Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Is dit een serieus topic? Want dan lach ik even nog harder dan ik al deed bij het lezen van de TT.
Geschonden in de privacy? Welke privacy? Alles wat je typt plemp je zelf op Bokt, je gooit je eigen privacy zo te grabbel en dan ook nog 'zeuren' wanneer anderen lezen wat je zegt? Kom op zeg.
Geryon schreef:Waarom is abonneren op iemand wel ineens zo erg, maar dit niet?!
MelanieB schreef:Is dit een serieus topic? Want dan lach ik even nog harder dan ik al deed bij het lezen van de TT.
Geschonden in de privacy? Welke privacy? Alles wat je typt plemp je zelf op Bokt, je gooit je eigen privacy zo te grabbel en dan ook nog 'zeuren' wanneer anderen lezen wat je zegt? Kom op zeg.
Mjetterd schreef:Geryon schreef:Waarom is abonneren op iemand wel ineens zo erg, maar dit niet?!
Dat begrijp ik dus ook niet.
Abboneren op iemand word gezien als stalken, terwijl je door deze functie juist heel goed kan stalken.
Zo weet ik van meerdere personen dat ik word gevolgd op bokt, en ik denk dat dat komt door 'zoek gebruikers berichten'.
Maakt me verder niet uit, heb niets te verbergen.
Lara_Silver schreef:Waarom, je hebt het zelf geschreven, sta er dan ook achter.
Lara_Silver schreef:Denk je nu echt dat iemand zich gaat amuseren jou berichten van 7 (!) jaar terug gaat opzoeken?
Maartje1990 schreef:Lara_Silver schreef:Denk je nu echt dat iemand zich gaat amuseren jou berichten van 7 (!) jaar terug gaat opzoeken?
weet jij veel als iemand iets gaat zoeken en gebruikt op woorden iets, kan er wellicht iets uit die tijd omhoog komen. Ik vind het gewoon niet prettig dat mijn berichten zo gemakkelijk vindbaar zijn door iedereen die maar een account aanmaakt
Oke, ander iets dan. Wat vinden jullie er dan van voor de jongere bokkers? Is dat dat een ander verhaal?
Ankie2011 schreef:Hallo, je zit op een openbaar forum. Als je niet wil dat mensen berichten je van je terug willen lezen moet je niet meer posten. Die zoekfunctie is juist superhandig. Ik heb mensen gehad die een paard te koop aanboden dat superbraaf was. Even de zoekfunctie gebruiken en ik kon zien dat het beest helemaal niet zo braaf was. Een andere Bokker bood mij een haflinger aan met eczeem, maar de eczeem was goed beheersbaar. De zoekfunctie leerde me dat de eigenaar er door die eczeem helemaal doorheen zat en daarom de haflinger te koop aanbod
. Ook is het handig om bij persoonlijke problemen van de Bokker de geschiedenis terug te kunne lezen, zo wel eens een hypochonder gevonden. Internet is nu eenmaal openbaar en anders kun je beter stoppen met posten. Amen.
Lara_Silver schreef:Fiffil: Wat zou het ergste zijn dat ze kunnen vinden? Berichten in overduidelijke pennystijl van een bokker die nu serieuzer is? Nee ik snap het probleem echt niet zo. Zeker omdat de TS 16 was toen ze zich aanmeldde, ook niet echt een 'jonge bokker'. Ik had dezelfde leeftijd toen ik me aanmeldde en wist toen al dondersgoed dat alles wat ik neerschreef open en bloot op het internet belandde. Nee ik blijf erbij dat de ts er een groter probleem van maakt dan het werkelijk is.