moet dit nou echt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:42

Maar even serieus, het internet is een open plek. Het is aan de ouders om hun kinderen te begeleiden, dat is niet de taak van bokt. Bokt gaat hier sowieso al vrij ver in voor een forum.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 12:44

Ik geloof dat ik al dit hele topic schrijf met ''ik vind''. excuses als ik dat 1 keer heb overgeslagen :)
Daarbij is het geloof ik toegestaan je mening te uitten? Ik besluit bij deze dan ook niet dat mijn mening perse correct is. Ik vraag me wel oprecht af hoe er vanuit het beheer naar gekeken word en overna gedacht wordt.

De feedback over hoe er verder hier over gedacht wordt kan ik lezen.

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:45

18+ gedeelte lijkt me ook echt niet te doen..
Hoe weet je nu hoe oud die persoon achter het schermpje is? Ik heb ook vaak zat mijn leeftijd wat opgeschroefd toen ik jonger was om dingen te kunnen doen :')

Ik denk dat de TS ook vooral bedoelt dat er soms zo lollig word gedaan in dat soort topics. Ik denk niet dat ze het erg vind dat er dat soort topics word gemaakt, maar vooral dat ze soms grappig willen zijn en niet in de gaten hebben dat ze niet echt een goed antwoord geven aan het kind, teminste als er zo 5 man tegen mij zou zeggen gewoon een grote tampon erin doen, dan zou ik het op de leeftijd met mijn onwetendheid het nog best geloven..

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 12:45

[***] schreef:
waarom zijn bananen krom.

komop, ik vind wel dat je zelf de woorden in andermans mond legt. jij vind het niet kunnen, veel zijn het er niet mee eens, dus zijn die in jou ogen 'fout'

Omdat ze naar de zon toe groeien :+
Wie zegt dat ze fout zijn? Ik ben het er niet mee eens. Dat maakt ze nog niet perse fout. Iemand uitlachen vind ik wel fout. en tegen diegene zeg ik dan ook neem rustig je tijd :)

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:46

Rocamor schreef:
PenP2014 schreef:
Ik ben echt geen ouderwets heilig boontje ofzo maar serieus ik zit toch niet op bokt om te lezen welke tampony jij in je doos stouwt en hoe die zit?!

shetlandpony, welsh pony, tampony, allemaal ponies, wat maakt het uit

:+ :D sorry

als je vagistal maar groot genoeg is past er best een tampony in.
Laatst bijgewerkt door S_en_Z op 10-07-14 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:46

Ik vind het eigenlijk wel juist hartstikke goed als een jonger meisje dit mee leest.
Ik bedoel maar.....als ouder is het vaak wat gênant om dit te bespreken allemaal.
Hier thuis gelukkig niet maar in veel gezinnen wel.
En voor een 11 jarige is dit rete interessant leesvoer hoor :')

Het kan de verlegen jongedame prima helpen om zo toch wat info te krijgen over iets wat wellicht niet bespreekbaar is.
Dat tampons van het kruitvat echt niet zomaar ontploffen zullen ze vast al wel weten.......maar hoe je zo een pony gebruikt is voor vele vast een raadsel.

Grapjasjes12

Re: moet dit nou echt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:47

Misschien heeft ts zelf nooit goede voorlichting gehad?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:48

Ik snap niet waarom je het überhaupt op een openbaar forum zet. Moet je (toekomstige) werkgever dat ook allemaal weten :') ?

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 12:48

phormicola schreef:
Misschien heeft ts zelf nooit goede voorlichting gehad?

Vind je dit nodig?

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 12:48

Bizzybijtje schreef:
Ik snap niet waarom je het überhaupt op een openbaar forum zet. Moet je (toekomstige) werkgever dat ook allemaal weten :') ?

Ook dat nog eens

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:49

Bizzybijtje schreef:

Eigen keuze toch?

