Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:21

De mods hebben er in ieder geval een drukke zondag mee.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:21

Als ik eerlijk moet zijn vind ik deze schoonveeg actie een stuk schandaliger dan de reden van het massa ontslag.
Maar goed, ik ga er niet over :D

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:22

xRaisin schreef:
Ooh, dit is wel apart! Ik heb verder niks meegekregen van dat topic gisteren, maar ik zag laatst ook een mod die een beetje heeft lopen knoeien in een topic. Niks ernstigs hoor, maar ik ben benieuwd of het dezelfde is.
Als dat zo is, dan kom ik er gauw genoeg achter. En anders zijn het denk ik gewoon menselijke foutjes geweest.

Je kunt het altijd even melden als het relevante informatie zou kunnen zijn voor bij deze kwestie. Als ze achteraf horen dat de moderator ergens anders ook zou hebben zitten knoeien moeten ze misschien wel weer opnieuw in overleg. Maar het hoeft uiteraard niet dezelfde moderator te zijn.

Je kunt de inhoud niet meer zien nadat de topics verwijderd zijn volgens mij. Op Bokt kun je helemaal niets meer terugvinden.

Ik vind het schoonvegen van je eigen straatje velen malen erger dan de reden van het massa-ontslag. Hopelijk ziet het team dit ook in. De meest ideale oplossing zou zijn als de betreffende moderator gewoon eerlijk komt vertellen wat zich voorgedaan heeft..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:26

quartel schreef:
Als ik eerlijk moet zijn vind ik deze schoonveeg actie een stuk schandaliger dan de reden van het massa ontslag.

My point exactly. :o

xSogno

Re: Moderator verwijdert door haar geplaatste topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:28

Wow ik ben wel heel benieuwd naar de reden hier achter. Normaal ben ik maar van, 'o was vast een foutje' maar als er nog andere berichten in hks ook zijn verwijderd dan kan dat niet meer.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:28

Blijkt dat er misbruik is gemaakt, komt het topic dan weer gewoon terug? (evt. met slotje?)
Lijkt me wel zo netjes namelijk om het recht te trekken ...

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:30

quartel schreef:

beetje hetzelfde laken en pak lijkt me. Beide vind ik geen reden om een mod te ontgroenen, maarja het zou me niets verbazen als dat wel gebeurt.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:31

Maartje1990 schreef:
quartel schreef:

beetje hetzelfde laken en pak lijkt me. Beide vind ik geen reden om een mod te ontgroenen, maarja het zou me niets verbazen als dat wel gebeurt.

Nou, ik weet het niet hoor. Deze actie is echt een actie waarbij een mod (waarschijnlijk) aan machtsmisbruik heeft gedaan ... staat niet zo netjes om het team te representen.
Laatst bijgewerkt door 420BlazeIt op 23-11-14 17:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:31

Nayomie schreef:
Zodra de hoofdmods dit besproken hebben, zal er vast wel uitleg komen en daarbij ook de naam vermeld worden. Lijkt me nergens voor nodig dat er nu met een naam gestrooid wordt. ;)

Wat geef jij heerlijk politiek verantwoorde antwoorden. Mod-ambities? ;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:33

Diablo schreef:
Nayomie schreef:
Zodra de hoofdmods dit besproken hebben, zal er vast wel uitleg komen en daarbij ook de naam vermeld worden. Lijkt me nergens voor nodig dat er nu met een naam gestrooid wordt. ;)

Er zijn natuurlijk weer vacatures. Nayomie heeft natuurlijk wel een punt, maar speculeren is natuurlijk veel sappiger. ;)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:33

Maartje1990 schreef:
quartel schreef:

Mocht de betreffende moderator haar eigen berichten en topic verwijderd hebben vind ik dat wel een reden om een moderator te ontgroenen. Deze persoon heeft dan aangetoond niet met de extra mogelijkheden die een moderator krijgt om te kunnen gaan en hier misbruik van te maken, dat hoort niet met zo'n functie. Als het wel zou mogen, kunnen we net zo goed iedere Bokker de mogelijkheid geven alle berichten en topics te kunnen verwijderen.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:34

Maartje1990 schreef:
quartel schreef:

Als jij dat verschil niet op merkt.......is dat best opmerkelijk......maar ik speculeer niet mee hoor.
Ik wacht het netjes af net zoals iedereen hier.
Zal best even duren gezien de onderbezetting :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:35

Diablo schreef:
Nayomie schreef:

