In de zin van de OP had een smiley ook niet gepast geweest imo.
LadyMadonna: Het is niet kortzichtig, het heet relativeren. Er zijn belangrijkere dingen op de wereld dan je druk te maken over een onschuldig grapje.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Collie2008 schreef:gekvanfleur schreef:(ziet iemand helemaal in schok bokt vier opzoeken, niet meer in staat de rest van de dag normaal te handelen.)
Bedoel je mij?
RaafSmits schreef:Dacht vanmorgen ook even "wat is dít voor een onzin"???!!!!!!
Maar nu het dus klaarblijkelijk een grap is voor 1 April.....toe maar.
Dat het na aanleiding van de overleden oma niet zo goed uitkwam en wat ongepast was....tja, dat was ongetwijfeld nooit de opzet!!
Verder vind ik het achteráf gezien wél een stunt want ons wordt wél een spiegel voorgehouden!!!!
Zo ergerlijk en misleidend kúnnen al die smilies dus zijn in onze topics en reacties.
Dus bij deze chapeau !! "Raaf maakt een diepe buiging naar de bedenkers van deze 1 April grap smilie "
Ayasha schreef:RaafSmits schreef:Dacht vanmorgen ook even "wat is dít voor een onzin"???!!!!!!
Maar nu het dus klaarblijkelijk een grap is voor 1 April.....toe maar.
Dat het na aanleiding van de overleden oma niet zo goed uitkwam en wat ongepast was....tja, dat was ongetwijfeld nooit de opzet!!
Verder vind ik het achteráf gezien wél een stunt want ons wordt wél een spiegel voorgehouden!!!!
Zo ergerlijk en misleidend kúnnen al die smilies dus zijn in onze topics en reacties.
Dus bij deze chapeau !! "Raaf maakt een diepe buiging naar de bedenkers van deze 1 April grap smilie "
Niks chapeau. De omschrijvingen kloppen van geen kant.
quartel schreef:Die van vorig jaar blijft toch leuker hoor.
Azijnpisser of niet ( gaat weer printen) het is misschien leuk bedacht maar nog steeds niet erg lollig
quartel schreef:Die van vorig jaar blijft toch leuker hoor.
Azijnpisser of niet ( gaat weer printen) het is misschien leuk bedacht maar nog steeds niet erg lollig
Anoniem schreef:quartel schreef:Die van vorig jaar blijft toch leuker hoor.
Toen jij een foto van een platte kikker op Bokt gooide vond ook niet iedereen dat grappig; echter vonden anderen dat de rest zich aanstelde toch?