ben wel populair. Profielviews: 136

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xAlice schreef:Even los van de discussie (ik ben het er compleet mee eens dat het 18+ is) vraag ik me wel af wiens probleem het is als je geen ban zou aanvaarden van minderjarige.. Stukje respect misschien?
xAlice schreef:Ik snap dat een minderjarige niet altijd in staat is een goede beslissng te nemen. Maar al die mensen die hier meteen roepen dat ze echt niet zouden luisteren naar zo'n moderator. Vind dat ook niet echt getuigen van volwassen objectief gedrag.
Geen commentaar verder, gewoon een observatie.
_Nienke schreef:het kan toch ook dat we 1 iemand bijv Nayomie of Xfjord ofzo een week mod laten worden om te kijken hoe dat gaat en als het verkeerd gaat gewoon 18+ houden.
PenP2014 schreef:Ach meid troost je. Ik ben 26 en ook niet geschikt.
_Nienke schreef:ik zeg toch niet dat hun de enige zijn waarvan ik denk dat ze het kunnen?
elenaMM77 schreef:_Nienke schreef:ik zeg toch niet dat hun de enige zijn waarvan ik denk dat ze het kunnen?
waarom zou je dan de leeftijdsgrens willen verlagen op basis van een enkeling die toevallig iets wel zou kunnen Nienke?
er zijn ook een paar honderd tieners in Nederland die vanuit de karts al aan autoraces doen voor hun 18e.. dan ga je toch niet zeggen.. een paar honderd tieners kunnen autorijden, dus de leeftijd moet omlaag? je gaat zelfs geen uitzondering maken en hun hun rijbewijs laten halen.. ze moeten helaas wachten..
en soms, heeeeeeeeel soms worden er wel eens uitzonderingen gemaakt, maar dan wordt de regel echt niet aangepast..
_Nienke schreef:elenaMM77 schreef:
waarom zou je dan de leeftijdsgrens willen verlagen op basis van een enkeling die toevallig iets wel zou kunnen Nienke?
er zijn ook een paar honderd tieners in Nederland die vanuit de karts al aan autoraces doen voor hun 18e.. dan ga je toch niet zeggen.. een paar honderd tieners kunnen autorijden, dus de leeftijd moet omlaag? je gaat zelfs geen uitzondering maken en hun hun rijbewijs laten halen.. ze moeten helaas wachten..
en soms, heeeeeeeeel soms worden er wel eens uitzonderingen gemaakt, maar dan wordt de regel echt niet aangepast..
ik zeg niet dat de regel aangepast moet worden, ik vind wel dat er een uitzondering gemaakt moet kunnen worden