Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Meten de mods niet met twee maten, is het weer niet goed. Als ze iedereen met een zielig verhaal weer toegang op Bokt geven is iedereen ineens weer terug met een enorm zielig verhaal. Nee bedankt.
bruintje123 schreef:@ sizzle Maar je kunt wel een ban automatisch opheffen.
Als de pony pletter dan in dat jaar heeft begrepen dat haar gedrag verschrikkelijk was en ze enorme spijt heeft wat is dan het probleem dat ze een topic opent?
Opent ze het topic met die salami wordt heeft zijn verdiende loon heeft ze met 1 klik op de knop weer een jaar erbij.
Vala schreef:Ze heeft het op haar moeders account geplaatst, dus niks gehackt of wat dan ook. Als ze het vanuit haar moeder geschreven had had niemand wat gemerkt en wat er niks anders de hand. Ze heeft dus niet moedwillig iedereen om de tuin geleidt.
Ik zie het probleem niet zo, er zijn geen problemen ontstaan, de wereldvrede staat niet op het spel en er gaat niemand dood. Ik snap best dat er regels zijn maar soms wordt er wat overijverig gereageerd. Ze heeft verder nooit iets geplaatst op haar moeders account.
Kan haar moeder nu ook nooit meer iets plaatsen op Bokt?
bruintje123 schreef:Sizzle een bedrijf is vaak zo klein dat je elkaar niet kan ontlopen.
Vind je hier iemand minder leuk om mee om te gaan klik je naar een ander topic.
bruintje123 schreef:Brainless schreef:Stel dat degene wel weer zomaar op bokt mag... dan nog mag je niet gebruik maken van het account van een ander.
Er zijn dus meerdere regels overtreden...
Daarnaast; als je van school wordt afgegooid (niet geschorst... maar echt eraf gegooid) dan mag je ook niet na 1 jaar weer terugkomen.
Zo ook als je wordt ontslagen en als je uit je brei-clubje wordt gegooid.
Je wordt echt niet "zomaar" gebant, ondanks dat het voor degene best zo kan voelen.
Ik heb ook wel eens een officiële waarschuwing gehad waar ik het toen absoluut niet mee eens was.
Nu (na meerdere jaren) snap ik prima waarom ik hem toen heb gekregen.
Ze had nu geen andere keuze, had ze haar eigen account zal ze niet die van haar moeder genomen hebben.
School en breiclub is geen vergelijking met een groot bokt. De impact is hier anders.
Citaat:(dat is de groep die om het minste of geringste met de vinger naar het team wijst).
bruintje123 schreef:Citaat:(dat is de groep die om het minste of geringste met de vinger naar het team wijst).
Gezien alle tekst ongeveer naar mij verwijst zeg ik: kijk dat bedoel ik met de sfeer.
Zoals ik al aangaf in mijn eerste bericht, ik kom zelden op forumzaken.
Maar mij geeft dit wel een best beeld over bokt.
Hele verheldering.
Zwerte schreef:Vala schreef:En ik vind dingen niet in perspectief zien altijd zo'n non argument Zwerte!
Kan je dat toelichten? Je impliceert hiermee dat ik het niet in perspectief zie en daar ben ik het niet mee eens. Zou prettig zijn als je dus kan toelichten waarom je dit vind.
Citaat:Regels zijn regels en als je een bam hebt is dat voor een reden. Naar mijn mening kun je dan niet die ban omzeilen door onder een ander account een topic over je overleden paard te maken, hoe erg het ook is, en staan de modjes volkomen in hun recht om het topic dicht te gooien.