hypocreet gedrag door forums mods

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 01:04

*Heeft wijn en chips er bij gepakt* Goh, ik maak wel wat los met mijn éne zinnetje zeg! :+ :D

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 01:05

Nee, nee, k heb me wat mee laten slepen, maar k hoop echt dat ts er uit komt met de mods, met of zonder spellingfouten :D

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 01:06

Orsje schreef:
Om even ON topic te gaan... TS, ik hoop dat ze je mail lezen en je nu gewenst verder kunnen helpen. Maar als ik jou was, zou ik hier een slotje op gaan zetten. Voordat de mods hier ook nog moeten ingrijpen in hun al drukke schema's!

Gebruikers kunnen geen slotjes plaatsen; dat kunnen alleen de mods.
Hoe dan ook zal TS dus de mods 'van hun werk afhouden'. Een dergelijk topic is dan volgens mij ook niet toegestaan, dus offtopic of niet, gesloten zal het hoogstwaarschijnlijk toch worden.

@ Chanel: even goede vrienden dan maar? :D discussies zijn soms best leuk hoor :j

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 01:07

Gebruikers kunnen wel een slotje vragen, mods kunnen dit effectief enkel plaatsen.

edit: spellingfout gecorrigeerd

dromertje2

Re: hypocreet gedrag door forums mods

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 01:09

Even goede vrienden, ook al ben ik het niet helemaal eens, maar dat mag natuurlijk.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 01:11

chanel1985 schreef:
Gebruikers kunnen wel een slotje vragen, mods kunnen dit effectief enkel plaatsen.

edit: spellingfout gecorrigeerd

:') :')

Saskia345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 01:19

Topic begint eigen leven te lijden :+

Maar als je zelf geen dyslexie hebt dan kan je makkelijk praten. Btw de spelling check had er hypocreet van gemaakt.

Maar ik zal slotje aanvragen want kennelijk zijn hier wat mensen die niet weten hoe ze op bokt horen te gedragen.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 01:29

Saskia345 schreef:
Topic begint eigen leven te lijden :+

Maar als je zelf geen dyslexie hebt dan kan je makkelijk praten. Btw de spelling check had er hypocreet van gemaakt.

Maar ik zal slotje aanvragen want kennelijk zijn hier wat mensen die niet weten hoe ze op bokt horen te gedragen.

Zoals het reageren op topics en het aanmaken van topics onder een 'illegaal' schaduwaccount? Sorry, maar dit is me toch een inkoppertje... *D

Saskia345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 01:33

Welk schaduw account?
Ik heb maar 1 actief account.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 01:34

Saskia345 schreef:
Welk schaduw account?
Ik heb maar 1 actief account.

Dit is jou SA, je officiële account heb jezelf besloten niet meer te gebruiken. Dit account is dus illegaal en tegen de regels.

Bart zal je helpen je andere account weer actief te maken en dit verwijderen.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 01:38

Speciaal voor je even in de HELP van Bokt deze zinnetjes eruit gehaald:

SA , schaduwaccount: een tweede account van iemand op Bokt.
Er geldt een maximum van één account per persoon op Bokt.

Wanneer bovenstaande regels in acht worden genomen, betekent dit dus dat jouw huidige account niet hoort. Je hebt namelijk nog een ander bestaand account. Dat jij besloot dat account te 'blokkeren' met een random wachtwoord, is niet het probleem van Bokt; zoals ik eerder zei, kon je er ook gewoon niet meer mee inloggen. Daarom mag je denk ik blij zijn dat Bokt haar best doet om wellicht het account een wachtwoordwissel te geven oid.

Esprit4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 01:47

Ik kan me echt niet vinden in jou probleem hoor :')
Ik was op vreemde wijze mijn wachtwoord kwijt een mail gestuurd en binnen een uur kom ik weer op bokt
Wat kunnen mensen er soms een drama van maken de wereld vergaat niet als je niet op bokt kan als je dan je account zelf weggedaan hebt waarom dan zo graag weer terug om met modder te gooien
Asjeblieft niet banketstaaf bedoelt maar zoek dan een andere hobby

Saskia345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 01:49

Dat oude account heb ik geblokkeerd omdat ik lastig werd gevallen.
Maar gelukkig is dat over sinds dat account niet meer heb. Of wel andere woorden, ik heb compleet afstand gedaan van dat account. Of wel ik heb daardoor maar 1 account in mijn bezit.

Maar we zullen wel zien wat het support team hier in kan betekening.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 01:52

Je kan niet zomaar afstand doen van een account, staat nog op jouw e-mailadres.

