Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Maar wat zien jullie dan als pestmateriaal? "Toen je klein was had je een eigen pony waar je ook op reed"?
dees_daan schreef:Vjestagirl schreef:Maar wat zien jullie dan als pestmateriaal? "Toen je klein was had je een eigen pony waar je ook op reed"?
Onder de jongens word er toch veel gezegd dat paardrijden voor homo's is, daar word echt mee gepest.
Ik ken jongens die tot hun 8e gereden hebben en er nu niks meer over willen horen. Die zouden er dus ook echt niet blij mee geweest zijn als ze zo op internet zouden staan met de 'ach wat lief en schattig koetsie koetsie' opmerkingen er bij, want ook daar kunnen ze mee gepest worden.
Robynn schreef:Maar dat hoeft ook niet altijd zo te lopen
Zoon van een vriendin van mij doet en aan paardrijden en aan motorcross.... niemand die hem er ooit mee gepest heeft! Het is een hartstikke stoere kerel van nu 17 jaar. Met een vriendin trouwens haha!
En om het dan nog "erger" te maken, sinds ze facebook heeft kwam er geregeld een fotoreportage langs van hemIn zijn ogen niet meer dan normaal
Robynn schreef:Als je iets hebt waar je trots op bent en trots op mag zijn; een kind, een zwangerschap, een hond, een kat, een gewoonte of gewoon een mening en je bent in een huiskamer topic aan het kletsen met bokkers die je al tijden spreekt, of in mijn geval ook irl meet. Dan zou ik niet weten waarom je die vreugde momentjes niet mag delen met die personen? Dat de rest meeleest maakt mij echt niet uit, ik heb niks waar ik mij voor hoef te schamenTegenwoordig heb ik met dezelfde dames een besloten groep op facebook ivm de vele meelezers, maar zonder besloten groep ging het ook prima
Roosch schreef:Persoonlijk zie ik daar ook niks vreemds aan. Je kunt me bij de meeste echo's wijsmaken dat er een alien op staat.