Upload mogelijkheid op Bokt.nl

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shadow0

Re: Upload mogelijkheid op Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 09:45

Het schiet zeker op! De functionaliteit om plaatjes te uploaden en dan te kunnen gebruiken is inmiddels klaar, nu moet de koppeling met het inlogsysteem er komen en ook dat is grotendeels af. Ik verwacht dus dat we op zeer korte termijn (binnen enkele weken) kunnen starten met de eerste echte tests. Dat zal wel nog achter de schermen zijn in eerste instantie, en dan zal het nog even duren (hoe lang durf ik nu niet te zeggen en moet ook overlegd worden) voordat we het ook echt breder beschikbaar kunnen maken, maar er zit toch beslist schot in de zaak.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 12:17

*\o/*

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 20:11

Mooi, bedankt voor de info Shadow0. Dan wachten we het rustig af.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 00:10

Ik lees dit topic nu pas. Zou heel erg fijn zijn, goed bezig BoktTeam!
Wat ik me trouwens af vroeg... Als ik een foto upload via Bokt.nl/verkleinen.php (Waar ik al jaren gebruik van maak.) Dan staat er bij dat de foto maar 10 minuten op de pagina zal blijven staan en dat ik hem vanuit bokt eerst nog ergens anders moet uploaden. Alleen heb ik dit probleem nog nooit ervaren, sterker nog.. Ik gebruik het al vanaf 2010 volgens mij en de foto's die ik toen met verkleinen.php heb geupload, staan nu nog steeds op bokt! Die tien minuten klopt dus niet helemaal. :D Ik weet niet of jullie dit ook zo ervaren, of dat ik misschien (een van) de enige ben? Ik vind het niet erg hoor. ;)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 00:40

Ik zie dit topic ook nu pas, leuk idee!

Niet meer mogen/kunnen linken van websites van buitenaf zou ik zelf erg jammer vinden, ik link namelijk naar materiaal dat op mijn eigen website (portfolio/gallery) staat. Wellicht is een blacklist voor 'bekende' websites met malware foutmeldingen dan een handig idee? Zoiets zou mijn voorkeur hebben, ik blijf namelijk liever bij mijn eigen website, aangezien ik daar de volle controle over heb.

Waar ik wel direct aan moest denken is 'tjee, hoeveel ruimte moet dat niet gaan kosten?' zeker wanneer het ook nog makkelijker gaat worden voor gebruikers om even snel iets op Bokt te zetten. Materiaal dat wellicht ook jarenlang blijft bestaan, hoeveel hardeschijven zou je daarvoor niet nodig hebben? hoe zitten jullie daarin, komt er iets van een dagelijkse limiet aan het aantal uploads, een maximum aantal MB's opslagruimte per gebruiker oid?

Verder ben ik niet nieuwsgierig hoor :D