkers geroddeld op basis van iets wat ze gepost hebben hier en worden daar afgebrand.

Overigens heb ik het niet over mezelf.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 14:01

en die bekende uit dat nieuwsbericht is geen persoon waarover men roddelt? :D
Kijk dit bedoel ik nu, prachtig. Bedankt om mijn punt in mijn plaats te maken! _O_

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-15 14:03

Maar Ayasha, vind jij het nieuwsbericht zelf dan ook een roddel? Dat is waar ik en KimD op vastlopen namelijk.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 14:04

Het nieuwsbericht zelf is een nieuwsbericht. Een mededeling. Mij gaat het om de reacties daar onder/over.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 14:07

Ayasha schreef:
en die bekende uit dat nieuwsbericht is geen persoon waarover men roddelt? :D
Kijk dit bedoel ik nu, prachtig. Bedankt om mijn punt in mijn plaats te maken! _O_

Je snapt me niet... ik zeg niet dat het geen roddelen is. Maar ik heb Rath niet onder de sneltoets zitten, want wat ik ook gezegd mag hebben ( :+ ), zou ik hem ook persoonlijk zeggen. Als op Bokt me iets niet beval aan een bokker stuur ik een pb of een reactie. Alles wat ik typ zou ik iemand ook persoonlijk zeggen.

Om die reden mogen Bokkers ook niet op Bokt besproken worden, logisch. Zou wat worden zeg! Maar dat doen jullie wel, weliswaar op een ander fora maar in de titel staat toch echt 'Bokt en Bokkers', en dát vind ik te ver gaan.

Er werd zelf geopperd dat een bepaalde bokker moest worden opgeknoopt en nog meer van die dingen. Dat is gewoon belachelijk.

Daarom vind ik ze Rath / Willekeurige Bokker vergelijking ook echt als appels en peren. _O-

Die bokker mag dan van geluk spreken, ze is minstens net zo bekend als Rath. := :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 14:09

Want Rath is geen mens in tegenstelling tot die bokker toch?
Dat verschil zie ik dus niet.
Ook op bokt worden bokkers besproken zij het in "vage termen". HC heeft zelfs met regelmaat een eigen topic. :D
En zo zijn er nog wel geweest doorheen de jaren.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 14:10

Oké, laat maar. 8)7 8)7

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-15 14:11

En gezien een groot deel van de postende PP'ers ook bokkers zijn (ja echt) worden in dit topic dus ook bokkers besproken. _O- In een bepaalt topic hier op bokt wordt zelfs de naam van eentje genoemd. :D
Maar bokkers zijn engeltjes en op PP zijn het duivels... Ah well, you know what they say; go to heaven for the climate but to hell for the company.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-15 14:14

Ayasha schreef:
En gezien een groot deel van de postende PP'ers ook bokkers zijn (ja echt) worden in dit topic dus ook bokkers besproken. _O- In een bepaalt topic hier op bokt wordt zelfs de naam van eentje genoemd. :D
Maar bokkers zijn engeltjes en op PP zijn het duivels... Ah well, you know what they say; go to heaven for the climate but to hell for the company.

Er worden hier geen Bokkers besproken, gezien niemand begint over specifieke namen die op PP online zijn, behalve de mensen die zichzelf hier kenbaar hebben gemaakt als lid. Zoals jij. Dus de enige Bokker die dan roddelt over een Bokker op PP, ben je zelf.

Ook ben ik erg benieuwd waar je het 'engeltjes/duiveltjes' verhaal hebt zien staan. :j