[Dienstmededeling] 2 nieuwe moderators

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koper

Berichten: 30562
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 07:13

love_western schreef:
Van Murthul weet ik zeker dat ze het aan kan.

Ik ook :j

Veel succes en plezier beiden! En natuurlijk gefeliciteerd *\o/*

Ann

Berichten: 13350
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Re: [Dienstmededeling] 2 nieuwe moderators

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 12:51

Veel succes & plezier met jullie nieuwe kleur!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 12:54

Gefeliciteerd aan de nieuwe moderators en veel succes.

Voor degenen die twijfel hebben of ze het wel aankunnen: ik kan me heel goed voorstellen dat iedere andere mod op Bokt bereid is om ze met raad en daad terzijde te gaan staan. Leeftijd is idd absoluut geen indicatie of iemand capabel genoeg is of niet. Leeftijd is ook geen indicatie of iemand wel of niet een vorm geperst kan worden, zoals hier tussen de regels door wordt gesuggereerd....
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 03-08-14 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

manie
Berichten: 3975
Geregistreerd: 20-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 12:55

Jullie veel succes, nu nog wachten op het vertrek van Neonlight!!!!

Nayomie
Berichten: 32798
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 12:56

manie schreef:
Jullie veel succes, nu nog wachten op het vertrek van Neonlight!!!!

Heb ik iets gemist?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 12:57

manie schreef:
Jullie veel succes, nu nog wachten op het vertrek van Neonlight!!!!

??

Veel succes, modjes! Dat jullie 18 zijn vind ik totaal geen reden waarom jullie het niet zouden kunnen. Ik heb menig bokker van 18 (Of jonger zelfs) volwassener zien reageren dan oudere bokkers :j.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 12:59

manie schreef:
Jullie veel succes, nu nog wachten op het vertrek van Neonlight!!!!

Nou daar zit ik helemaal niet op te wachten.. :) Prima mod.

Nayomie
Berichten: 32798
Geregistreerd: 31-12-10

Re: [Dienstmededeling] 2 nieuwe moderators

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 13:01

Precies, prima mod. Als je problemen hebt met een mod, kun je denk ik beter een hoofdmod contacteren :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 13:04

Ik vind het ook jong. :o Moet je zulke jonkies dit wel aan willen doen? Bokt heeft nml. best wel eens vreemde boktgangers. Ik vind het van het beheer uit niet goed om deze jongelui met zo'n zware taak op te zadelen.
Waren er geen oudere kandidaten?

Ann

Berichten: 13350
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 13:08

Er staat een heel team (en een persoonlijke begeleider?) achter hen om ze te ondersteunen. Ze staan er sowieso niet alleen voor.

Tillie20

Berichten: 2844
Geregistreerd: 24-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 13:13

Enorm gefeliciteerd meiden! Ik denk niet dat het feit of je goed of slecht modereert/beheert een verband heeft met je leeftijd. Wijsheid komt met de jaren, maar ik denk niet dat je hier echt wijsheid voor nodig hebt. Het feit dat je naam een kleurtje heeft en er 'Mod' onder staat geeft je al overgewicht, daar heb je geen hogere leeftijd voor nodig. Wat je wel nodig hebt is een goede wil, genoeg tijd, je moet open minded zijn, daadkrachtig, stabiel, sociaal, je moet creatief met oplossingen zijn en consequent. Dat zijn een paar eisen die je zou kunnen stellen. Zoals je ziet heeft dat helemaal niks met leeftijd te maken, maar met karakter.

Ik ben op mijn 14e een forum gestart, die toen ik 18 was zo'n 5000 leden had. Niks in vergelijking met bokt natuurlijk, maar dat is al een relatief groot forum. Ondertussen ben ik ermee gestopt, maar ik bedoel maar: of je wel of niet een goede mod bent heeft niks te maken met leeftijd.

Elise_K

Berichten: 3804
Geregistreerd: 27-07-05
Woonplaats: Nijkerkerveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 13:13

Als er een leeftijdsgrens van 18 is gesteld door het beheer, dan vind ik dat je niet moet klagen als je iemand van 18-19 aanneemt als mod. Wordt dat te jong bevonden, prima, maar zet dan die minimale grens op 25 of zo.

Heel veel succes meiden! :D

Kim_RC
Berichten: 851
Geregistreerd: 01-01-14
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 13:15

manie schreef:
Jullie veel succes, nu nog wachten op het vertrek van Neonlight!!!!

???

zonnebloem18

Berichten: 24887
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 13:18

Elke nieuwe moderator heeft een mentor en hoofdmod en daarnaast uiteraard het hele team voor steun en advies, dat is allemaal prima geregeld.

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 19:55

Aloisia schreef:
manie schreef:
Jullie veel succes, nu nog wachten op het vertrek van Neonlight!!!!

???


