Ladybird schreef:Ik heb nu een poos mobiel gebokt, maar wat ik jammer vind is dat ik nog steeds van links naar rechts moet schuiven tijdens het meelezen.
Dat hoef ik dus niet meer.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Anne_x schreef:Ladybird schreef:Ik heb nu een poos mobiel gebokt, maar wat ik jammer vind is dat ik nog steeds van links naar rechts moet schuiven tijdens het meelezen.
Dat kun je ookbop je telefoon zelf instellen dat de tekst zich moet aanpassen aan jouw scherm breedte.
Eleionomae schreef:Wt Ik nog wel mis op de nieuwe layout op mobiel (heb nog niet op tablet gekeken) is de tijd vh laatst geplaatste bericht in de topic overzichten (bv bij berichten) zie alleen wie t heeft geplaatst maar dus niet hoe laat..
Shadow0 schreef:Ik zal zo met een aantal punten aan de slag gaan. Samenvattend zijn er in elk geval nogal wat verschillen tussen browsers. Het is de bedoeling dat je op mobiel (en eigenlijk nergens) horizontaal moet scrollen. Maar blijkbaar passen sommige browsers de pagina zo aan dat het toch moet. Dit kan komen door de banners: die passen niet op kleinere schermen. Eigenlijk zouden die gewoon deels buiten beeld moeten vallen zonder dat je er last van hebt, maar 'eigenlijk' werkt niet altijd bij browsers. Aan die banners wordt gewerkt dus hopelijk lost dat probleem zich binnenkort op.
Verder zou ik wel graag weten welke verschillen jullie precies waarnemen. Ik las twee keer dat het feller lijkt, maar waar komt dat door? Geldt dat op alle pagina's of alleen op sommige, en om welke pagina's gaat? Ik heb de kleuren vergeleken en die verschillen niet. Niet van het tekstvak en niet van de achtergrond bij topics of forums: dat is allemaal gekopieerd van de oude layout.
Ook wil ik graag kijken naar de titels. Om welke titels gaat het precies en op welke pagina? ('nieuwe berichten' is geen pagina die ik herken en misschien kijk ik dan op de verkeerde plaats.)
Als er iemand een screenshot wil maken (geef ook even aan welke browser je gebruikt), dan zal ik kijken of ik kan ontdekken waarom dit anders lijkt.
Een lijntje tussen onderschrift en tekst in mobiel ga ik maken. Dat is er nu wel, maar op een manier die toch niet voldoende ondersteund wordt - daar heb je dus niet zoveel aan.
Ook ga ik kijken naar het toevoegen van de tijd van reactie.
Het klopt tenslotte dat het aantal berichten niet meer in het topic zelf staat genoemd. Het is in het forumoverzicht te zien, en het aantal pagina's is wel zichtbaar, dat geeft een aardig idee van de grootte.