Obscene gebruikersnaam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:27

Damned schreef:
_coquette_ schreef:
*\o/* *\o/* *\o/*

ik vind jouw gebruikersnaam ook wel heel verdacht hoor <<) :')

PROEST _O- _O-

Ik als Brabander wordt soms ook heel vreemd aangekeken als ik zeg dat ik afgewerkt ben.. :')

Klaar met werken dus... :))

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:27

Omdat ik zelf mateloos nieuwsgierig ben toch maar even achter die naam aangegaan.

Vindt het vooral een dommige gebruikersnaam. Als in wel tikkie ordinair.
Maar erg obscene vind ik het niet omdat het in een niet erg gebruikelijke taal is.

In het Nederlands, engels of Duits had ik het weer iets anders gevonden. En dan met name voor 16-

Edit: Ach,...de gebruikersnaam heeft zich nu zelf gemeld...
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 12-05-13 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:28

Hestakuuk schreef:
Wel wel wel, moet er nu zo over mij geneuzeld worden? Ik heb al toegelicht dat ik de naam niet zelf gekozen heb, maar dat mijn vriendin, intussen een ex, die heeft aangemaakt. Ik wil hem gerust veranderen als dat de mensen hier wat kan schelen, maar over dit gedoe zo om mij heen, daar ben ik absoluut niet mee gediend. Ik wist zelf de betekenis niet. Intussen weet ik het wel. Maar hoe dit plots over 4 bladzijden, facebook en ik weet nog niet wat allemaal moet uitgesmeerd worden is mij een raadsel. Echt niets beter te doen? TS, kon je dit niet zelf aan mij zeggen in plaats van dit? Heb ik je ergens tegen de schenen geschopt?

+:)+

Roosch

Hestakuuk schreef:
Wel wel wel, moet er nu zo over mij geneuzeld worden? Ik heb al toegelicht dat ik de naam niet zelf gekozen heb, maar dat mijn vriendin, intussen een ex, die heeft aangemaakt. Ik wil hem gerust veranderen als dat de mensen hier wat kan schelen, maar over dit gedoe zo om mij heen, daar ben ik absoluut niet mee gediend. Ik wist zelf de betekenis niet. Intussen weet ik het wel. Maar hoe dit plots over 4 bladzijden, facebook en ik weet nog niet wat allemaal moet uitgesmeerd worden is mij een raadsel. Echt niets beter te doen? TS, kon je dit niet zelf aan mij zeggen in plaats van dit? Heb ik je ergens tegen de schenen geschopt?

Kijk, zo doen we dat. +:)+

In plaats van een heel topic er aan wijden had je hem een bericht kunnen sturen 'besef je je dat je gebruikersnaam enigszins niet netjes is?'
Eventueel rechtstreeks een pb naar een modje indien geen gehoor gegeven wordt aan je pb, maar ik had niet kunnen raden dat die gebruikersnaam een rare betekenis had..

KimD

Ik weet het ook ondertussen en vind het inderdaad wel meevallen. :+ Stoor me er iig niet aan.

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:29

Damned schreef:
_coquette_ schreef:
*\o/* *\o/* *\o/*

ik vind jouw gebruikersnaam ook wel heel verdacht hoor <<) :')

Owja, vertel <<) <<)

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:30

Olina schreef:
Dit topic gaat er niet over of de gebruikersnaam wel/niet obsceen is. Zoals TS zelf al zegt ging het haar er alleen om om te weten waar ze ermee terecht kan.

Zou fijn zijn als jullie TS met rust laten verder over de naam, het gaat er verder niet over welke bokker het is.

Intussen wel, en het gaat wel erg ver. Bij wie kan ik terecht om dit op te lossen? Alvast bedankt.

Tigra_

Ik denk inderdaad TS dat je de betreffende persoon dus beter een PB had kunnen sturen. Het was wel te raden dat je dit niet geheim houd om wie het gaat. Het is bokt en je hebt genoeg bokkers die de boel uitpluizen en het was toch voor sommige vrij makkelijk als je op dat forumdeel regelmatig te vinden bent.
Verder zie ik niet zo veel verkeerds aan de naam. Zeker ook niet voor de jonge bokker die enkeling die weet wat het betekent. En dan nog het is maar een woord.
Laatst bijgewerkt door Tigra_ op 12-05-13 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

onbarefeet

Hestakuuk schreef:
Olina schreef:
Dit topic gaat er niet over of de gebruikersnaam wel/niet obsceen is. Zoals TS zelf al zegt ging het haar er alleen om om te weten waar ze ermee terecht kan.

Zou fijn zijn als jullie TS met rust laten verder over de naam, het gaat er verder niet over welke bokker het is.

Intussen wel, en het gaat wel erg ver. Bij wie kan ik terecht om dit op te lossen? Alvast bedankt.

