Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jorika1986 schreef:Ik had even een idee of het een goed idee is weet ik niet...
Is het niet mogelijk om een apart deel op bokt te maken dat geopend is van zeg 00:00 uur tot een uur of 4:00 speciaal voor de 18+ gerelateerde topics.
En dat buiten de openings tijden het deel niet bereikbaar / te bezichtigen is!
Als ik om 00:00 de tv aanzet word ik op diverse zenders gevraagd of ik alsjeblieft wil bellen met een 0800 of 0900 nummer.
En dan niet voor een thee feestje....
Seb8iaan schreef:Ja dat klopt, maar dan is het niet meer de verantwoording van de aanbiedende partij maar de ouders.
jillhorses schreef:Als 'pubers' 18+ zien staan word het juist spannender om daarop te klikken ( ik loop voorop!! ) en mijn ouders denken dat bokt een paardesite is
lieveli schreef:jillhorses schreef:Als 'pubers' 18+ zien staan word het juist spannender om daarop te klikken ( ik loop voorop!! ) en mijn ouders denken dat bokt een paardesite is
Als jouw ouders denken dat bokt enkel en alleen met paarden is, dan is dat heel naïef. Ter illustratie: Op kinderplein en habbo zitten de grootste viespeuken. Ik vind dat kinderen niet zonder toezicht op internet horen.
xSlvna schreef:Dan laat je ze maar niet op internet![]()
Is dat bokt, habbo, kinderplein ... haar schuld? Facebook ook maar afschaffen, kun je ook berichtjes over seks op meekrijgen
Praat in het topic vind ik trouwens niet eens schokkend of iets.