Yeah!! Eindelijk 1 april op Bokt!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 17:20

Lente schreef:
Iris82 schreef:
Die spelletjes waren zo geniaal. Ik beheerde toen met een aantal teamies de emailbox van de kleurtjes en moest iedereen kleuren. Nou wat een chaos was dat zeg! :oo

Och hemel ja, mensen verkleuren die al verkleurd waren, mensen die de puzzels in een andere volgorde deden en daardoor de verkeerde kant op verkleurden...

En een chaos en paniek achter de schermen _O-

Good times :+:

Ja dat was van te voren niet zo slim bedacht geloof ik _O-

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 17:21

Trouwens Margreet, wij zijn op dezelfde dag jarig *D (en jij kent mijn tweaker ook <<))

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 17:23

Het was slim bedacht, enkel werden we door de emailprovider die erachter zat aangemerkt als spam-account. :') En daarnaast besloten sommige Bokkers dat ze best de puzzels achterstevoren in konden vullen. En ja, welke kleur geef je dan iemand?

Het zal vol met onverwachte situaties waar iedereen spontaan op moest anticiperen.
Soms ging dat erg goed, soms vergde het het uiterste van onze creativiteit.

En dat 24u lang. ;)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 17:24

Paisano schreef:
Trouwens Margreet, wij zijn op dezelfde dag jarig *D (en jij kent mijn tweaker ook <<))

Echt? wat gezellig :D Jaaa ik ken jou tweaker ook <<) sterker nog, heb hem op facebook :')

Murthul

Dat jaar met punten voor woorden was echt vaag :=
Ik heb die dag ook amper gebokt, maar dat half uurtje dat ik online was snapte ik dr weinig van :=
Toen werden ook die hele verhalen getypt die t meeste punten zou opleveren enzo _O-

Ladybird
Moderator Algemeen

Iris82 schreef:
Het was slim bedacht, enkel werden we door de emailprovider die erachter zat aangemerkt als spam-account. :') En daarnaast besloten sommige Bokkers dat ze best de puzzels achterstevoren in konden vullen. En ja, welke kleur geef je dan iemand?

Het zal vol met onverwachte situaties waar iedereen spontaan op moest anticiperen.
Soms ging dat erg goed, soms vergde het het uiterste van onze creativiteit.

En dat 24u lang. ;)

Haha naja, heb toen iig ook een geniale dag gehad! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 17:30

Murthul schreef:
Ik heb die dag ook amper gebokt, maar dat half uurtje dat ik online was snapte ik dr weinig van :=
Toen werden ook die hele verhalen getypt die t meeste punten zou opleveren enzo _O-

Jup hahaha :')

Ladybird
Moderator Algemeen

Murthul schreef:

Die heb ik verdrongen?? of bestond ik toen nog niet op bokt? :')

Anoniem

Re: Nog maar 25 nachtjes slapen...

Uhm ik denk het 2de...

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 17:32

Nee greet, toen bestond jij al wel hoor geloof ik, ik denk eerder verdrongen :j

Edit: was 2012..
Laatst bijgewerkt door Murthul op 06-03-14 17:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 17:32

Ja ik denk ook verdrongen, want ik heb dat ook nog meegemaakt :))

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 17:33

Dribbel schreef:
Roosch schreef:
Ik duik nu vast onder. :')

:D Nog altijd bang Roosje lief?

