chevax schreef:Weet je wat het is? Pesten is relatief. En wat de één als pesten ziet, ziet de ander als lolletje. Dat we als mod-team dan eerder kiezen voor "dit is pesten" en ingrijpen en misschien daarbij soms erg strikt zijn, vind ik dan eigenlijk veel minder erg dan wanneer we andersom zouden reageren. Soms lopen ook lolletjes uit de hand en krijg je heel andere situaties, die voor niemand prettig zijn.
Maar wees eens eerlijk, ik denk dat we geen van allen het fijn zouden vinden als we onszelf zouden herkennen in een topic op internet. We kennen één kant van een verhaal, niet de andere kant. Er wordt heel makkelijk geconcludeerd dat iemand (hier dus de jongen waarover het topic gaat) liegt en fout bezig is. Zal best, alleen op basis waarvan wordt hij nu zonder pardon zwartgemaakt? Zijn er over en weer misschien berichten gegaan en is het een kwestie van tegen elkaar op bieden, het ene verhaal nog mooier dan het ander? Dat weten we niet, maar om op Bokt een topic te openen met als enige doel een ander belachelijk te maken, is gewoon not done. Als het goed is, weet iedereen dat.
Dan moet je mij toch eens vertellen waarom rare mensen op marktplaats wel mag bestaan? Daar wordt ook gelachen om de rare dingen die mensen doen? En dat is geen belachelijk maken?
Er wordt door de mods ook pertinent niet gereageerd op de reacties op de regel prive communicatie is niet toegestaan op Bokt. Meerdere bokkers komen met voorbeelden, maar de mods houden hun mond stijf dicht, en nemen niet eens de moeite om het uit te leggen.
Nogmaals er wordt hier gemeten met twee maten en er worden bepaalde Bokkers het hand boven het hoofd gehouden. Prima hoor, dan ga ik weer terug in meeleesmode en zal ik mij nergens mee bemoeien.
Maar 1 ding is zeker, het is zo krom als maar zijn kan en dat zal het waarschijnlijk ook altijd blijven.