bokker verbannen terwijl ik geld overgemaakt heb.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlonFloris

Re: bokker verbannen terwijl ik geld overgemaakt heb.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-14 16:34

Ik denk het niet volar, miss via google.
Heb je geen volledige naam door gekregen bij het overmaken ervan? Mijn bankafschriften gaven toen de hele naam vanzelf zichtbaar

Volar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:11

MarlonFloris,

Nee, bij mij helaas alleen de voorletters maar ik heb op facebook gekeken en daar kwam wel ene M Koopmans uit die ook in de paardensport zit... dus wie weet is zij het..

in ieder geval, mocht het via ING niet lukken ga ik persoonlijk mijn geld terug halen bij die persoon als ik erachter kom waar ze woont.

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 10:30

Dat is raar.... Ik heb een ander rekeningnummer en andere naam doorgekregen... Bij mij staat er R. Pietersma

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 11:58

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 12:09

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-14 13:39

Wel apart dat hij / zij 2 verschillende rekeningnummers heeft gebruikt om het geld naar te laten overmaken. Want het is dezelfde gebruiker; Rosannelovex

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-14 23:42

Niese1987 dit was bij ons toen ook het geval. ;)

Volar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 09:57

Hebben er nog meer mensen aangifte gedaan tegen Rosannelovex ???
Ik was aan het googelen naar een M Koopmans, ik kom er natuurlijk meerdere tegen, wel toevallig ook in de paarden.

Een Marielle Koopmans en een Maaike Koopmans, maarja.. hoe kom je erachter welke persoon hier werkelijk achter zit ?

Volar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 08:25

Ik ga nogmaals aangifte doen tegen deze persoon

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-14 13:44

Volar nog niks verder gekomen dan?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 19:37

Pfff Denise, jij ook al! Da's zuur!!

Dr moet echt wat aan gedaan worden hoor.. zoals hier al genoemd word.. eerst langer geregistreerd zijn voordat je advertenties kan plaatsen ofzo...

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 15:46

Gedupeerden, kijk allemaal eens hier of het door jullie gebruikte rekeningnummer erbij staat: http://www.opgeletopinternet.nl/index.p ... #msg199371 .
Als dat zo is, meld je dan aan bij die site en reageer in dat topic, vul de gegevens in die nodig zijn, geef je aangiftenummer door, hoe meer er bekend is van dit soort oplichters, hoe beter.

De site van opgelichtopinternet is er uit, maar dit is de opvolger ervan en daar is R. Pietersma dus bekend...

Volar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 18:35

Jet,

Bedankt voor de website.
Aangezien ik online verder niks meer hoor van de politie denk ik maar dat ik al mijn gegevens/bewijs uit ga printen en gewoon naar het bureau ga. Ik wil hoe dan ook mijn geld terug en ik stop niet voor ik het terug heb.

Ik lees bij iemand dat deze persoon in Rotterdam woont, dus we zijn al een stapje verder.

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 03:47

Hee bokkers.

Ik ken deze persoon. Haar naam is floor vergeer. Dis was ooit een vriendin van mij. Zei heeft ook gevraagt of ze geld naar mij mogt overmaken omdat haar kaartje zogenaamt was vernieuwt door haar husky. Dit bleek geld van iemand anders te zijn. Toen ik het geld aan haar gaf vertelde ze mij dat het van oplichterij was. Ik ben hierover woedent geworden waarna zei mijn leven hier zwart probeert te maken en mij ook op straat heeft gegooit in spanje. Ik krijg ook nog geld van haar en ik wil jullie ook zeker steunen in een verdere aangifte aangezien dit een domme fout isgeweest om haar voor een 2e keer in vertrouwen te nemen.

Als jullie veder nog vragen hebben over haar woonplaats, adres ect. Mail mij maar of vraag even mijn whatsapp in een pbtje.

