Robijntjah schreef:En toch...
In mijn gezin is vorige week mijn schoonbroer (30) ook door identiteitsverwisseling doodgeschoten....
Ik vind de ramp super erg maar voor ons als familie voelt dit heel wrang.. Was hij niet ook belangrijk?
Sterkte.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Robijntjah schreef:En toch...
In mijn gezin is vorige week mijn schoonbroer (30) ook door identiteitsverwisseling doodgeschoten....
Ik vind de ramp super erg maar voor ons als familie voelt dit heel wrang.. Was hij niet ook belangrijk?
PowerReiner schreef:Heel fijn dat ook hier wordt stilgestaan bij de slachtoffers.
Dit is niet voor niets uitgeroepen tot een nationale ramp en ik vind dan ook dat in dit geval er extra aandacht aan besteed mag worden.
Wat ik ook nog even kwijt wil (ik ga waarschijnlijk heel veel gevoelige snaren raken) is dat het mij opvalt, zowel in dit topic als in andere topics over de ramp dat mensen het INEENS verschrikkelijk erg vinden dat er een bokker bij de slachtoffers zat. Is dat erger dan een van de andere slachtoffers denk ik dan? Ja natuurlijk is het verschrikkelijk, maar dat geldt ook voor ieder ander persoon die in dat vliegtuig zat. Iedereen is vrij om zijn Eigen mening te geven en zijn Eigen woorden daarbij te vormen, maar bij deze reacties komt het op mij over alsof die ene persoon zoveel erger is dan de resterende 192 doden.
PowerReiner schreef:Heel fijn dat ook hier wordt stilgestaan bij de slachtoffers.
Dit is niet voor niets uitgeroepen tot een nationale ramp en ik vind dan ook dat in dit geval er extra aandacht aan besteed mag worden.
Wat ik ook nog even kwijt wil (ik ga waarschijnlijk heel veel gevoelige snaren raken) is dat het mij opvalt, zowel in dit topic als in andere topics over de ramp dat mensen het INEENS verschrikkelijk erg vinden dat er een bokker bij de slachtoffers zat. Is dat erger dan een van de andere slachtoffers denk ik dan? Ja natuurlijk is het verschrikkelijk, maar dat geldt ook voor ieder ander persoon die in dat vliegtuig zat. Iedereen is vrij om zijn Eigen mening te geven en zijn Eigen woorden daarbij te vormen, maar bij deze reacties komt het op mij over alsof die ene persoon zoveel erger is dan de resterende 192 doden.
Jaime_ schreef:Broccoli schreef:Er vallen niet elke dag mensen van 10 km hoogte naar beneden...
Ik vind het terecht dat het logo aangepast is.
Nee klopt, dus omdat het niet alledaags is is het erger, moet er meer aandacht aan besteed worden? Dat er elke dag duizenden oorlogsslachtoffers zijn verdient niet de aandacht die deze ramp nu krijgt? En wat dacht je van de dagelijkse sterfte in de wereld door gebrek aan schoon drinkwater? Minder in de schijnwerpers.. Want dat is dagelijkse kost. Jaja.
Nessah schreef:Was niet als commanderen bedoeld, sorry als het wat hard overkwam. Ik probeer alleen duidelijk te maken dat de impact voor heel veel mensen vele malen groter is dan de dingen die jullie benoemen. Met dit soort zaken ben ik van mening dat je het dan beter kan laten rusten als je het er niet mee eens bent omdat het nog al gevoelig ligt. Maar daar hoeven jullie geen gehoor aan te geven inderdaad, het leek mij alleen ongepast. Maar jullie zijn net zo vrij in je mening geven als ik, maar persoonlijk vind ik het niet ogen van respect om hier een discussie te beginnen. Maar ik had het even anders moeten formuleren, excuus.
Nayomie schreef:Echt tjeez, waar gaat jouw hoofd heen op een dag. Echt bah, als je de boel wilt gaan verzieken, doe je dat elders maar
tjara2012 schreef:Eigenlijk zou dit een dag moeten zijn waarin wij stil zouden gaan staan bij alle dingen die mensen andere mensen aandoen. Deze ramp komt heel dichtbij doordat veel mensen, direct of indirect mensen of nabestaanden kennen.
Helaas is over de hele wereld verdriet omdat mensen andere mensen wat aandoen, in het groot of in het klein.
Lolacabana schreef:Een kennis van mij die gaat vanmiddag trouwen. Al meer dan een jaar aan het voorbereiden en vanmiddag om kwart voor 4 begint de ceremonie. Die zijn hier echt niet blij mee.
FriesWytske schreef:Lolacabana schreef:Een kennis van mij die gaat vanmiddag trouwen. Al meer dan een jaar aan het voorbereiden en vanmiddag om kwart voor 4 begint de ceremonie. Die zijn hier echt niet blij mee.
Tja, er zijn hier ook veel evenementen. Maar die houden ook allemaal rekening met deze dag. En houden om 16.00 uur een minuut stilte. Kunnen zij ook doen. Is maar 1 minuut. Daarna kunnen ze weer verder gaan met hun feest.