Ik kan mijn hond ook wel buiten de deur zetten en zeggen 'hij is niet meer van mij', dat betekent niet dat ik dan automatisch mijn verantwoordelijkheid erover verlies. Ja, hele rare vergelijking, wist niks beters :')

Je geeft nu (pas) aan dat je je account 'stopte' omdat je werd lastig gevallen. Wat ik in het vervolg zou doen, is op zo'n moment een melding ervan maken, en met Bokt overleggen of je misschien naar een nieuw account zou kunnen overstappen. Dat gaat beter en overzichtelijker denk ik!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 01:55

Heb je daar ook melding van gemaakt?
Want dan zou er zeker zijn ingegrepen...pesterijen worden immers niet getolereerd op Bokt?

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 02:59

Dit topic kan ook omgebouwd worden naar een topic dat alleen maar over spelling gaat.
De mensen die elkaar dan altijd willen corrigeren, kunnen dan hier dat mooi doen met elkaar en de rest van bokt daar niet steeds meer mee lastig vallen :').
Natuurlijk soms kan ik iets niet eens lezen door de hoeveelheid spelling fouten, maar elke keer die drang om elkaar toch even te corrigeren en vervolgens zelf ook nog vaak een spelling fout te maken :'). Ik vind dat naar het kinderachtige neigen.
Aan de andere kant kan ik er ook wel om lachen in dit topic..

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 05:14

chanel1985 schreef:
Snap dat niet, dat neerhalen van mensen als ze eens een woord verkeerd typpen. Dat is toch geen wereldramp.

JoyCiej007: En waar haal je het recht om iemand zo te kakken zetten omdat ze een woord verkeerd heeft getypt ( is misschien niet on topic maar de pot verwijt de ketel dat ze zwart ziet). Ben jij meer dan ts, of mij of ben jij ingehuurd door bokt om mensen op hun spellingfouten enzo te wijzen?

Ik heb hier verder niks mee te maken, maar wat een droombaan zou dit voor me zijn! :D

Ontopic: TS, als je nu van het idee af stapt dat je per sé dit nieuwe (schaduw)account wilt gebruiken, en in plaats daarvan gewoon vraagt of ze je even helpen met het wachtwoord van je eerdere account te herstellen, is het probleem vast zo opgelost :j

Saskia345

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-15 08:20

Shirley, Ik wist destijds niet dat ze daar wat in konden betekening.
En moet zeggen dat ik daar tot nu toe ook erg weinig vertrouwen in hebt gezien mijn ervaringen tot nu toe met bokt team.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 08:44

Ik vraag me sterk af hoe het komt, en ik zou jou talloze mailtjes dan ook bij het team neerleggen zodat ze er iets mee kunnen doen. ;) Maar ik gok dat jij het erger ervaart dan het in werkelijkheid is.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 08:49

Negeren is de meest agresieve vorm van geweld. Dus ik begrijp wel dat ts gefrustreerd raakt hiervan.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 08:51

Jennyj01 schreef:
Negeren is de meest agresieve vorm van geweld. Dus ik begrijp wel dat ts gefrustreerd raakt hiervan.

Je gaat er niet dood van. :+ Leer je meteen geduld te hebben.

o0loveFly0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 08:56

Wat ik een beetje vreemd vind aan je verhaal is dat je helemaal klaar was met bokt. En dus je wachtwoord op een manier veranderde dat je er niet meer bij kan. En nu kom je terug.. *\o/* :') Die logica ontbreekt mij een beetje.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 08:59

KimD schreef:
Jennyj01 schreef:

Je gaat er niet dood van. :+ Leer je meteen geduld te hebben.

Sta je dit onbeschofte gedrag nou gewoon goed te praten?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:03

Mensen vatten vaak wel eens iets of als negeren terwijl andere mensen gewoonweg minder of geen tijd hebben. Laten we niet vergeten dat Bokt vrijwillig is.

Als ik iemand op WA 'negeer' heb ik vaak geen tijd. Volgens jou is dit dus de meest agresieve vorm van geweld ( :+ ), nou dan ben ik toch een agressieveling.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 09:08

Nee hoor niet volgens mij. Het is een uitspraak van Gandhi. Maar omdat het vrijwilligers werk is moet voor elke inspanning de vlag uit? En je persoonlijke berichten via de Whats app zijn wel iets anders dan problemen met je account. Waar je wel commentaar op krijgt maar niemand je kan en wil helpen om het op te lossen.