Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Ik zou dan nog eerder een 18+ forumdeel maken dat afgeschermd is voor de young riders.
KimD schreef:Mijn eerste gedachte? Een kind hoort niet op een forum en zeker niet op tijdstippen waar de meeste mensen al in bed liggen. Ik vind dat een kind tot zeker 14/15 jaar niks te zoeken heeft op een forum waar alles besproken kan worden. Soms zijn er nogal heftige topics over verkrachting, mishandeling, abortus of weet ik wat voor situatie. Ik vind dat een kind hier niet aan bloot gesteld moet worden. Wat mij betreft mag Bokt het zo aanpassen dat ze tot 16 jaar niet van YRT af kunnen komen. Zo voorkom je onnodige, simpele of te penny - achtige reacties. Wij 'volwassen' Bokkers kunnen wel nog op YRT reageren, maar wordt er belachelijk gereageerd dan mag een mod van mij best hard optreden. Je reageert immers bewust bij YRT.
Snollygoster schreef:Ik heb niet dit hele topic doorgelezen, maar wat mij vooral opvalt is dat het steeds dezelfden zijn die ontzettend bot reageren, en niet alleen tegen kinderen.
KimD schreef:Mijn eerste gedachte? Een kind hoort niet op een forum en zeker niet op tijdstippen waar de meeste mensen al in bed liggen. Ik vind dat een kind tot zeker 14/15 jaar niks te zoeken heeft op een forum waar alles besproken kan worden. Soms zijn er nogal heftige topics over verkrachting, mishandeling, abortus of weet ik wat voor situatie. Ik vind dat een kind hier niet aan bloot gesteld moet worden. Wat mij betreft mag Bokt het zo aanpassen dat ze tot 16 jaar niet van YRT af kunnen komen. Zo voorkom je onnodige, simpele of te penny - achtige reacties. Wij 'volwassen' Bokkers kunnen wel nog op YRT reageren, maar wordt er belachelijk gereageerd dan mag een mod van mij best hard optreden. Je reageert immers bewust bij YRT.
Ze worden vaak zo de grond in geboord omdat ze ook heel vaak niks zinnigs te zeggen hebben en het geen waar een topic over gemaakt wordt van geen kant klopt en bij elkaar gelogen is. Of een kind wat 10 topics binnen één minuut opent, dat vind ik persoonlijk hoogst irritant en zal daar ook iets van zeggen en een TeM plaatsen.
Het is vaak niet netjes Hoe een volwassene reageert tegenover een kind, maar vaak besef je niet hoe oud iemand is. Want ik bekijk niet altijd eerst zorgvuldig het profiel.Ik ben er zelf ook schuldig aan, maar dat komt vaak Door bovenstaande reden.