Miss even een mod pb'en of Bart?
Dit gaat echt te ver... :n

xSlvna

bromfiets schreef:
Je kan in zijn eigen berichten lezen dat hijzelf niet voor deze naam heeft gekozen, tel daarbij op dat de meesten niet weten wat het betekent en dan zie ik het probleem ook niet zo.

Wat ik minder snap is dat je hier een topic over opent. Het is een nieuwe gebruiker, waarom stuur je hem geen pb, eventueel met de uitleg hoe hij het kan veranderen want dat weet hij wss helemaal niet...

Ik vind de naam niet eens een ramp, had het bericht ook al gelezen dat zijn Noorse vriendin het koos.
Zeur, Hestakuuk (?) klinkt opzich wel grappig, denk je iedereen gaat de vertaler gebruiken als die het ziet.

Heb trouwens maar tot bromfiets haar post gelezen, wist vooraf al dat het over Hestakuuk (Schaam je, wat rampzalig die naam!!!) ging.

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:31

Ik had al het vermoeden dat het zo zou lopen, wel jammer. Dit kan toch ook via PB?

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:32

Hestakuuk schreef:
Olina schreef:

je hoeft voor de 1e keer geen mod te vragen
je moet hier naar toe gaan: namechange.php

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:34

Citaat:
En op een eerdere reactie terug te komen, zie ook nergens obscene Posts uit naam van deze gebruiker... Alleen in een 18+ topic staan reacties in misschien die aard, maar wordt ook om gevraagd en is niet voor niets een 18+ topic

Exact, en dat was over zijn sixpack, althans daar hadden we het op dat moment over, rampzalig. Al die seksueel getinte taal van die jongen, tjonge.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:34

Ach... usernames... Ik heb een Username die iedereen verkeerd leest.

Toch hou ik hem zo, hij is al zo lang bij me, en mijn moeder noemt me altijd zo.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:35

xSlvna schreef:
Citaat:
En op een eerdere reactie terug te komen, zie ook nergens obscene Posts uit naam van deze gebruiker... Alleen in een 18+ topic staan reacties in misschien die aard, maar wordt ook om gevraagd en is niet voor niets een 18+ topic

Exact, en dat was over zijn sixpack, althans daar hadden we het op dat moment over, rampzalig. Al die seksueel getinte taal van die jongen, tjonge.

Sixpacks zijn zooooooo obsceen :roll: :=

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:35

Als ik hem vaak opnoem zeg ik 'Essie dip-sessie', kun je ook fout opvatten! :')

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:36

Als dit ook nog over fb gaat vind ik het helemaal te ver gaan. Wat een stennis wordt hier geschopt zeg :\

En het gaat eigenlijk nergens over... Als er gewoon een persoonlijk pb'tje was gestuurd was er niks aan de hand geweest en het is van te voren te voorspellen dat dit soort dingen zo lopen.

Lipydo

Uhm, wat is Hestakuuk? Alsof iedere NL'er Noors kent := jeetje.

Mijn naam kan je ook van 'libido' afleiden, maar hé, toen ik de naam koos was het heel onschuldig de samenvoeging van de drie namen van paarden die we toen hadden :+

hannah41

Off-topic essiedepessie ik lees jou naam zo: essie-de-pessie is dat goed? :)

Anoli

xSlvna schreef:
Citaat:

Ja want laten we wel duidelijk wezen over de reden van mannen die naar bokt komen... :roll: :')

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:37

essiedepessie schreef:

Toch hou ik hem zo, hij is al zo lang bij me, en mijn moeder noemt me altijd zo.

Ik las de eerste keer Essie-depRessie :')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:37

En ondanks dat ik al die tijd wist wat het betekende, blijf ik toch denken aan een paard en een kuikentje. Die kuuk doet 't 'm. :')

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:38

Lipydo schreef:
Uhm, wat is Hestakuuk? Alsof iedere NL'er Noors kent := jeetje.

Mijn naam kan je ook van 'libido' afleiden, maar hé, toen ik de naam koos was het heel onschuldig de samenvoeging van de drie namen van paarden die we toen hadden :+

:')

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:38

Ladybird schreef:
essiedepessie schreef:

Ik las de eerste keer Essie-depRessie :')

Dat doet dus bijna iedereen :j _O-

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:39

Anoli schreef:
Ja want laten we wel duidelijk wezen over de reden van mannen die naar bokt komen... :roll: :')

Virtuele seks met paardrijdende dames en kinderen, seksueel getinte berichten etc.
Zo zijn ze allemaal, stuk voor stuk, vooral die met haflingers :j

Inderdaad fiffill!
Jou naam doet me denken aan Fifi, naam van onderdanig iemand, u get it.