Nou Eline, dan ben je plots niet meer rood Wat een raar zicht is het, maar wat spannend voor jou dat je aan nieuwe uitdagingen kan beginnen. Ik heb je zowel op "gewoon" Bokt als achter de schermen als moderator meegemaakt en ik wil je ook hier bedanken voor al je harde werk. Voor hoe je nieuwe mods opvangt en begeleid, hoe aanspreekbaar je bent, hoe je rustig blijft in moeilijke situaties en een rots in de branding bent. Het was ontzettend leerrijk om met je te mogen samenwerken en ik wens je waanzinnig veel succes met al je boeiende ondernemingen in de toekomst
Maar... hoezo zijn de moderators "vrijwilligers uit heel Nederland"? Volgens mij vergeet je er een paar
Eline heel erg bedankt voor alles in mijn groene tijd, zwarte tijd, de start van mijn crosstijd en alle andere tijden! Hopelijk vind je snel een nieuwe leuke uitdaging!
Bedankt voor alles, Eline! Vooral voor het veranderen mijn username, ik ben er nog elke dag blij mee. En natuurlijk heel veel succes met het vinden van een nieuwe uitdaging!
Sander heeft onder een steen gelegen ziet hij, zo ineens is Eline niet meer rood
Eline ik wil je heel veel succes wensen in de toekomst, je hebt Bokt heel veel goeds gebracht en je zult zeker een gat achter laten, aan Skippy nu de uitdaging om dit op haar eigen manier in te gaan vullen, succes beide in de toekomst
Sluit me helemaal bij Yasmine aan. Scheelt type werk . Maar geloven dat je niet meer terugkomt doe ik niet. Ontkenningsfase wens je dan ook veel succes in je "tijdelijke" boktvakantie