Bokker in het zonnetje!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 20:17

poetser schreef:
Zoals vele andere hier wil ik ook Shirley in het zonnetje zetten. Wat een geweldig mens is dat toch. Ze staat altijd voor mij klaar met advies, als ik het even niet meer zie zitten dan sleurt ze mij er toch door en als ik ergens hulp bij nodig heb, zal zij de eerste zijn die voor mij klaar staat. Kortom, Shirley je een geweldig persoon met een heel groot hart :+:

Ben ik het helemaal mee eens.
Een grote zon voor Shirley! {:}

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 20:08

Def schreef:
Ik wil graag bokker Sammyoo in het zonnetje zetten {:}
Gewoon omdat ze het verdient :j

Jeetje, ik kom 'toevallig' langs dit topic, zie ik mijn eigen (bokt)naam staan! Dankjewel Def, daar wordt een mens blij van!

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:33

Ik wil iedereen uit het topic [HK] In week tijd van gezond naar ernstig ziek- Deel II die ik ben gestart over m'n ziekte in het zonnetje zetten, omdat ze mij er doorheen hebben getrokken met al hun lieve woorden/kaartjes en cadeautjes.
Allemaal super bedankt voor jullie steun!!

Anoniem

Re: Bokker in het zonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 15:55

Ik wil bij deze ook Celiien ook even in het zonnetje zetten. Ik ken d'r verder niet, maar we komen elkaar continu tegen in topics en we delen vrijwel altijd dezelfde mening :+

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 18:36

Shizzel schreef:
Ik wil heel graag bokker Cynn_x in het zonnetje zetten. :) Ik ken haar nu iets van 9 jaar, en ze heeft zoveel tegenslagen gehad in haar leven maar vecht zich er keer op keer doorheen, zelfs toen ze er helemaal doorheen zat was ze er nog steeds om me te helpen. Cyn, je verdient de grootste zon die ik ken. :)

Ahw jeeetje ik lees dit nu pas!! :oo <3
Meis wat ontzettend lief *\o/*

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 02:11

Ondanks dat dit topic al een tijdje stil is wil ook een bokker in het zonnetje zetten.

En misschien word het standaard maar ik wil graag Shirley in het zonnetje zetten! Wat een lief persoon is dat toch met een heel groot hart! Overal zie ik wel wat van/over haar en alles is positief. Shirley, geweldig dat jij je voor iedereen zo inzet ondanks dat jij ook veel tegenslagen hebt gehad!
Je bent een topper! <3

------------

Ook wil ik KiMbErLeY_ in het zonnetje zetten! Omdat ze nu precies de goede woorden weet te zeggen! Verder ga ik er via dit topic niet op in, ze weet zelf wel wat ik bedoel!

Kimberly en Shirley, bedankt! <3

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 02:27

Vind ik leuk fenne :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 13:33

Fennee schreef:
Ondanks dat dit topic al een tijdje stil is wil ook een bokker in het zonnetje zetten.

En misschien word het standaard maar ik wil graag Shirley in het zonnetje zetten! Wat een lief persoon is dat toch met een heel groot hart! Overal zie ik wel wat van/over haar en alles is positief. Shirley, geweldig dat jij je voor iedereen zo inzet ondanks dat jij ook veel tegenslagen hebt gehad!
Je bent een topper! <3

Helemaal mee eens, lekker positief mens is het toch. :D _/-\o_

_Balou

Re: Bokker in het zonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-14 10:51

Helemaal eens met Fenne! Shirley, je bent super :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 18:22

Ik wil graag meerdere mensen in het zonnetje zetten. Allereerst Neonlight omdat ze ondanks mijn storende/akelig gedrag toch duidelijk en aardig bleef, en stiekem wel lief is :D

EmmaVZ omdat ik van haar heb leren tekenen en heb kennis gemaakt met het digitale tekenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:20

_Balou schreef:
Helemaal eens met Fenne! Shirley, je bent super :D

+1 tof mens *\o/*