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:49

Maar dat is toch een ander zijn probleem dat de werkgever dit kan lezen, daar heb jij toch niets over te zeggen?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:50

En ze leren gelijk ook nog andere woorden dankzij ts.Woorden heb ik al genoemd in mijn vorige reactie.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 12:50

Misschien beseffen veel meiden ook niet hoe openbaar het allemaal precies is...

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:52

Dan is dat de verantwoordelijkheid van de persoon zelf of ouders om dat uit zoeken of uit te leggen.

Urbanus

Re: moet dit nou echt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:54

Ts, je komt een beetje gefrustreerd over. Waarom heb je niet gewoon een mod pb'd? Dan had je je antwoord al gehad en hoef je niet te worstelen met andere bokkers.

muntdrop

Hangt maar net af van hoeveel je over je identiteit prijsgeeft op het forum. En dan zou je toekomstige werkgever ook nog eens al mijn berichten moeten gaan zitten lezen (van bij wijze van spreken 10 jaar terug)? Hoop dat die persoon wel wat beters heeft te doen :+

Anoniem

Ik vind ook dat ouders wel een beetje kunnen kijken wat hun jonge kind zo al op internet doet.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 12:54

Deels wel idd. En om de verantwoording bij bokt te leggen is ook niet 100% correct maar over een andere boeg dan.. Hoe wil je als forum bekend staan. Waar wil je dat het over gaat...

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-14 12:56

lieveli schreef:
Ts, je komt een beetje gefrustreerd over. Waarom heb je niet gewoon een mod pb'd? Dan had je je antwoord al gehad en hoef je niet te worstelen met andere bokkers.

Whenever your'e ready........... :')

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:56

Maar ik vraag me nu dan af wat jij wel goed vind om met een 11 jarige te bespreken wat betreft ongesteldheid. Als dit soort praat 18+ is, moet zo'n kind dan tot haar 18e het zelf maar uitzoeken? Het is toch veel beter om het te bespreken en daarmee aan te geven hoe normaal het is. Hoe zie je dat voor je dan?

Vjestagirl

PenP2014 schreef:
Deels wel idd. En om de verantwoording bij bokt te leggen is ook niet 100% correct maar over een andere boeg dan.. Hoe wil je als forum bekend staan. Waar wil je dat het over gaat...

Ik denk dat bokt nog steeds bekend staat als paardenmeisjes forum. Je moet nog steeds iets over paarden weten voordat je kunt posten op de niet paard gerelateerde delen.

Daarnaast is het niet de zorg van de gebruikers om je daar druk over te maken.

Peppertree

Ja, en dan weet je toekomstige werkgever dat je op 11 jarige leeftijd informatie hebt gezocht over tampons........Ehh...en dan?

Ik zou als werkgever zijnde eerder afknappen die op een openbaar forum aan het zaniken is over normale puberdingetjes. Letten julllie daar ook op?
Laatst bijgewerkt door Peppertree op 10-07-14 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

TS, het komt een beetje over alsof je tampony dwars zit. :')

Ik kan me er niet zo aan ergeren. Laten we anders maar vooral alleen maar over paarden gaan praten; zeg nóóit meer wat over vriendjes, vriendinnetjes, relaties, boodschappen, op jezelf wonen, scheiden, werkgerelateerde problemen, zwangerschappen, ongewenste zwangerschappen, geiten, schapen, katten en waterbuffelo's want het is hier een paardenforum en ik ben niet geinteresseerd in de bosbes van een ander.

Denk dat het een aardig saai en vervelend forum wordt op die manier.

Edit: daarbij TS, doe je er zelf net zo goed aan mee; zo hoef ik van jou toch ook niet te weten dat jij pukkels krijgt en in je bitchbui bent wanneer je ongesteld moet worden, maar dat zet je er zelf toch ook op hier op bokt? :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-07-14 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 12:57

Vjestagirl schreef:
Bizzybijtje schreef:

Eigen keuze toch?

Klopt, daarom zeg ik ook niet dat het niet zou mogen. Ik snap alleen niet waarom je dat zou doen.