Laat de grap aan mij voorbij gaan. Vind bokt5 te lelijk en onhandig om te gebruiken dus ga niet omwisselen.
karlli
Geplaatst: 01-04-15 09:47
Hah, net tijdens het laden waren er wel even smileys te zien
Ok, voor een halve seconde dan
Anoniem
Geplaatst: 01-04-15 09:48
Kirsha schreef:
Gruwel, ik vind het nu al irritant!
Dit
Kwanyin
Geplaatst: 01-04-15 09:48
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 01-04-15 09:49
Ladybird voelt groot jolijt Ladybird staat hier abject tegenover Ladybird voelt zich gegeneerd Ladybird meesmuilt Ladybird drukt zich met een kwinkslag uit Ladybird vindt iemand een hansworst Ladybird voelt zich infernaal Ladybird schreit bittere tranen Ladybird lacht je niet uit maar lacht je toe Ladybird likkebaardt Ladybird biedt gaarne soelaas Ladybird smoort een bolknak Ladybird gedraagt zich als een bos taurus Ladybird steekt ostentatief een driepuntige riek in de lucht Ladybird overpeinst de zaken op serene wijze Ladybird voelt grote treurnis Ladybird laat spierwit glazuur zien Ladybird geniet van het bronzeren Ladybird trembleert door de kilte Ladybird waant zich incognito Ladybird koestert amoureuze gevoelens Ladybird voelt zich petulant Ladybird behandelt met de nodige egards Ladybird laat door de hilariteit de tranen vloeien Ladybird kan dat affirmatief beantwoorden Ladybird ziet een Equus ferus caballus langslopen Ladybird is niet extatisch Ladybird trekt bedenkelijk de supercilia op Ladybird is in diepe sluimer Ladybird voelt zich confuus Ladybird voelt absolute deceptie Ladybird is huichelachtig en arglistig Ladybird laat het saliva stromen Ladybird is satansgebroed Ladybird vindt het kwestieus Ladybird uitverkoren hartenlapjes Ladybird wordt met een ander verbonden in een door burgerlijk of religieus recht geregelde samenlevingsvorm voor het leven die de fundering vormt van de meeste gezinnen en die meer in het algemeen van belang is als legaal en sociaal geaccepteerd fundament onder duurzame seksuele relaties en familieverbanden (Jeetje wat een zin) Ladybird legt zichzelf een absoluut omerta op Ladybird vertoont polychromatische aberraties Ladybird is extatisch en begeesterd Ladybird lacht als een boer die een hoefijzer vindt Ladybird opent de buizen van Eustachius met een reflectoire verrichting Ladybird vindt dit abominabel Ladybird is krankjorum en mesjogge Ladybird heeft een lumineuze gedachtenflits Ladybird is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie Ladybird is agressief en argumentatief Ladybird houdt een enumeratie op Ladybird salueert u Ladybird valt in katzwijm Ladybird heeft een missive Ladybird komt met een oprecht mea culpa Ladybird hoort een muzikaal opus Ladybird is furieus Ladybird heeft een periorbitaal hematoom Ladybird is een simpele ziel Ladybird wordt geplaagd door een niet nader gespecificeerde emotie Ladybird wordt geplaagd door een niet nader gespecificeerde emotie Ladybird wordt geplaagd door een niet nader gespecificeerde emotie Ladybird bedient zich van eloquent taalgebruik Ladybird wordt geplaagd door een niet nader gespecificeerde emotie Ladybird hanteert de geselroede Ladybird vindt het een remarkabele doelstelling Ladybird is uitermate geëxalteerd Ladybird laat misprijzen blijken Ladybird werpt een omineuze blik op de ander Ladybird lacht besmuikt Ladybird laat zich meeslepen in een exuberante danspartij Ladybird legt vast op de gevoelige plaat Ladybird is in volle admiratie Ladybird geeft een liefkozing met de mond Ladybird is oprecht verbijsterd Ladybird heeft de neiging tot vomeren Ladybird vindt het hilarisch Ladybird zwaait met een banier Ladybird biedt discussiegenoten een lucullusmaal aan
Oja, en met deze woorden denken jullie het verkeerd begrijpen van de smilie te verbeteren???
nynke55
Ach, verhip, ik dacht al dat ik een virus op mijn computer had. Leuk bokt, ik ben er in getrapt!
8nnemiek
Veel beter
En de mods hebben allemaal aparte onderschriften, zou dat hier ook nog iets mee te maken hebben?
Kirsha
Geplaatst: 01-04-15 09:50
Winged schreef:
@kirsha: Gewoon overstappen op o.bokt. Zie je de teksten niet meer, wel de smiley-tekens.
Ik heb hem nu weer op Bokt4, dat is ook een stuk beter
Kwanyin
Tuurlijk, die woorden gebruikt toch iedereen? Ik zei gisteren nog, "wat heeft die een omineuze blik in zijn ogen zeg".
Coconut
Haha, 1april
wendyenbram
Geplaatst: 01-04-15 09:51
Dacht vanmorgen al... Wanneer komt de 1 april aap uit de mouw? Nou hier dus
Anoniem
Geplaatst: 01-04-15 09:51
Kwanyin schreef:
Tuurlijk, die woorden gebruikt toch iedereen? Ik zei gisteren nog, "wat heeft die een omineuze blik in zijn ogen zeg".