Ik hoop dat jullie jullie geld zo snel mogelijk terug krijgen want haar vader heeft in het verleden naar iedereen geld terug gestort. En ik vind dit zeer lax vam haar vader. Zeker ik ga ook aangifte doen.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 03:59

moderators. is het misschien een idee om een 'oplichters' draadje te maken met gebruikersnamen en bankrekeningnummers (of een gedeelte ervan).

op die manier kunnen mensen als ze iets kopen kijken of diegene niet een slechte naam heeft hier..

misschien niet een open draadje maar een waar je eerst een bericht naar een mod stuurt die het verifieer en plaatst? een 'fakers'lijst voor de markt zeg maar?

het zou velen ellende besparen.

---------

voor gebruikers..

je kunt ook vragen om C.O.D. te laten sturen..
Cash on Delivery
of te wel,
contante betaling bij aflevering..

dit is tegenwoordig ook een optie verzendservices..
voorheen (ook nu nog vaak)
heette het onder rembours versturen.

als hij niets stuurt krijgt hij dus ook niets..

voor verzending onder rembours betaal je 9 euro meer ongeveer voor een pakket van 0-10 kg (normaal rond de 6.75, onder rembours 15)
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 29-07-14 04:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 04:01

marlonFloris schreef:
Ja ik heb ook het idee dat deze persoon gewoon telkens weer nieuwe acounts aanmaakt. Ik koop voorlopig niks meer van de bokt markt.

Dit klopt. Ze maakt bij elk acaunt een ander email ze doet dit zodat ze om de 2 maanden ongeveer naar lloret de mar kan.... Zeer laag. Ga gewoon werken als je geld wil maar mevrouw is daar te lui voor... Die zit alleen maar op dr ass te blowen. En mensen op te lichten... En haar vader maar zeggen dat hij haar geld in behoud heeft. Nou mooi niet! Ik was met dat gedrocht op vakantie en dan ook mooi zeggen dat ik 150 euro van der heb gejat. Nou ik verlaag me zeker niet tot dat niveau want ik werk netjes voor mijn geld bij de jumbo. Ze woont in gouda trouwens en heeft meerdere acaunten ook zit ze op verschillende ip adressen.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 04:08

mooi, die is al 18 die floor vergeer, wordt ze als volwassene berecht..
(makkelijk vindbaar op google, die leeftijd dan.. had ze maar niet met haar pony moeten winnen 4 jaar terug en in de krant komen mhahaha)

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:37

Klopt, ze deed dit ook toen ze 16 was maar toen heeft ze er een slap verhaal van gemaakt bij de politie en haar vader gelooft al haar leugens en doet alles wat ze zegt echt een super goede opvoeding -.-'

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 13:57

Niese1987 schreef:
Dat is raar.... Ik heb een ander rekeningnummer en andere naam doorgekregen... Bij mij staat er R. Pietersma

Dat is ruth pietersma of hoe ze ze zigzelf noemt is rosita. Dit is een vriendin van floor vergeer zei doet oplichten voral via haar bankrekening ook nog via een jongen maar daar weet ik de naam niet van. Omdat haar eigen bankrekening geblokeert is.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 17:10

Och jee dat dat een vriendin van jou was:O dus zelfs haar eigen vriendinnen licht ze op? Wat een stuk secreet. Bah
Ik heb gelukkig mijn geld terug gekregen.
Ik hoop dat ze dit allemaal leest en eens met der luie reet van haar aan het werk gaat ipv mensen te bestelen.
En papa houd haar zeker het hand boven haar hoofd? Misselijk makend volk.

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 18:33

Idd, toen ze dit op haar 16e deed heeft papi voor jeugdzorg alles terug betaald maar nu is ze 18 he

Volar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 16:23

Weer wordt er niks met mij aangifte online gedaan, waarop ik naar het bureau ben geweest. Ik heb een mail adres meegekregen waarin ik mijn volledige verhaal moet vertellen. Ik ga dit zo meteen doen, met wat gegevens van hier. Ik hoop echt dat we deze persoon kunnen stoppen.