Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en dan is t niet lastig om te bedenken wat ze hierover zouden kunnen zeggen Vjestagirl schreef:Maar wat zien jullie dan als pestmateriaal? "Toen je klein was had je een eigen pony waar je ook op reed"?
dees_daan schreef:Vjestagirl schreef:Maar wat zien jullie dan als pestmateriaal? "Toen je klein was had je een eigen pony waar je ook op reed"?
Onder de jongens word er toch veel gezegd dat paardrijden voor homo's is, daar word echt mee gepest.
Ik ken jongens die tot hun 8e gereden hebben en er nu niks meer over willen horen. Die zouden er dus ook echt niet blij mee geweest zijn als ze zo op internet zouden staan met de 'ach wat lief en schattig koetsie koetsie' opmerkingen er bij, want ook daar kunnen ze mee gepest worden.
Ik ben dan ook benieuwd waarom je zoiets op een forum zet als Bokt? Facebook kan ik nog begrijpen dat kun je afschermen, maar Bokt is toch heel toegankelijk voor iedereen met een aansluiting tot internet. Je bent mij of Bokt uiteraard geen verantwoording schuldig Calice, maar ik ben wel nieuwsgierig. 
In zijn ogen niet meer dan normaal
Robynn schreef:Maar dat hoeft ook niet altijd zo te lopen
Zoon van een vriendin van mij doet en aan paardrijden en aan motorcross.... niemand die hem er ooit mee gepest heeft! Het is een hartstikke stoere kerel van nu 17 jaar. Met een vriendin trouwens haha!
En om het dan nog "erger" te maken, sinds ze facebook heeft kwam er geregeld een fotoreportage langs van hemIn zijn ogen niet meer dan normaal
Tegenwoordig heb ik met dezelfde dames een besloten groep op facebook ivm de vele meelezers, maar zonder besloten groep ging het ook prima
Robynn schreef:Als je iets hebt waar je trots op bent en trots op mag zijn; een kind, een zwangerschap, een hond, een kat, een gewoonte of gewoon een mening en je bent in een huiskamer topic aan het kletsen met bokkers die je al tijden spreekt, of in mijn geval ook irl meet. Dan zou ik niet weten waarom je die vreugde momentjes niet mag delen met die personen? Dat de rest meeleest maakt mij echt niet uit, ik heb niks waar ik mij voor hoef te schamenTegenwoordig heb ik met dezelfde dames een besloten groep op facebook ivm de vele meelezers, maar zonder besloten groep ging het ook prima

dat vat ik dan niet helemaal. Er staat niks persoonlijks op behalve een ongeboren kindje die, als hij er eenmaal uit is, niet meer lijkt op de baby in zijn moeders buik
Roosch schreef:Persoonlijk zie ik daar ook niks vreemds aan. Je kunt me bij de meeste echo's wijsmaken dat er een alien op staat.
Ja daarom
) en er hoeft echt geen oehhh of ahhh uit te komen bij elk onderwerp wat we tegenkomen, maar juist omdat Bokt een openbaar forum is, zijn er zoveel mensen met zoveel verschillende wensen en meningen. Ik moet ook wel eens op mijn tong bijten of op mijn vingers zitten. Vaak lukt dat ook. Dan denk ik gewoon. Is het de moeite waard? Nee? Next...
. In dat geval is dit niet zo leuk.
). Nu moet ik wel zeggen bij hoge uitzondering kan ik het leuk vinden om zo'n kindje te zien rommelen met een pony
er is zo'n jochie die glunder van oor tot oor tussen de paardjes 
wat ik ook net zo goed begrijp als je niks met paarden en honden heb