*zoekt toch maar een methode om weer blauw te worden*

*grinnikt

Ik, lief? Dan ben je de eerste die dat vindt, thanks. :+:

En ja, ik ben nog steeds/nu al bang.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 17:34

Met die punten was ook supergrappig.
Ik lachte me rot om iedereen die van alles probeerden.
Het leuke was dat er ook echt woorden bij zaten die wij dan heel logisch vonden maar die dan niet gevonden werden. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 17:35

Wat voor nut had het eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 17:36

Niks heeft nut op 1 april :')

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 17:36

Ladybird schreef:
Paisano schreef:

Echt? wat gezellig :D Jaaa ik ken jou tweaker ook <<) sterker nog, heb hem op facebook :')

Ja, maar als ik je profiel mag geloven ben ik wel een jaartje ouder :P Haha dat zal best ja :D Heb je hem eigenlijk ooit in 't echt gezien? :) Of stel ik nou een domme vraag? :x

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-14 17:37

2012 : PQ: PaardenQuotiënt voor nuttige berichten

Dat was het dus. Je kreeg punten voor nuttige berichten. En nuttige berichten waren berichten waarin bepaalde woorden voorkwamen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 17:39

Zo kort geleden?

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 17:44

Zo ik ben benieuwd waar ze dit jaar mee komen! :) Vorig jaar ontdekte ik het veelste laat! En liep bokt steeds vast bij mij.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 17:53

Paisano schreef:
Ladybird schreef:

Ja, maar als ik je profiel mag geloven ben ik wel een jaartje ouder :P Haha dat zal best ja :D Heb je hem eigenlijk ooit in 't echt gezien? :) Of stel ik nou een domme vraag? :x

haha nee heb hem nog nooit IRL gezien. Ik zat met hem in het vrijgezellentopic.

Wanneer was dat dan toen alle woorden veranderen van betekenis ofzo? niet werd piet geloof ik.

of was dat ooit met sinterklaas?

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 19:06

Wij Willen Hints *\o/*

__nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 19:11

Jaaaaa 1 april :D

Vorig jaar heb ik echt de hele dag zitten chatten met allemaal van die tweakers, kunnen we dat niet nog een keer overdoen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 19:18

Ik heb een paar geweldige grappen!

Nummer 1:

Je pakt de cornflakes/chocopops/watdanook, en haalt de zak uit de doos. Je maakt vervolgens de onderkant van de doos open. Dan zet je de doos weer neer (onderkant vasthouden zodat deze niet open kan vallen), en gooi je de zak leeg in de doos. Als iemand 'm dan pakt, ligt overal cornflakes. :')

Nummer 2:

Je pakt een draadje, en rijgt daar 2 of 3 mentos op (met naald, bijvoorbeeld. Gaatje in Mentos prikken). Vervolgens leg je een knoopje, en hang je de mentos in de cola, maar ze mogen nog niet de vloeistof zelf aanraken! Vervolgens pak je de dop, en draai je 'm er weer op met het touwtje aan de buitenkant hangend, en de mentos zo in de fles, dat je ze niet meer ziet (doordat de dop erop zit). Als iemand de dop er dan afschroeft, vallen de mentos in de cola. :')

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 19:20

Resistance schreef:

Nummer 1:

Je pakt de cornflakes/chocopops/watdanook, en haalt de zak uit de doos. Je maakt vervolgens de onderkant van de doos open. Dan zet je de doos weer neer (onderkant vasthouden zodat deze niet open kan vallen), en gooi je de zak leeg in de doos. Als iemand 'm dan pakt, ligt overal cornflakes. :')

Nummer 2:

Je pakt een draadje, en rijgt daar 2 of 3 mentos op (met naald, bijvoorbeeld. Gaatje in Mentos prikken). Vervolgens leg je een knoopje, en hang je de mentos in de cola, maar ze mogen nog niet de vloeistof zelf aanraken! Vervolgens pak je de dop, en draai je 'm er weer op met het touwtje aan de buitenkant hangend, en de mentos zo in de fles, dat je ze niet meer ziet (doordat de dop erop zit). Als iemand de dop er dan afschroeft, vallen de mentos in de cola. :')

Eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo heel grappig geloof ik...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 19:23

Ladybird schreef:
Resistance schreef:

Nummer 1:

Nummer 2:

Eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo heel grappig geloof ik...

Dat kan. :) Ze zijn vorig jaar bij mij "uitgevoerd", en ik kon er erg hard om lachen. :)