Nee hoor, totaal niet. Ik ben immers toch maar een pubertje. De naam heeft toch niets te maken immers met deze kwestie. Al was het pietje van de buren uit Amsterdam, die in huppeldepupstraat woont. Who cares? Naam doet er nu dus niet ter zake.
Bovendien, stel dat dit een reden heeft en men heeft deze mod al aan de schandepaal gezet, hoe wil je dat nog rechttrekken dan? Zonder uitleg en toch conclusies trekken lijkt mij dus nergens voor nodig.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:39

Is toch altijd wel triest dat wanneer iemand een neutrale opmerking plaatst of eens is met een mod beslissing er maar gelijk geroepen wordt dat diegene mod ambities heeft. Echt zo zielig en kinderachtig.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:41

Nayomie......mensen aan de schandpaal nagelen is iets wat het beheer hier zelf als voorbeeld heeft gegeven dus laten we daar geen discussie over aangaan :)
En dat is wel gedaan om mindere dingen dan wat hier nu het geval is.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:43

quartel schreef:
Nayomie......mensen aan de schandpaal nagelen is iets wat het beheer hier zelf als voorbeeld heeft gegeven dus laten we daar geen discussie over aangaan :)
En dat is wel gedaan om mindere dingen dan wat hier nu het geval is.

Wat ik daarmee bedoel is dat mensen nu conclusies trekken of enigszins in de richting van een conclusie terwijl er nog niets uitgesproken is

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:48

Een situatie als dit geeft je wel te denken hoe een zondag van een mod kan veranderen.
Want ga je eerst naar je paard en zie je een paar uur later wel hoe de zaken ervoor staan?
Nee, dat is ook wat immoreel, maar deze kwestie kost ook wel het nodige overleg.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:49

je bedoeld speculeren?......denk ik......maar dat is denk ik ook niet raar zo lang een beetje antwoord uit blijft :)

onpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:51

Kan het verdwenen topic weer terug geplaatst worden als het onterecht verwijdert is? Of is het voor altijd kwijt?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:52

Ik zou het wel zo netjes vinden als het topic weer terugkomt.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:53

onpaard schreef:
Kan het verdwenen topic weer terug geplaatst worden als het onterecht verwijdert is? Of is het voor altijd kwijt?

Practisch gezien kan dat zeker wel.....maar of de wil er ook is?
* gaat weer verder met netjes afwachten*

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:54

Wat een gedoe zeg, zoiets moet toch niet mogelijk zijn? :)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 17:57

Ik zie hier heel wat smakeloze speculaties, onder het mom van 'ik stel alleen maar vragen'. Even wachten op we inhoudelijke reactie lijkt me gepaster.

(mod en teamlid zijn heb ik allang gedaan en geen ambities meer in die richting dus daarover zijn speculaties ook niet zinnig)

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:04

He daar is dat topic dus, ik had het er net nog inhoudelijk met mijn moeder over, onder het kijken van de wereldbeker mbt rijden van andermans paard. Jammer ik vond ook dat er interessante perspectieven naar voren kwamen in dat topic.

Wat betreft die schandpaal die eenmaal door het beheer gebruikt is, dat was imo not done en zo te lezen vonden meer mensen dat niet ok, doe dat nu dan ook niet bij een ander. Dat Jantje lelijk doet tegen Pietje geeft jou nog niet het recht om lelijk te doen tegen Klaasje, daarnaast is het ook nog eens onfatsoenlijk.

En nee ik hoef geen mod te worden. ;)

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 18:06

Ik vind het logisch dat er eerst even gekeken moet worden hoe dit is verlopen en wie er uiteindelijk twee keer op een knopje heeft gedrukt.

En mocht TS hier zelf verantwoordelijk voor zijn, dan pleit het in haar voordeel als ze zelf met de billen bloot gaat. Plaats hier een reactie en geef je fout toe. Dat je dan je groene kleurtje kwijt bent lijkt mij logisch.
Met een beetje nadenken kun je zelf bedenken dat je nooit zomaar weg zou komen met zoiets, dus " een beetje dom" is het wel.

Heeft een andere mod het gedaan op dringend verzoek van, ook dan zijn er twee die een tik op hun vingers krijgen, want het topic was qua inhoud niet zodanig dat het acuut verwijderd moest worden.

Ik denk dat de betrokkenen hier echt wel meelezen, weten dat het niet slim was en de gevolgen accepteren. En dan weer verder met de dagelijkse bezigheden, eerlijk is eerlijk, het is geen zaak van leven of dood.