Anoniem schreef:Blijheid; tja, jij vínd dat.
In dat geval kan een voorstander van BodyProtectors ook roepen 'ik vínd dat er alleen nog maar foto's met bodyprotector in uitgelicht mogen komen, want een bodyprotector kán letsel voorkomen bij een val van een paard of een val in een hindernis'.
Hoe ver wil je gaan door alles te verbieden? Iedereen maakt kans om in uitgelicht te komen, deze discussie is geloof ik al een kleine 15x gevoerd, maar wat Shadow ook terecht zegt; misschien was er van een ander leuk topic wel geen fatsoenlijke uitsnede te maken; daar waren immers ook richtlijnen voor, copyrights mogen niet voor de uitsnede worden weggegumd en mogen dus alleen worden 'uitgesneden'.
Wat betreft voorbeeldfunctie; dan zou je dus eigenlijk álle topics met foto's van ruiters zónder cap moeten weren van Bokt. Gewoon leuk ITP zonder cap mag dus niet; want tja, er kan wel een kind op klikken en dan zien ze een ruiter zonder cap.
Met of zonder die leuke uitsnede; als ze gevaarlijke dingen willen zien, zien ze die toch wel hoor..
Nogmaals, ik wil helemaal niks verbieden. Iedereen die foto's wil plaatsen zonder cap doet dat maar lekker, alleen zou je dan niet meer in uitgelicht komen. Dat is dan de consequentie van je eigen keuze. (als het voorstel van TS aanvaard word tenminste)
En ja, dat vínd ik. Jij vind iets anders. Prima toch?
Ik zeg ook niet dat mijn wil wet is, ik zeg alleen wat ik vind en dat ik hoop dat er serieus word gekeken naar wat er in dit topic gezegd word