Nu valt het me veel meer op dan voor Cayenne weg ging. Dus een logische conclusie is dan dat dit komt omdat Cayenne weg is. Echter kan het ook toeval zijn dat het mij sinds een tijdje pas opvalt. Al acht ik die kans wel klein.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
delerium schreef:Cayenne was als NR-lid zijnde iemand die heel hard werkte en die met veel talent gezegend is. Tel daarbij al haar ervaring.
Sammie schreef:Dat bericht is idd met een paar woordjes/zinnetjes aangepast, maar dat was niet aanleiding van het bericht van Little_king. Dat lees ik nu pas. Berichten worden heel vaak aangepast, kort na het plaatsen of zelfs enige tijd daarna (denk aan de updates, maar ook kleine verduidelijkingen als een spelfout o.i.d.). Het is ook niet te doen voor de NR om alle berichten en reacties eronder door te lezen voor het geval dat.. Het is niet voor niks dat we al enkele jaren vragen om een pb/TeR te sturen als je vindt dat er iets niet klopt of iets niet duidelijk is aan het bericht.
delerium schreef:Cayenne was als NR-lid zijnde iemand die heel hard werkte en die met veel talent gezegend is. Tel daarbij al haar ervaring; ja, Cayenne was een fantastisch NR-lid en ook ik mis haar.
Maakt dat het heden, met de huidige NR anders? Jawel, maar niet zomaar slechter. NR-lid zijn lijkt makkelijker dan het is, ik heb bergen bewondering voor hoe ze het doen.
Dat er fouten gemaakt worden: daar zijn we allemaal mensen voor. En sommige fouten zijn verwijtbaar, maar sommige ook niet.
En bijvoorbeeld in een geval als "de openingspost wordt aangepast waardoor een opmerking over missend nieuws raar overkomt", daarvan denk ik persoonlijk vooral "gebruik dan de tip de NR-knop" of "stuur dan een PB".
Persoonlijk ervaar ik dat echt als het grote verschil tussen "psssst, NR-lid, denk dat er iets niet goed ging" en "bokkers, komt dat zien! Er heeft iemand iets niet goed gedaan hoor! "
Directe communicatie komt ook echt een stuk effectiever aan, is dus altijd een beter plan.
Citaat:Het is niet verplicht om te pb'en, maar je hebt overduidelijk een vraag of opmerking. Anders meldt je het niet.
Marga schreef:Die uitleg is hier gegeven: Jessica @ [FZ] Hoe wordt de 'nieuwswaarde' van berichten bepaald?
Mjetterd schreef:Jessica, is jouw reactie bedoeld als reactie op de gestolen paarden discussie? Ik denk het niet toch?