Prrrr schreef:Randjes zijn altijd lastig. Was het maar simpel zwart-wit, en dat is het nooit. Daar zullen ze het bij het Jeugdjournaal ook wel moeilijk mee hebben. De richtlijn zoals die hier eerder in het topic stond, is ben ik bang zo helder als het wordt, ik vat dat zelf altijd samen als 'handleiding'. Op het moment dat je te beeldend wil worden is het tijd om een ander forum op te zoeken.
Mijn persoonlijke idee daarbij is ook dat mensen veel kritischer zouden moeten zijn op wat ze over zichzelf (of anderen!) op internet slingeren. Als je als puber onzekerheden hebt over je seksualiteit, gooi dat dan in godsnaam niet op een internetforum waar het voor iedereen tot in lengte van jaren terug te vinden is. Of ben ik nou raar?
Helemaal niet raar 
Ik zie diverse teksten voorbij komen waar ik toch wel een beetje van schrik.
Alsof de mods maar wat aanmodderen en topics "voortrekken"? Ik weet zeker dat de mods de diverse topics al lang gezien hebben en daar ook overleg over hebben gehad. Er is zoveel wat de mods achter de schermen bespreken, daar weten en merken wij helemaal niks van. Wat een gebruiker op bokt zet moet hij/zij lekker zelf weten, zolang ze geen anderen daarbij schaden? Daarbij moeten sommige dingen ook gewoon kunnen, mits ze binnen de regels passen. Ik zie zelf de grens (luid en) duidelijk als ik ook de voorbeelden die genoemd zijn bekijk. Er zit natuurlijk wel een verschil in de posts. Bij het ene topic hadden ze het erover hoe "de stok het beste weer zin kon krijgen" en "met welke sexuele handelingen ze het goed kon maken." Terwijl in de andere topics niet zozeer (misselijkmakende) details besproken worden.