Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxCYNNxx schreef:Zo die had het dan wel heel bont gemaakt dus. Meerdere gebande bokkers waarvan gewoon het profiel en berichten nog van te vinden zijn. Waarvan eentje die meerdere bokkers had opgelicht met dekjes.
Of stamt die Suleilitha (lekkere tongbreker zeg, die naam) nog uit een tijd dat bokt wel dingen/topics weghaalden? Geen idee namelijk hoe lang geleden dat topic is namelijk en of bokt dat ook ooit standaard gedaan heeft; profielen van gebande bokkers verwijderen
Batlow schreef:Inney schreef:Hoe is dat met nyc uiteindelijk afgelopen
Een dag nadat ze in 'new york zat', is ze compleet permanent geband. Ze had altijd wel van die sterke verhalen en veel bokkers begonnen te twijfelen
Cinderella schreef:Oh het hele gebeuren rondom KiWiKo, runningkawa e.a. zal ik ook nooit meer vergeten! (in de positieve zin vooral)
En natuurlijk de groep mods die in 1 keer werden afgedankt door bokt..
anneliesdj schreef:xxCYNNxx schreef:Zo die had het dan wel heel bont gemaakt dus. Meerdere gebande bokkers waarvan gewoon het profiel en berichten nog van te vinden zijn. Waarvan eentje die meerdere bokkers had opgelicht met dekjes.
Of stamt die Suleilitha (lekkere tongbreker zeg, die naam) nog uit een tijd dat bokt wel dingen/topics weghaalden? Geen idee namelijk hoe lang geleden dat topic is namelijk en of bokt dat ook ooit standaard gedaan heeft; profielen van gebande bokkers verwijderen
Ik weet het eigenlijk niet, het is niet zo heel lang geleden, jaar of 4 denk ik.
Er werd vrij vaag over gedaan toen maar wat ik ervan heb begrepen had ze het inderdaad wel erg bont gemaakt.
Daks schreef:Arjan1983 schreef:Het mooie Topic. over de jonge meid die haar paard heeft leren liggen om vervolgens op te kunnen stappen!
Bedoel je deze [VVDD] En dan is het moment daar... Opstappen vanuit de rolstoel!
Jolien87 schreef:Een heel recent verhaal over die bokker die bij haar moeder woonde, uit huis is vertrokken en met hulp van een heleboel bokkers een huurwoning kreeg en een baan. Uiteindelijk bleek het verhaal aan alle kanten te rammelen.
LadyMadonna schreef:Dat dorine in drie pagina's maar drie x genoemd wordt zegt mij 2 dingen: bokt is te groot, ik wordt oud...
Warboel schreef:Dat verhaal van Jud/Jut, de levensgevaarlijke verknipte vos ruin of hengst van... Uhm... Weet niet meer precies wie.. volgens mij is die bokker nu geband. Iets met de Sdacht ik. Ik was toen net actief op Bokt en het zal mij denk ik altijd bij blijven. Ze had toen ook een foto geplaatst. Weet nog dat ze amper bij 'm in de wei kon om een emmer eten neer te zetten zo staatsgevaarlijk als dat dier was. Volgens mij heeft ze er toen nog best wel wat van weten te maken.
Femke_L schreef:LadyMadonna schreef:Dat dorine in drie pagina's maar drie x genoemd wordt zegt mij 2 dingen: bokt is te groot, ik wordt oud...
Ik ben misschien niet zo oud, maar met het eerste ben ik het zeker eens...
Bokt is te groot geworden..
Het enige wat mij altijd bij zal blijven is de dag dat bokt zwart werd voor Dorine..
En de Dorine-dag die daarvoor nog werd georganiseerd..
Ik krijg weer kippenvel!
[LZP] Dorine gedenkboek....
blokje schreef:Ik weet der naam niet meer.
Was een dubbele naam. Echt horror dat verhaal.