Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Mij is altijd geleerd om eerlijk te zijn, dus als een vriendin vraagt of die afgrijnselijke jurk haar goed staat, zal ik echt niet zeggen van wel en haar vervolgen voor banketstaaf laten lopen.
Anyway, bij betreffend topic zie ik ook voor het meerendeel alleen positieve reacties? Ik heb niet letterlijk élk bericht van de 30 (!) pagina's gelezen, maar wel op elke bladzijde wat en nee, ik vind er nou geen negatieve toon hangen.
Ja, ik had ook een vaag gevoel erbij, want waarom heel je leven op internet gooien? Wat verder lezen brengt me erbij dat ze pas 11 maanden samen zijn en imo is trouwen dan een grote stap. Maar hey, ik ken ze niet en ook via dat verder lezen begrijp ik dat paarden hun passie is en dat ze elkaar via bokt hebben leren kennen. Dus ja, voor hun een gefeliciteerd en ik gun ze het van harte! Het zou mijn manier niet zijn (sowieso mijn privéleven op internet niet
), maar idd: een gefeliciteerd vond ik dan wel net zo netjes. Voor hun is een gefeliciteerd via een forum wel veel waard
. Verder wordt er nergens om een mening gevraagd daar, dus zal ik ook niet zeggen van hoe of wat. Zij kiezen voor deze manier, zij gaan trouwen, dus geluk gewenst voor hun
!
Maar aan de andere kant: bokt is een discussieforum, dus ook zonder vraag ernaar kunnen er kritische kantjes besproken worden en dat begrijp ik ook. Als je dat echt nooit zou willen, zou je geen dingen op internet moeten zetten.
Yv_ schreef:Mij is altijd geleerd om eerlijk te zijn, dus als een vriendin vraagt of die afgrijnselijke jurk haar goed staat, zal ik echt niet zeggen van wel en haar vervolgen voor banketstaaf laten lopen.
Anyway, bij betreffend topic zie ik ook voor het meerendeel alleen positieve reacties? Ik heb niet letterlijk élk bericht van de 30 (!) pagina's gelezen, maar wel op elke bladzijde wat en nee, ik vind er nou geen negatieve toon hangen.
Ja, ik had ook een vaag gevoel erbij, want waarom heel je leven op internet gooien? Wat verder lezen brengt me erbij dat ze pas 11 maanden samen zijn en imo is trouwen dan een grote stap. Maar hey, ik ken ze niet en ook via dat verder lezen begrijp ik dat paarden hun passie is en dat ze elkaar via bokt hebben leren kennen. Dus ja, voor hun een gefeliciteerd en ik gun ze het van harte! Het zou mijn manier niet zijn (sowieso mijn privéleven op internet niet
), maar idd: een gefeliciteerd vond ik dan wel net zo netjes. Voor hun is een gefeliciteerd via een forum wel veel waard
. Verder wordt er nergens om een mening gevraagd daar, dus zal ik ook niet zeggen van hoe of wat. Zij kiezen voor deze manier, zij gaan trouwen, dus geluk gewenst voor hun
!
Maar aan de andere kant: bokt is een discussieforum, dus ook zonder vraag ernaar kunnen er kritische kantjes besproken worden en dat begrijp ik ook. Als je dat echt nooit zou willen, zou je geen dingen op internet moeten zetten.
KoudbloedKim schreef:Maar hoe kóm je er toch bij dat wij ons hele leven op internet gooien?
Er is zoveel gebeurd dit jaar en er staat maar een ontzettend klein deel daarvan op Bokt.
Yv_ schreef:Ja, in dít topic. In dat andere topic zal ik dat niet doen. Zoek maar terug, er staat een welgemeend gefeliciteerd. In dít topic wordt wel om een mening gevraagd
Edit: En daarbij zeg ik maar 1x wat ik zelf zou doen en dat is dat ik mijn privéleven niet op internet gooi. Die andere 2x zeg ik absoluut niet wat ík zou doen...
Jolien: Dat zeg ik in mijn onderste stukje
KoudbloedKim schreef:Maar hoe kóm je er toch bij dat wij ons hele leven op internet gooien?
Er is zoveel gebeurd dit jaar en er staat maar een ontzettend klein deel daarvan op Bokt.
Yv_ schreef:Leg uit.
Ayasha schreef:(ja, dames en heren, deze bokker kan dus ook aan jullie PB's zonder jullie medeweten.) en zelfs wijzigen...?
xSogno schreef:KoudbloedKim schreef:Maar hoe kóm je er toch bij dat wij ons hele leven op internet gooien?
Ik snap het ook niet zo goed? We weten dat ze een relatie hebben, maar daar houdt het toch op? Alle topics gaan voornamelijk toch over Kim en Elske, hun paarden, dat is toch niet zo gek op een paardenforum?
Ik weet echt niks over hun 'hele privéleven' hoor?
Rocamor schreef:Dus als ik iets (jurk, huwelijksaanzoek via bokt of met hoogwerker, een auto, een jas, make up, een paard) zie dat ik zelf niet leuk vind, dan word ik geacht mijn mond te houden? En als er een topic wordt geopend over die ***buitenlanders die weet ik weer wat gedaan hebben en die maar moeten opflikkeren, dan moeten (!!) we ineens wel allemaal onze (negatieve) mening kunnen geven? Is dat niet een beetje meten met twee maten?
Er zijn heel veel zaken die niet mijn style zijn. Ik zie ook wel bepaalde rassen hier op Bokt voorbij komen. Met die rassen heb ik niets, maar daarom kan ik nog wel genieten van de topics die geopend worden. En de aanzoeken van Maarten en de man met zijn hoogwerker zouden ook niet aan mij besteed zijn (zeg ik nu). Maar daarom ben ik nog wel oprecht blij voor de KBK en die andere dame die gevraagd zijn.
Daarnaast leven we op internet. Het is maar net hoe eea wordt opgevat. Wees blij dat niet iedereen dezelfde mening of smaak had. Zou betekenen dat er veel paardenrassen verloren zouden gaan of dat we eenheidsworsten zouden worden. Maar neemt imo niet weg dat je een andere mening wel fatsoenlijk zou moeten kunnen brengen.