Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xRaisin schreef:Ooh, dit is wel apart! Ik heb verder niks meegekregen van dat topic gisteren, maar ik zag laatst ook een mod die een beetje heeft lopen knoeien in een topic. Niks ernstigs hoor, maar ik ben benieuwd of het dezelfde is.
Als dat zo is, dan kom ik er gauw genoeg achter. En anders zijn het denk ik gewoon menselijke foutjes geweest.
quartel schreef:Als ik eerlijk moet zijn vind ik deze schoonveeg actie een stuk schandaliger dan de reden van het massa ontslag.
Maar goed, ik ga er niet over
Maartje1990 schreef:quartel schreef:Als ik eerlijk moet zijn vind ik deze schoonveeg actie een stuk schandaliger dan de reden van het massa ontslag.
beetje hetzelfde laken en pak lijkt me. Beide vind ik geen reden om een mod te ontgroenen, maarja het zou me niets verbazen als dat wel gebeurt.
Diablo schreef:Nayomie schreef:Zodra de hoofdmods dit besproken hebben, zal er vast wel uitleg komen en daarbij ook de naam vermeld worden. Lijkt me nergens voor nodig dat er nu met een naam gestrooid wordt.
Wat geef jij heerlijk politiek verantwoorde antwoorden. Mod-ambities?
Maartje1990 schreef:quartel schreef:Als ik eerlijk moet zijn vind ik deze schoonveeg actie een stuk schandaliger dan de reden van het massa ontslag.
beetje hetzelfde laken en pak lijkt me. Beide vind ik geen reden om een mod te ontgroenen, maarja het zou me niets verbazen als dat wel gebeurt.
Diablo schreef:Nayomie schreef:Zodra de hoofdmods dit besproken hebben, zal er vast wel uitleg komen en daarbij ook de naam vermeld worden. Lijkt me nergens voor nodig dat er nu met een naam gestrooid wordt.
Wat geef jij heerlijk politiek verantwoorde antwoorden. Mod-ambities?
quartel schreef:Nayomie......mensen aan de schandpaal nagelen is iets wat het beheer hier zelf als voorbeeld heeft gegeven dus laten we daar geen discussie over aangaan
En dat is wel gedaan om mindere dingen dan wat hier nu het geval is.