Wat een vreemde opmerking. Als je problemen met een mod hebt, benader dan die mod of een andere mod. Maar dan hoef je dat niet hier zo neer te kwakken. En daarnaast vraag ik me af wat zo'n opmerking met dit topic te maken heeft. :?

Jennyj01
Berichten: 5379
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 20:07

manie schreef:
Jullie veel succes, nu nog wachten op het vertrek van Neonlight!!!!


Jammer dat je een mod niet op je foeilijst kan zetten hè. ~~}> dat zou voor mij al zo veel schelen bij sommigen.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18693
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 20:41

manie schreef:
Jullie veel succes, nu nog wachten op het vertrek van Neonlight!!!!


Zoo dat is niet bepaald op de bal spelen. Wat is er mis met Neonlight? Prima, fijne mod dacht ik zo! :)

Kim_RC
Berichten: 851
Geregistreerd: 01-01-14
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 20:41

Ze heeft ruzie met Neonlight gehad... Maar dan hoef je nog niet zo te reageren vind ik!

Iejoor

Berichten: 2596
Geregistreerd: 19-12-13
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 20:46

zonnebloem18 schreef:
Elke nieuwe moderator heeft een mentor en hoofdmod en daarnaast uiteraard het hele team voor steun en advies, dat is allemaal prima geregeld.

+:)+

Murthul

Berichten: 17064
Geregistreerd: 19-12-10
Woonplaats: Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-14 20:51

Anoniem schreef:
Ik vind het ook jong. :o Moet je zulke jonkies dit wel aan willen doen? Bokt heeft nml. best wel eens vreemde boktgangers. Ik vind het van het beheer uit niet goed om deze jongelui met zo'n zware taak op te zadelen.
Waren er geen oudere kandidaten?


Je beslist als gebruiker natuurlijk altijd zelf of je Mod zou willen worden of niet en van tevoren weet je natuurlijk zelf ook dat mod zijn niet altijd rozengeur en maneschijn is.
En wat zonnebloem al zei, je krijgt een mentor en hoofdmod toegewezen waardoor je goed begeleid word en bij de rest van het team kun je ook altijd terecht. :j

fenja

Berichten: 3443
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 00:27

Succes beide nieuwe moderators. Fijn om weer twee nieuwe gezichten te zien. Succes met jullie nieuwe taken.

Tegen de anderen zou ik willen zeggen..: ik ben ontzettend blij dat de moderators er zijn en dat ze hun vrije tijd besteden aan oplossingen en goed aansturen van discussie's of ruzies. Zo nodig in samenspraak met anderen. Ik zou persoonlijk niet willen weten hoe bokt er zonder hun uit zou zien. Denk er maar even bij na wat voor t*ring bende het hier zou zijn zonder hun bemoeienissen. Ik ben zeer blij dat ze er zijn en uit vrije wil soms ook nog onbedoeld de boeman willen zijn.

Er wordt een discussie opgestart over de leeftijd. Maar jong geleerd is oud gedaan en zoals overal zullen ze niet in het diepe gegooid worden zonder zwemles.

nogmaals succes toegewenst.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33923
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [Dienstmededeling] 2 nieuwe moderators

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 00:39

Ik zag dit topic en ik wist dat, door het plotselinge en door sommigen onterechte bevonden vertrek van gewaardeerde modjes, dit topic een nare bijsmaak zou krijgen. En helaas is dat zo. -O-

Welkom nieuwe modjes, ik hoop dat jullie je staande houden in de woeste bokt-jungle. :))

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 00:52

manie schreef:
Jullie veel succes, nu nog wachten op het vertrek van Neonlight!!!!


En mocht je nog problemen hebben met deze prima mod, pb haar dan en maak haar niet zo zwart.
Zonder deze mods wordt het hier een helse bende... Ook Neonlight steekt hier tijd en aandacht in. Solliciteer anders zelf?

Gefeliciteerd, dames! Het groene jasje zal vast passen. ;)

Jennyj01
Berichten: 5379
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 06:44

JoopC schreef:
manie schreef:
Jullie veel succes, nu nog wachten op het vertrek van Neonlight!!!!


En mocht je nog problemen hebben met deze prima mod, pb haar dan en maak haar niet zo zwart.
Zonder deze mods wordt het hier een helse bende... Ook Neonlight steekt hier tijd en aandacht in. Solliciteer anders zelf?

Gefeliciteerd, dames! Het groene jasje zal vast passen. ;)


Niet alle mod's zijn even sympathiek, ook al doen ze het vrijwillig. Het jammere is dat je er niet omheen kan en sommigen nog te onbeschoft zijn om sorry te zeggen als ze fout zitten. Haar reactie is dan misschien niet zo taktvol en recht uit het hart maar ik begrijp haar wel.

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-14 06:53

Mooi dat het team uitgebreid is. Niet altijd even dankbaar werk lijkt mij.
Succes