beatje schreef:Het heeft niet met dom te maken,maar met zelfstandig kunnen denken en een eigen mening hebben.Gewoon een stuk levenservaring.
Als 18 jarige pik je gewoon een stuk meer van het all Mighty bokt beleid als iemand van pakweg 45 die niet zo rap over zich heen laat lopen.
Ik vraag me wel een beetje af wie volgens jou het all mighty bokt beleid is/ voert. En daarop volgend wat zijn/ haar/ hun doel dan is.
Ik zit zelf al wel wat jaartjes op Bokt, ben zelfs nog bemiddelaar geweest, heb in alle eerlijkheid ook voor niemand mijn mond dicht gehouden want ik beschik over een stevige eigen opinie maar imo is dat nooit een probleem geweest zolang je meningen en feiten uit elkaar kunt houden, je gesprekspartner niet kleineert en je grofgebektheid bij scheldwoorden even stevig op de rem trekt. Ik ben maar heel zelden (onder de drie keer! ) op de vingers getikt als bokker en destijds als teamlid nooit.
Ik denk dus, om ontopic te blijven, dat bokkers die zich geroepen voelen zich niet tegen moeten laten houden omdat ze een eigen mening willen ventileren. Als je dat op een nette manier doet lijkt me dat geen bezwaar.
Correct me if I'm wrong (ex)teamleden.